zitten rechten aan verbonden hequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Godverdomme, heb ik al die kutvragen beantwoord, krijg ik niet te zien hoeveel % ik Frankie Visser ben.
Ik wil graag 200 euro ontvangen voor het gebruiken van mijn tekst in jouw reactie.quote:
We kunnen het voor de Rijdende Rechter brengen en een mok eisen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Godverdomme, heb ik al die kutvragen beantwoord, krijg ik niet te zien hoeveel % ik Frankie Visser ben.
Ja, en mijn quote in jouw post dan!#@(!) Die is 450euro waard, dat was fantastischquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil graag 200 euro ontvangen voor het gebruiken van mijn tekst in jouw reactie.
Shit. Ik wilde eigenlijk zeggen dat we het nu konden wegstrepen, maar als jouw teksten meer waard zijn ben ik best wel de lul ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef glannie het volgende:
[..]
Ja, en mijn quote in jouw post dan!#@(!) Die is 450euro waard, dat was fantastisch
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Nu snel doorrrrr naar RTL Late Night waar Sylvana Simons zit, met afropruik.
Echt niet, ik schakel over naar Rudolf's bakeryquote:
Die mok zie ik wel zitten. Ik stuur ze een mailtje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
We kunnen het voor de Rijdende Rechter brengen en een mok eisen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Shit. Ik wilde eigenlijk zeggen dat we het nu konden wegstrepen, maar als jouw teksten meer waard zijn ben ik best wel de lul ja.
Het is gewoon een matig seizoen, dit was ook echt een zaak van niks, ze moesten het zelfs nog opleuken met dat panel, omdat er anders geeneens een half uur TV mee te vullen was.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Elke keer als mensen roepen 'dit wordt een topshow' valt hij enorm tegen.
Niet meer roepen dus
Dat doen ze al 3 of 4 seizoenen, panel spoel ik altijd door (iets later beginnen met kijken en dus de opname kijken terwijl het programma nog loopt)quote:Op woensdag 2 april 2014 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig seizoen, dit was ook echt een zaak van niks, ze moesten het zelfs nog opleuken met dat panel, omdat er anders geeneens een half uur TV mee te vullen was.
Ik bedoelde dat panel met Tim Kuik etc, die andere schreeuwlelijkerts staan er al ff jaquote:Op woensdag 2 april 2014 10:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doen ze al 3 of 4 seizoenen, panel spoel ik altijd door (iets later beginnen met kijken en dus de opname kijken terwijl het programma nog loopt)
Dat is niet de verantwoording van de site maar van degene die t postquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef k_man het volgende:
Zou Danny wel weten wie de rechten heeft op alle foto's die op Fok! geplaatst worden?
Fok! is een commerciële site, geen hobbyprojectje. En dat het de verantwoordelijkheid is van de user... mwah, dat is veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef SunChaser het volgende:
Dat is niet de verantwoording van de site maar van degene die t post
Plus dat t verschil tussen noncommercieel en commercieel ook aan de orde is
Neetoor, daar zijn gerechtelijke uitspraken over. We mogen geen foto's zelf posten in nieuws maar als jij hier een foto neerzet is fok niet aansprakelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Fok! is een commerciële site, geen hobbyprojectje. En dat het de verantwoordelijkheid is van de user... mwah, dat is veel te kort door de bocht.
Vooral die bolle met die bril uit Almere (Frits) is verschrikkelijk, zit nog in de politiek ook daar. Je zal er maar wonen.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk wel leuk dat ze nu een panel hadden dat wel iets over het onderwerp wist.
beter dan dat tokkie tribunaal wat altijd maar wat in het wildeweg loopt te blaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |