Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
Sneijder en Van Persie 'meest sexy spelers van het WK
Wesley Sneijder en Robin van Persie worden door het Argentijnse El Diario niet alleen gewaardeerde om hun voetbalkwaliteiten. Ze hebben allebei de top 10 'meest sexy spelers van het WK in Brazilie' gehaald.
Bron
De lijst volgens El Diario:
1. Olivier Giroud (Frankrijk)
2. Sergio Ramos (Spanje)
3. Cristiano Ronaldo (Portugal)
4. Givanildo Vieira de Sousa, voetbalnaam 'Hulk' (Brazilie)
5. Xabi Alonso (Spanje)
6. Wesley Sneijder (Nederland)
7. Alexis Sánchez (Chili)
8. Fernando Gago (Argentinië)
9. Robin van Persie (Nederland)
10. Gerard Piqué (Spanje)
[ afbeelding ]
Eentje eruit gepikt, dit is Fernando Gago.
Dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Nober het volgende:
Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?
Hij heeft wel een schattig koppie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Nober het volgende:
Als je Sneijder in zo'n lijst zet dan is je geloofwaardigheid meteen weg, wat een aanfluiting. Ik neem aan dat de eindverantwoordelijke ontslagen is?
Xabi Alonso.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Xabi Alonso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met 736 spelers op het WK kan je mij niet overtuigen dat Sneijder in de top 10 hoort.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een schattig koppie?
[ afbeelding ]
Voor de rest natuurlijk afknapper op afknapper:
[ afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:11 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jan Vertonghen niet vergeten
quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:11 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jan Vertonghen niet vergeten
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekjequote:Op donderdag 5 juni 2014 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Sergio Ramos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een normale school jongen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
War vinden jullie van Yann Sommer uit Zwitserland:
[ afbeelding ]
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekje
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.
Naar mij zou geen van deze mannen knipogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo - Brazilië
Gewoon een leuke vrolijke kop die gozer.
Daar denkt Yolanthe heel anders over.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een schattig koppie?
[ afbeelding ]
Voor de rest natuurlijk afknapper op afknapper:
[ afbeelding ]
Daarom lach ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]wat lach je nou, dat is toch zo, kijk kijkt zo vrolijk op die foto.
Donker haar en lichte ogen, prachtig.quote:
Whuuutttquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
Nicequote:
Nou ik heb liever Messi dan Ronaldo hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |