Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekjequote:Op donderdag 5 juni 2014 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Sergio Ramos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een normale school jongen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
War vinden jullie van Yann Sommer uit Zwitserland:
[ afbeelding ]
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar (foto 2) wat een gek broekje
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.
Naar mij zou geen van deze mannen knipogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja ja. Dat zeggen er zoveel. Maar als hij naar jou zou knipogen, dan zou jouw slipje eraf vliegen.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo - Brazilië
Gewoon een leuke vrolijke kop die gozer.
Daar denkt Yolanthe heel anders over.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een schattig koppie?
[ afbeelding ]
Voor de rest natuurlijk afknapper op afknapper:
[ afbeelding ]
Daarom lach ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]wat lach je nou, dat is toch zo, kijk kijkt zo vrolijk op die foto.
Donker haar en lichte ogen, prachtig.quote:
Whuuutttquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
Nicequote:
Nou ik heb liever Messi dan Ronaldo hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ze hebben Messi er ook tussen gezet.
Wat vind je "lelijk" aan C ronaldo dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nou ik heb liever Messi dan Ronaldo hoor.
Natuurlijk is hij niet lelijk, maar hij is wel echt arrogant(wat hij wel mag zijn over zijn voetbalkwaliteiten) en oppermooiboy , daar krijg ik echt kriebels van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat vind je "lelijk" aan C ronaldo dan?
Tja, je krijgt ook gewoon te zien wat je gewent bent om te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij niet lelijk, maar hij is wel echt arrogant(wat hij wel mag zijn over zijn voetbalkwaliteiten) en oppermooiboy , daar krijg ik echt kriebels van.
Ik zou gewoon graag voetballer willen zijn, maar ruilen met c ronaldo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zou zo ruilen met Ronaldo als dat kon. Stinkend rijk, beroemd en je kan alles krijgen wat je wilt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |