Kan je goed zingen onder de douche?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veel ik ken al die gasten van tegenwoordig niet.
Heel erg goed Johannes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je goed zingen onder de douche?
Preciesquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Gehenna vindt het niet leuk.
Dan is het niet leuk.
zit vast een kind van de redactie tussen die hun kut koter op tv wilde hebbenquote:
Bangerd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga dit echt niet kijken.
Tot. Morgen!
Die muziek er achter, wat een grap.quote:
Ik kijk nu naar kikkers op Nederland 2.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; dit item gaat gewoon weer nergens over, net als die waterdruppelshit.
Johannes en ik zijn hier niet blij mee.
Heb het ff verbeterdquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; dit item gaat gewoon weer nergens over, net als die waterdruppelshit.
Johannes, Guus en ik zijn hier niet blij mee.
Vroege Vogels TVquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar kikkers op Nederland 2.
Gewoon.
Dat kleine mannetje met die bril altijdquote:
Is dat die horrorfilm waar een tandartsinstrument eigenlijk een moordinstrument blijkt die alles wat het bereikt in de mond aan flarden scheurt?quote:
dit is zelfs te min voor hart van nederlandquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Wat een nutteloos onderwerp dit zeg. Lijkt het kinderjournaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |