Kan je goed zingen onder de douche?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veel ik ken al die gasten van tegenwoordig niet.
Heel erg goed Johannes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je goed zingen onder de douche?
Preciesquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Gehenna vindt het niet leuk.
Dan is het niet leuk.
zit vast een kind van de redactie tussen die hun kut koter op tv wilde hebbenquote:
Bangerd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga dit echt niet kijken.
Tot. Morgen!
Die muziek er achter, wat een grap.quote:
Ik kijk nu naar kikkers op Nederland 2.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; dit item gaat gewoon weer nergens over, net als die waterdruppelshit.
Johannes en ik zijn hier niet blij mee.
Heb het ff verbeterdquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; dit item gaat gewoon weer nergens over, net als die waterdruppelshit.
Johannes, Guus en ik zijn hier niet blij mee.
Vroege Vogels TVquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar kikkers op Nederland 2.
Gewoon.
Dat kleine mannetje met die bril altijdquote:
Is dat die horrorfilm waar een tandartsinstrument eigenlijk een moordinstrument blijkt die alles wat het bereikt in de mond aan flarden scheurt?quote:
dit is zelfs te min voor hart van nederlandquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Wat een nutteloos onderwerp dit zeg. Lijkt het kinderjournaal wel.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze heeft ruimte genoeg in haar bolle wangetjes for the both of us
Daar zit een essentieel verschil tussenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:43 schreef tong80 het volgende:
Heb ook een beugel gehad.
Doe mij maar een glas bier.
Ik lolde in het echtquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:43 schreef tong80 het volgende:
Heb ook een beugel gehad.
Doe mij maar een glas bier.
Calland moest lachen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Klok kijken hoeven ze niet meer te leren:
14:15
11:15
09:15
19:40 - 19:45 beste tijd om een beugel te missen.
Jij luistert net als Matthijs nog naar platen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Deze kinderen luisteren hun muziek met YouTube, brrr.
Nietsquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef schoolstudent het volgende:
Serieus...wat is er speciaal aan een beugel anno 2014?
Op het HBO hebben ze het allemaal?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef schoolstudent het volgende:
Serieus...wat is er speciaal aan een beugel anno 2014?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Deze kinderen luisteren hun muziek met YouTube, brrr.
Je hebt de gifjescollectie wel paraat he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen beugels in Oudewater.
Het VI Gif verzameltopic draait overuren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de gifjescollectie wel paraat he.
Voor elke situatie een passend gifje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de gifjescollectie wel paraat he.
Lastig met zoenen ook joh! Gelukkig kan dat nu weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me zo toch niet vertonen met al dat ijzer in mijn mond?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Om je beugel te beschermen tegen slijtage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een beflapje hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
JOHAN JOHAN JOHANquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
*zo'n. 'Zo een' slaat toch nergens opquote:
Het spijt me papa.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nu nog leren poetsen gadverdamme Johannes
Je slaat zelf nergens opquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
*zo'n. 'Zo een' slaat toch nergens op
Het feit dat Karina dit zo goed weet doet mij zorgen maken over de frisheid bij haar daar onderen.quote:
Uhuh ik heb die aflevering van VI ook gezien. Verder geen ervaring met die dingen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het feit dat Karina dit zo goed weet doet mij zorgen maken over de frisheid bij haar daar onderen.
Ik denk dat hij het meer bedoelde als 'Anders word je zoals ik' maar het kwam een beetje lullig over iddquote:
Karina is vaste klant van chilly gel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het feit dat Karina dit zo goed weet doet mij zorgen maken over de frisheid bij haar daar onderen.
en der zijn wat slechte geweestquote:
Daar ben je mooi te laat mee pik!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou johannes ook wel willen ontbeugelen.
jajajajajajaquote:
Heej! Die gel is heul niet goed voor je onderdelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina is vaste klant van chilly gel.
Sorryquote:
Oh sorry, heb de bijsluiter nooit gelezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej! Die gel is heul niet goed voor je onderdelen.
Lol wat is deze
ze zijn gek sahbiquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:51 schreef Abed het volgende:
Die overdreven LUCKYreacties hier ook al is hij weer ruk.
Pratende pop?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand een clue waar die lucky over ging?
Denk het niet. Gauw dooorrrr.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja, maar refereerde het naar iets?
quote:.J. Slauerhoff: Aad Meinderts en Adriaan van Dis – 2-4-2014
Jan Jacob Slauerhoff (1898 – 1936) geldt als één van de belangrijkste dichters van het interbellum. Zijn verhalen spelen zich af in de exotische oorden die hij in die tijd als scheepsarts bezoekt. Slauerhoff had een diep verlangen om de wereld in te trekken. Dit verlangen is dan ook kenmerkend voor zijn werk. Aan tafel: Aad Meinderts, directeur van het Letterkundig Museum en Adriaan van Dis.
Grunge: Mark Tuitert en Pieter van den Hoogenband - 2-4-2014
Op 5 april is het 20 jaar geleden dat Nirvana-frontman Kurt Cobain zichzelf van het leven berooft. Zijn dood luidt het einde in van de Grunge: de ruige gitaarrock uit Seattle.
De muziekstroming komt voort uit een crossover tussen indie en punk en wordt aanvankelijk door bands als The Pixies, Dinosaur Jr. en Sonic Youth gemaakt. Later wordt de sound meer eigen en zijn bands als Pearl Jam, Mudhoney, Alice in Chains, Faith No More en Soundgarden de fakkeldragers. Half Nederland loopt in Grungekostuum: houthakkershemd, vale gescheurde spijkerbroek en Dr. Martens, ook de twee grote fans aan tafel: Mark Tuitert en Pieter van den Hoogenband.
Muziek: Milo¨ - 2-4-2014
Milo¨ Karadaglic (1983) is een klassiek gitarist uit Montenegro. Al vanaf zijn achtste is hij bezig zijn talent aan te scherpen. Niet zonder resultaat: hij won vele awards, stond wereldwijd in uitverkochte zalen en werd getekend bij het zeer prestigieuze klassieke label Deutsche Grammophon. Hij combineert mediterrane warmte met exotische klanken en puur klassiek in werken van Bach en Villa-Lobos.
Tafeldame: Roos Schlikker - 2-4-2014
Roos Schlikker is journalist, columnist voor Het Parool en schrijfster (fictie en non-fictie). Onder meer voor HP/De Tijd, de Volkskrant en Vrij Nederland. In 2012 verscheen haar eerste literaire nonfictieboek ‘Ik wens je het onmogelijke’.
Dat of een opera over het 20 jarig bestaan van kurt cobains' dood, met een libretto van nic0quote:Op woensdag 2 april 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
Valt nog mee, Spike had er ook kunnen zitten.
Ga je nu krassen?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
kurt cobain is dood
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zo een topshow willen missen.quote:
Als ik flauwval van de honger mis ik ook de helftquote:
Dat wordt het morgen voor mij....de saus moet ik zo nog makenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het net naar binnen gewerkt...
Macaroni uit de magnetron
Of groene kniekousen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
OK als ik een nieuwe pyama nodig heb weet ik wat ik moet kopen.
Dat boeit echt niemand.quote:
Heeft ze veel roos ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
Deze heeft een uitnodiging omdat Matthijs wil weten of ze haar naam na de show waar kan maken in zijn kleedkamer.
en niemand die wil helpen ?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik raak ook altijd in de war bij de supermarkt. Vooral als ze de indeling weer hebben veranderd.
Jij wil natuurlijk gaan wokken a la Johannes.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik raak ook altijd in de war bij de supermarkt. Vooral als ze de indeling weer hebben veranderd.
Welke?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wil iemand mij up to date houden met de voetbalstanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik kijk altijd boos volgens mijquote:
Ja en ik kon de woksaus niet vinden!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk gaan wokken a la Johannes.
Daar denk ik liever niet meer aan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef OProg het volgende:
Ik kan me nog een vreemde Fascinatie van Adriaan herinneren.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wil iemand mij up to date houden met de voetbalstanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
CUL / Nasi a la Johannesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het net naar binnen gewerkt...
Macaroni uit de magnetron
Had je dat fragment gezien?quote:
Je hebt mooie voeten.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Als je echt nog eens iets lekkers wil eten moet je deze post eens bekijken.
CUL / Nasi a la Johannes
Inclusief foto's!
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Johannes
Inclusief foto's!
Ik heb gefaald....ik ga macaroni maken straksquote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Johannes
Inclusief foto's!
Leek wel een psychose in ieder geval. Dat zou het wel heel ernstig maken allemaalquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gefaald....ik ga macaroni maken straks
jammer dat t geen mannen zijn hequote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke?Dat 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja blote mannen zie ik zeldenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer dat t geen mannen zijn he
grgr
Omdat ik even geen nasikruiden uit pakjes mag en anders van alles in huis moet halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |