Donequote:Op maandag 31 maart 2014 11:00 schreef E.T. het volgende:
Kunnen we voor de n00b's ook het land erbij zetten waarvoor ze spelen?Dan weet ik wanneer de tv aanmoet
Maar ik ben geen voetballer hequote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
U zult vast ook prachtig/lekker zijn!
Je naam zegt genoeg!
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2014 11:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee, maar wel een echte dame!
Hier zal je hartje wel sneller van kloppen denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelMaar post maar een leuke voetballer
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hier zal je hartje wel sneller van kloppen denk ik.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.
Voor dames kun je hier kijken: WK / Tribunebabes #1: Één van de voordelen van het WKquote:Op maandag 31 maart 2014 11:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Genoeg mannen gezien, ik wacht wel wanneer iemand een vrouwentopic aanmaakt.
Fokze nog!
Nee tuurlijk niet, het gaat over het WK '14. lekker relevant als je ze niet eens te zien krijgtquote:
Dat en lollige niet lekkere spelers haal ik lekker wegquote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het gaat over het WK '14. lekker relevant als je ze niet eens te zien krijgt
pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 18-06-2014 14:37:00 ]
Gourcuff speelde op 5 juni 2013 zijn laatste interland tegen Uruguay, haal maar weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat en lollige niet lekkere spelers haal ik lekker weg
quote:Op maandag 7 april 2014 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gourcuff speelde op 5 juni 2013 zijn laatste interland tegen Uruguay, haal maar weg.
Buiten het veld ja, in het veld is het een ordinaire in het rond schoppende flapdrolquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo - Brazilië
Gewoon een leuke vrolijke kop die gozer.
Hier gaat het lekker oppervlakkig alleen om het uiterlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Buiten het veld ja, in het veld is het een ordinaire in het rond schoppende flapdrol
Oelalalalalalaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk kan dit topic niet ontbreken, wat zijn de lekkerste spelers op het WK 2014.
Om te beginnen, Mathieu Debuchy, - Frankrijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mother of godquote:
Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type maar dat hoeft natuurlijk niet
Lorenzo Insigne (Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kort haar is beterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Toen met lang haar was het nog beter ja. Nu lijkt het wel een depressief jongetje.
Oh jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind het heul jammer dat Zlatan niet meedoetDaar had ik wel een heel topic mee kunnen vullen
Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij ziet er nu triest uit. Net of die elk moment moet huilen
Plaats dan een recente foto met een kale kopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
Fernando Torres, Spanje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Volgens mij niet zeker of hij mee gaat, maar whatever)
Nee zo is hij leuker vind ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Plaats dan een recente foto met een kale kop
Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:
Die had op zijn veertiende beter in een kapperszaak kunnen gaan werken!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type maar dat hoeft natuurlijk niet
Lorenzo Insigne (Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere marsepein taartquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:53 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
met name de speler op de taart is erg lekker
Ideale mensen bestaan niet, maar hij komt wel érg in de buurt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef Fierce. het volgende:
Pelle is echt te mooi. Sowieso Italiaanse mannen: gek genoeg zijn ze heel vaak te knap voor woorden. Echt bizar knapIk ga sowieso kijken als Italië speelt.
Mooie belichting en goeie kop, maar dit is nog fijner:quote:
Dankjewelquote:
Nog jammerderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie belichting en goeie kop, maar dit is nog fijner:
[ afbeelding ]
misschien is het ook beter ik wil niet dat Amsterdam in onderwater komt te staanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo jammer dat hij niet meedoet.
Goed punt welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschien is het ook beter ik wil niet dat Amsterdam in onderwater komt te staan
Open er 1 zou ik zeggenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Topic over spelersvrouwen lijkt me wat interessanter eigenlijk.
Neuh is niet mijn niveau.. maar als iemand het wel doet dan spam ik hem vol met plaatjes van Anara Atanesquote:
Hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 11:00 schreef E.T. het volgende:
Kunnen we voor de n00b's ook het land erbij zetten waarvoor ze spelen?Dan weet ik wanneer de tv aanmoet
Ditquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef affa het volgende:
plaats dan gelijk foto's waar ze naast hun vrouw staan
dan hebben wij er ook wat aan
en gay?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:47 schreef NM07 het volgende:
Erik Lamela (helaas er niet bij, maar wel heel erg lekker!![]()
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit daar ook een speler tussen die niet z'n halve lijf heeft ondergekliederd met tatoeages? Ik vind dat zo'n afknapper, van die hele grote tattoos.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
Sneijder en Van Persie 'meest sexy spelers van het WK
Wesley Sneijder en Robin van Persie worden door het Argentijnse El Diario niet alleen gewaardeerde om hun voetbalkwaliteiten. Ze hebben allebei de top 10 'meest sexy spelers van het WK in Brazilie' gehaald.
Bron
De lijst volgens El Diario:
1. Olivier Giroud (Frankrijk)
2. Sergio Ramos (Spanje)
3. Cristiano Ronaldo (Portugal)
4. Givanildo Vieira de Sousa, voetbalnaam 'Hulk' (Brazilie)
5. Xabi Alonso (Spanje)
6. Wesley Sneijder (Nederland)
7. Alexis Sánchez (Chili)
8. Fernando Gago (Argentinië)
9. Robin van Persie (Nederland)
10. Gerard Piqué (Spanje)
[ afbeelding ]
Eentje eruit gepikt, dit is Fernando Gago.
Xabi Alonsoquote:Op maandag 2 juni 2014 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Zit daar ook een speler tussen die niet z'n halve lijf heeft ondergekliederd met tatoeages? Ik vind dat zo'n afknapper, van die hele grote tattoos.
En nog lekker ookquote:
Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
Sneijder en Van Persie 'meest sexy spelers van het WK
Wesley Sneijder en Robin van Persie worden door het Argentijnse El Diario niet alleen gewaardeerde om hun voetbalkwaliteiten. Ze hebben allebei de top 10 'meest sexy spelers van het WK in Brazilie' gehaald.
Bron
De lijst volgens El Diario:
1. Olivier Giroud (Frankrijk)
2. Sergio Ramos (Spanje)
3. Cristiano Ronaldo (Portugal)
4. Givanildo Vieira de Sousa, voetbalnaam 'Hulk' (Brazilie)
5. Xabi Alonso (Spanje)
6. Wesley Sneijder (Nederland)
7. Alexis Sánchez (Chili)
8. Fernando Gago (Argentinië)
9. Robin van Persie (Nederland)
10. Gerard Piqué (Spanje)
[ afbeelding ]
Eentje eruit gepikt, dit is Fernando Gago.
Dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Nober het volgende:
Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?
Hij heeft wel een schattig koppie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Nober het volgende:
Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?
Xabi Alonso.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Xabi Alonso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met 736 spelers op het WK kan je mij niet overtuigen dat Sneijder in de top 10 hoort.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een schattig koppie?
[ afbeelding ]
Voor de rest natuurlijk afknapper op afknapper:
[ afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:11 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jan Vertonghen niet vergeten
quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:11 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jan Vertonghen niet vergeten
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekjequote:Op donderdag 5 juni 2014 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Sergio Ramos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een normale school jongen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
War vinden jullie van Yann Sommer uit Zwitserland:
[ afbeelding ]
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekje
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.
Naar mij zou geen van deze mannen knipogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo - Brazilië
Gewoon een leuke vrolijke kop die gozer.
Daar denkt Yolanthe heel anders over.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een schattig koppie?
[ afbeelding ]
Voor de rest natuurlijk afknapper op afknapper:
[ afbeelding ]
Daarom lach ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]wat lach je nou, dat is toch zo, kijk kijkt zo vrolijk op die foto.
Donker haar en lichte ogen, prachtig.quote:
Whuuutttquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
Nicequote:
Nou ik heb liever Messi dan Ronaldo hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
Wat vind je "lelijk" aan C ronaldo dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nou ik heb liever Messi dan Ronaldo hoor.
Natuurlijk is hij niet lelijk, maar hij is wel echt arrogant(wat hij wel mag zijn over zijn voetbalkwaliteiten) en oppermooiboy , daar krijg ik echt kriebels van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat vind je "lelijk" aan C ronaldo dan?
Tja, je krijgt ook gewoon te zien wat je gewent bent om te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij niet lelijk, maar hij is wel echt arrogant(wat hij wel mag zijn over zijn voetbalkwaliteiten) en oppermooiboy , daar krijg ik echt kriebels van.
Ik zou gewoon graag voetballer willen zijn, maar ruilen met c ronaldo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zou zo ruilen met Ronaldo als dat kon. Stinkend rijk, beroemd en je kan alles krijgen wat je wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |