In spotifyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Je speelt toch ergens in af? Of doe je dat ook in last.fm?
Je luistert enkel naar Last.fm radio?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen last.fm, dus wat lastiger
Nee, alleen spotifyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je luistert enkel naar Last.fm radio?
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef kciR het volgende:
Ik zie dat die zanger van Phoenix met een gast van TV On The Radio een album uit heeft onder de naam Jamaica. Die naam/ logo komt mij zo bekend voor. Hadden die niet een hitje een paar jaar terug?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.
En een tof nummer van een mooi albumquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Felagund het volgende:
In Spotify wordt het idd lastig. Al heb je daar weer een app die je vanuit Last.FM tips geeft over goede albums. Daarnaast staat er in die app ook een lijstje met veelgeluisterde albums van de laatste 3 maanden. In principe zou het dus ook mogelijk moeten zijn om andere gegevens van Last.FM te kunnen komen.
Die tooltjes zijn wel tofquote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fmquote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die tooltjes zijn wel tofDan is iedereen ineens van de NSA.
Dat vraagt om een lijstjequote:Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fm
Ja, maar schijnbaar moet je eerst een account aanvragen met een beschrijving wat je er mee gaat doen:quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.
Weet jij waar ik kan zien wat het meestgeluisterde per jaar is?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijstje favo kutmuziek uit 2010.
Op last fm kan je volgens mij een periode selecteren.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan zien wat het meestgeluisterde per jaar is?
De Jamaica van dat nummer hebben niks te maken met Phoenix en TV on the Radio voor zover ik weet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef kciR het volgende:
Ik zie dat die zanger van Phoenix met een gast van TV On The Radio een nieuw album uit heeft onder de naam Jamaica. Die naam/ logo komt mij zo bekend voor. Hadden die niet een hitje een paar jaar terug?
Ah, gevonden.
Nog een week of 4 en ik zit 10 jaar op last.fm.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fm
Toen zat ik in groep zes.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog een week of 4 en ik zit 10 jaar op last.fm.
Ik las in een artikel dat hij zich niet zoals een fokker terugtrekt op zijn kamer en de gordijnen dicht doet. Hij staat ook nog eens op tijd opquote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef DO2 het volgende:
Voor iemand die voor een lange periode 5x in de week heroine heeft gebruikt ziet die Damon er mij veel te gezond uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, toen luisterde ik Jan Smit.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit soort foto's willen we zien
KLIKKEN IS GEVAARLIJK, NET ALS DRUGSJa, kijk, die heeft duidelijk iets teveel gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Is trouwens Meth, dus niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, kijk, die heeft duidelijk iets teveel gebruikt.
Wat een fucking vet idee.quote:On March 29th, 2014, ENCLOSURE was loaded onto an experimental Cube Satellite called Sat-JF14 and launched into space aboard an Interorbital Systems’ NEPTUNE Modular Rocket.
Beginning today, March 31st, fans from around the world can download the free, custom-built Sat-JF14 mobile application which will enable users to track Sat-JF14’s movement in real time. When Sat-JF14 hovers over a users’ geographic region, ENCLOSURE will be unlocked, allowing users to listen to the album for free on any iOS or Android mobile device. Sat - JF14 also supports an integrated social chat platform giving fans the ability to communicate with one another after listening to the music. The album preview will last until midnight on April 7th, at which point Sat-JF14 will cease transmission.
On April 8th, 2014, Record Collection will release ENCLOSURE, the 11th full-length album from John Frusciante.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog een week of 4 en ik zit 10 jaar op last.fm.
Ik meen me te herinneren dat ik een keer ergens gelezen heb dat de drugs niet zo zeer slecht is voor je uiterlijk, maar het feit dat junks in de regel nauwelijks nog slapen of zichzelf verzorgen en heel slecht eten. Misschien als je dat niet doet, dat de cosmetische schade reuze meevalt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef DO2 het volgende:
Voor iemand die voor een lange periode 5x in de week heroine heeft gebruikt ziet die Damon er mij veel te gezond uit.
het ligt ook vooral een de kwaliteit drugs, de stones zijn oud geworden met merck en bayer coke zuiver spul dus! Je gaat vooral kapot aan al die zooi erbij (en aan het feit dat het ontzettend verslavend is en je steeds meer wil gebruiken) maar in principe kun je als je goede herione gebruik en het in de hand kunt houden er vrij oud mee worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik een keer ergens gelezen heb dat de drugs niet zo zeer slecht is voor je uiterlijk, maar het feit dat junks in de regel nauwelijks nog slapen of zichzelf verzorgen en heel slecht eten. Misschien als je dat niet doet, dat de cosmetische schade reuze meevalt.
Dat is wat ie blijkbaar doet:quote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik een keer ergens gelezen heb dat de drugs niet zo zeer slecht is voor je uiterlijk, maar het feit dat junks in de regel nauwelijks nog slapen of zichzelf verzorgen en heel slecht eten. Misschien als je dat niet doet, dat de cosmetische schade reuze meevalt.
quote:Interestingly, during the time we're talking about, heroin sent a lot of musicians into torpor and silence, as they hid behind their curtains. At the very least, a lot of them slowed down. But Albarn didn't. "No. I've always got up in the morning, excited about making music. I genuinely feel lucky in that sense."
Oh ja, dat is ook een goed punt. De gootsteenontstopper en weet ik veel wat voor troep die je in je aderen spuit.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ligt ook vooral een de kwaliteit drugs, de stones zijn oud geworden met merck en bayer coke zuiver spul dus! Je gaat vooral kapot aan al die zooi erbij (en aan het feit dat het ontzettend verslavend is en je steeds meer wil gebruiken) maar in principe kun je als je goede herione gebruik en het in de hand kunt houden er vrij oud mee worden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu een Senegalese band die Afro-Cubaanse Jazz maakt.
De winnaar van de 'Hoe bijzonder kunnen we deze verder vrij normale muziek laten klinken?'-wedstrijd.quote:
tame impala?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
De winnaar van de 'Hoe bijzonder kunnen we deze verder vrij normale muziek laten klinken?'-wedstrijd.
Dat is een jazz-stroming van de Afro-Cubanen, niet erg moeiljik.quote:
Zo bijzonder klinkt die band toch niet?quote:
Is het dan weer niet gewoon Afrojazz? Uiteindelijk komt Afro-Cubaanse Jazz ook weer uit Afrika.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is een jazz-stroming van de Afro-Cubanen, niet erg moeiljik.
Gewoon Jazz met instrumenten die exclusief aan de Afro-Cubaanse etniciteitengroep zijn, maar dan nu uitgevoerd door Senegalezen. Buena Vista Social Club is het bekendste voorbeeld, wel echt een distinctive sound dus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |