Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type maar dat hoeft natuurlijk niet
Lorenzo Insigne (Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kort haar is beterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Toen met lang haar was het nog beter ja. Nu lijkt het wel een depressief jongetje.
Oh jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind het heul jammer dat Zlatan niet meedoetDaar had ik wel een heel topic mee kunnen vullen
Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij ziet er nu triest uit. Net of die elk moment moet huilen
Plaats dan een recente foto met een kale kopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
Fernando Torres, Spanje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Volgens mij niet zeker of hij mee gaat, maar whatever)
Nee zo is hij leuker vind ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Plaats dan een recente foto met een kale kop
Ik lust het halve Italiaanse elftal wel, maar Insigne dan weer niet.quote:
Die had op zijn veertiende beter in een kapperszaak kunnen gaan werken!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type maar dat hoeft natuurlijk niet
Lorenzo Insigne (Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere marsepein taartquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:53 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
met name de speler op de taart is erg lekker
Ideale mensen bestaan niet, maar hij komt wel érg in de buurt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef Fierce. het volgende:
Pelle is echt te mooi. Sowieso Italiaanse mannen: gek genoeg zijn ze heel vaak te knap voor woorden. Echt bizar knapIk ga sowieso kijken als Italië speelt.
Mooie belichting en goeie kop, maar dit is nog fijner:quote:
Dankjewelquote:
Nog jammerderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie belichting en goeie kop, maar dit is nog fijner:
[ afbeelding ]
misschien is het ook beter ik wil niet dat Amsterdam in onderwater komt te staanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo jammer dat hij niet meedoet.
Goed punt welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschien is het ook beter ik wil niet dat Amsterdam in onderwater komt te staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |