quote:
Te lui wssquote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Thezappa het volgende:
Wel top dat haywood mij geen note heeft gegeven..
Top wijf met dikke uiers
Haywood is veel te lief. Maar wel een rechtvaardige mod.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Thezappa het volgende:
Wel top dat haywood mij geen note heeft gegeven..
Top wijf met dikke uiers
Gaat in de doofpot.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
dit is wle noemenswaardig ja; benieuwd morgen als de storm bedaard is
Complete notehistories op de piratebay.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Latert het volgende:
Als mod hadden we ook gewoon door kunnen gaan in het vorige topic...
Ik denk veel balende users die het ook wel meegemaakt wilde hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Em hoe weet jij daar van?!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt door een systeemlek. Deze is inmiddels opgelost.
Slotje.
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt door een systeemlek. Deze is inmiddels opgelost.
Slotje.
Ik maakte 2x topic aan, met "wat is notes", beide keren slotje erop, dus toen maar gevraagd in DM aan een moderator.quote:
Die ligt er tegenwoordig netjes in om 0:00 omdat ze elke ochtend wil poetsen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.
Haha, prachtig!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??
Staat er toch gewoon op het einde:quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef LelijKnap het volgende:
Wil iemand yvonne even uitschelden in mijn inbox? Weet nou nog niet of ze wel of geen inzicht hebben.
Maakt ze er zo'n bende van? Die flessen AH Huiswijn schijnen extra snel in het laminaat te trekken als je ze laat vallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Die ligt er tegenwoordig netjes in om 0:00 omdat ze elke ochtend wil poetsen.
Dit ook jaquote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk veel balende users die het ook wel meegemaakt wilde hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets met pasen en pinksteren die dan op dezelfde datum moeten vallen volgens mij.
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet de nieuwe vbl-mod geworden?
Jouw UI is er iig allang klaar voorquote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.
Maar waarschijnlijk word ik het wel in het WK subforum.
Dit smaakte namelijk naar meer.
Als ik jou was zou ik even kalm doen tegenover hem. Heb vanavond uit mijn eigen notes mogen leren dat er hier een overdreven politiek correct knuffelbeleid gedicteerd wordt.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??
Het schijnen geen flessen maar pakken wijn te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt ze er zo'n bende van? Die flessen AH Huiswijn schijnen extra snel in het laminaat te trekken als je ze laat vallen.
Ja of ze vond het stiekum ook wel grappig allemaalquote:
Geen boodschap aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even kalm doen tegenover hem. Heb vanavond uit mijn eigen notes mogen leren dat er hier een overdreven politiek correct knuffelbeleid gedicteerd wordt.
Gewoon top wijf ..met dikke uiersquote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haywood is veel te lief. Maar wel een rechtvaardige mod.
Ja dat zei o.us of zo, maar mapima zei weer andersquote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Staat er toch gewoon op het einde:
Even deze nog, nee mods kunnen GEEN pm's en dm's lezen
Van die pakken waar je een soort klein kraantje in kan duwen?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Het schijnen geen flessen maar pakken wijn te zijn.
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet jullie mededelen dat 1 vrijheidsstrijder ons vroegtijdig heeft moeten verlaten, gedurende de systeemlek van 31-3-2014.
Hopen dat niemand anders een Oranje UI gaat nemen, nu valt hij nog lekker op. Kan ik mijn eigen posts makkelijk terugvinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jouw UI is er iig allang klaar voor
Niet ..teveel notes ..quote:
Maximiliaan Burger.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef chroestjov het volgende:
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?
Tja, als mensen dat nemen is het van korte duur omdat ze er toch zo weer uit liggenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat niemand anders een Oranje UI gaat nemen, nu valt hij nog lekker op. Kan ik mijn eigen posts makkelijk terugvinden.
En TS ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die pakken waar je een soort klein kraantje in kan duwen?
Zolang je er maar kachel van wordt!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.
50 cent? En 50 uur hoofdpijn cadeau er bij?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.
Hoort erbijquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
50 cent? En 50 uur hoofdpijn cadeau er bij?
Ah, opgeruimd staat netjes.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug gezien het feit dat er nergens daadwerkelijk iets gepost is he.
0 notes hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef Latert het volgende:
Ik had mezelf gewoon mijn 1e note kunnen geven.
Mij in twijfel trekken als een pauperuser als mapima iets anders beweertquote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja dat zei o.us of zo, maar mapima zei weer anders
(ex)mods zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mij in twijfel trekken als een pauperuser als mapima iets anders beweert
Dan zal ik me daar gedragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.
Maar waarschijnlijk word ik het wel in het WK subforum.
Dit smaakte namelijk naar meer.
Preventief ruimen past wel bij dit stalinistische bewind.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug gezien het feit dat er nergens daadwerkelijk iets gepost is he.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Preventief ruimen past wel bij dit stalinistische allochtonenknuffelbewind.
Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat ga jij volgend jaar met je UI doen?
Wil jij niet mijn quotes aanpassen. Want Danny kennende is hij echt geen allochtonenknuffelaar.quote:
Ik ben zelf Nijmegenaar, maar m'n pa komt uit Kerkradequote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.
Mooie zin wel he
Ga nu geen ruzie zoekenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben zelf Nijmegenaar, maar m'n pa komt uit Kerkrade![]()
Trieste zooi is het
Dan is hij in de minderheid, verre minderheidquote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil jij niet mijn quotes aanpassen. Want Danny kennende is hij echt geen allochtonenknuffelaar.
Bekijk het positief.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.
Mooie zin wel he
Zo bedoel ik het niet, maar mijn pa is voor Roda, en de rest v.d. familie voor NEC... de vraag is wie er eerder uitvliegtquote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga nu geen ruzie zoeken
Mensen buiten de regio snappen niet hoe diep de club zit bij de vaste aanhang. Die zeiken niet over leeg stadion ofzo. Je gaat gewoon, punt. Ik ben niks anders dan haat gweend
Daar ga je de mist inquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bekijk het positief.
Als ze degraderen speelt de mooiste club van Limburg een derby in een uitwedstrijd in het mooiste stadion van Limburg.
Ohzoquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, maar mijn pa is voor Roda, en de rest v.d. familie voor NEC... de vraag is wie er eerder uitvliegt
Sporting Limburgquote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar ga je de mist inMaargoed, het probleem is bij degradatie de financien. Het is nu al intern een rotzooi, financieel ook. Als we degraderen weet ik niet of het dan wel doo rkan gaan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
Hey, ik realiseer mij net dat 'mod' achterstevoren 'dom' is
Crewbash.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
note +1quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
Liever geen club dan Sporting Limburg?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nooit. Dat is waarom de stoeltjes een paar jaar terug toen allemaal gesloopt werden...
Ja. Liever niks of failliet dan samen met MVV of Shittard. Ik was er toen overigens niet bij. Maar vlak voor die wedstrijd werd bekend dat het definitief zuo zijn; en toen dachten die mensen: nou dan slopen we de tribune uit protest, want dat is dan volgens seizoen toch niet meer nodig.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liever geen club dan Sporting Limburg?
Maar Roda is toch al veel vaker gefuseerd?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Liever niks of failliet dan samen met MVV of Shittard. Ik was er toen overigens niet bij. Maar vlak voor die wedstrijd werd bekend dat het definitief zuo zijn; en toen dachten die mensen: nou dan slopen we de tribune uit protest, want dat is dan volgens seizoen toch niet meer nodig.
Misschien waren het dms die door de gebruiker zelf gedeeld werden. Dat zal de note dan ook gelijk verklarenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
he ik dacht echt dms te hebben gelezen in de notes
Het ging toch gewoon om geld? Provincie wilde er niet meer geld instekenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Roda is toch al veel vaker gefuseerd?
Als het écht de enige optie was om mijn club te redden zou ik er wel achter staan denk ik.
neuken?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
Ik was toen te jong om er iets van mee te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:02 schreef Belfort het volgende:
[..]
Het ging toch gewoon om geld? Provincie wilde er niet meer geld insteken
quote:
FA's kunnen zelfs geen dm/pm van anderen lezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
Nee, maar er is blijkbaar het een en ander opgerakeld in iemand zijn note-historie, wat jou misschien wel kan interesseren.quote:
Wat danquote:Op maandag 31 maart 2014 07:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar er is blijkbaar het een en ander opgerakeld in iemand zijn note-historie, wat jou misschien wel kan interesseren.
Wat voor foto'squote:Op maandag 31 maart 2014 07:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ow kan niet dmen via mobiel. Betrof wat foto's
Appeltjequote:Op maandag 31 maart 2014 07:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat een toestanden in dit land.
Ik kam het in het vorige deel tegen ja, al was ik het allang vergeten. Dat is vrij typisch want normaal zet ik alleen een note. Ik zal wel knorrig zijn geweest toen ik met dat topic bezig was. Heel erg netjes is het misschien niet nee.quote:
Ik loop maar een beetje te dollen. Al vind ik wel dat een redelijk deel overduidelijk gewoon grapperij was, zoals bijvoorbeeld die citaten uit het Turkenliedquote:Op maandag 31 maart 2014 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kam het in het vorige deel tegen ja, al was ik het allang vergeten. Dat is vrij typisch want normaal zet ik alleen een note. Ik zal wel knorrig zijn geweest toen ik met dat topic bezig was. Heel erg netjes is het misschien niet nee.
Je moet niet vergeten dat er ook nog zioets is als het MDI en dat bepaalde uitspraken weggehaald moeten worden. Daar staat verder mijn politieke overtuiging volledig los van. In plaats van dat allemaal op mij af te schuiven, kun je soms ook even denken voordat je op de knop drukt om je reactie te plaatsen, of het wel zo handig is om het zo te stellen.
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef LelijKnap het volgende:
Verder heb je gelijk ja, soms ga ik over de scheef, maar gezien de tijdstippen van de plaatsing van die posts, kan men aannemen dat er alcohol in het spel is.
Als er geen PI's bijstaan, weet ik niet altijd wanneer iemand nu bloedserieus is of nietquote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik loop maar een beetje te dollen. Al vind ik wel dat een redelijk deel overduidelijk gewoon grapperij was, zoals bijvoorbeeld die citaten uit het Turkenlied.
Hoe dan ook, er heerst hier wel een bepaalde 'politieke correctheid' cultuur, en da's misschien dan inderdaad niet de jouwe, maar iig wel die van Fok!.
Verder heb je gelijk ja, soms ga ik over de scheef, maar gezien de tijdstippen van de plaatsing van die posts, kan men aannemen dat er alcohol in het spel is.
Maar jij voerde het, anders dan ik, niet aan bij een alcoholist zelf.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.
Je bent zelf juicyquote:Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, dit klonk wel juicy, maar ts is al geband inmiddels zie ik.
Mja, maar ik ben al aan mezelf gewend, dus dat effect is dan minder.quote:
De storm?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja dammit ik heb alle lol gemistquote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.
jaquote:
zo veel mogelijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Van wie? M'n verzamelmap is vervijfvoudigd afgelopen nacht.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.
Had geen idee dat het gechecked wordt door instanties. Voor het opzoeken van bedreigingen en opruiing en zo wist ik dat er gecontroleerd wordt, maar discriminatie is nogal een vaag concept natuurlijk. En daarnaast zijn ze toch ook bekend met het fenomeen 'trollen'?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als er geen PI's bijstaan, weet ik niet altijd wanneer iemand nu bloedserieus is of niet . Maar dat men dat 'niet goed in de bovenkamer', dan zat ik wanneer een beetje knorrig het topic op te schonen en toen zette ik dat neer. Vaak zien we dat ook wel, maar waar niet altijd bij stilstaan, is dat bepaalde instanties die zich bezighouden met internetdiscriminatie, niet altijd even goed naar de context kijken. Dat is soms het lastige. Daarom wordt dan soms iets weggehaald, terwijl jij het grappig bedoelde of absoluut niet serieus was. Dat heeft ook verder weinig met een links beleid van FOK! ook te maken hoor, maar sommige dingen moeten echt weg omdat dat anders problemen zou kunnen opleveren. Dus wat dat betreft kun je FOK! zelf daar niet zo op aankijken.
Serieus, je gaat je toch niet verdedigen tegen iemand met 54 notes waarvan er 53 racistisch zijn?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kam het in het vorige deel tegen ja, al was ik het allang vergeten. Dat is vrij typisch want normaal zet ik alleen een note. Ik zal wel knorrig zijn geweest toen ik met dat topic bezig was. Heel erg netjes is het misschien niet nee.
Je moet niet vergeten dat er ook nog zioets is als het MDI en dat bepaalde uitspraken weggehaald moeten worden. Daar staat verder mijn politieke overtuiging volledig los van. In plaats van dat allemaal op mij af te schuiven, kun je soms ook even denken voordat je op de knop drukt om je reactie te plaatsen, of het wel zo handig is om het zo te stellen.
Bullcrap, die staan niet in de notesquote:Op maandag 31 maart 2014 09:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in het concept rasquote:Op maandag 31 maart 2014 12:20 schreef yvonne het volgende:
Serieus, je gaat je toch niet verdedigen tegen iemand met 54 notes waarvan er 53 racistisch zijn? Hij mag blij zijn dat ie nog mag posten hier.
quote:Op maandag 31 maart 2014 06:49 schreef LelijKnap het volgende:
Gaan jullie nog iets aan het notebeleid doen na het lekken van al die gevoelige informatie? Ik kan mij voorstellen dat een hoop mensen ontevreden zijn en er een vertrouwensbreuk is ontstaan nu door de bevolking geleerd is op welke (discriminerende en politiekgekleurde) wijze notes uitgedeeld worden.
En?quote:
En ik maak mensen aan het lachen.quote:
31-03-2014: ik was erbijquote:Op maandag 31 maart 2014 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Je voelt je nog steeds Tha man omdat je m'n notes hebt gelezen?
Held.
Okéquote:Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik durf nu niet eens meer te doen wat ik al niet kon doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ging toen ook net slapenquote:
Dan moet je naar 4chan gaan, anarchistischer kan bijna nietquote:Op maandag 31 maart 2014 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
http://www.goeievraag.nl/(...)sch-aanklagen.359862
Die laatste opmerking![]()
''Ik zoek nog naar een fora waar je inderdaad gewoon alles kan zeggen.''
Ook dreigen daarmee is banbaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb trouwens nog een lading printscreentjes gemaakt, die houden jullie nog van me te goed.
Hij is al wegquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook dreigen daarmee is banbaar.
Je hebt blijkbaar niet in de gaten dat alleen het opslaan van die gegevens al strafbaar is.
Ja maar dan heb je te maken van die recalcitrante pubertjes die van alles schreeuwen om het schreeuwen. Ik heb daadwerkelijk wat te meldenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Dan moet je naar 4chan gaan, anarchistischer kan bijna niet .
Haha, lagaan joh.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook dreigen daarmee is banbaar.
Je hebt blijkbaar niet in de gaten dat alleen het opslaan van die gegevens al strafbaar is.
Kijk, dat de deur openstond wil niet zeggen dat je dus de hele inboedel mee mag nemen.quote:
Gun mij ook ff watquote:
Duidelijk toch. Was ook wel een domme opmerking van hemquote:Op maandag 31 maart 2014 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, dat de deur openstond wil niet zeggen dat je dus de hele inboedel mee mag nemen.
Notes vallen onder persoonsgegevens, dus oneigenlijk gebruik is nog strafbaar ook.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef Toto69 het volgende:
Duidelijk toch. Was ook wel een domme opmerking van hem
Dit is de aller allermooiste:quote:Op maandag 31 maart 2014 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
''Volgens Nietzsche is de werkelijkheid een onophoudelijk 'worden' of 'gebeuren'; zij is constant in beweging en verandering. Door een spel en strijd van krachten die elkaar tegenwerken ontstaat dit. Elke kracht wil zich als dermate uiten, en zo andere krachten aan zich wil onderwerpen en bevelen. Elke kracht wordt dan ook beschreven als een wil tot macht: "dat wil zeggen als onverzadigbaar verlangen naar het betonen van macht; of gebruik, uitoefening van macht, als scheppende drift enz." De wil tot macht is aan de ene kant een bevelen van een andere wil tot macht, en aan de andere kant is het een zelfoverwinning: Iedere macht wil meer macht dan het op ieder moment bezit.''
Das hat er nicht gewusstquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is de aller allermooiste:
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern gebären zu können
En Nietzsche haal je uiteraard aan in het Duits
Ik kopieer slechts Wikipedia. Al mijn wijsheden zijn wikiwijsheden. Maar nee, Amor fati blijft mijn favorietquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef yvonne het volgende:
Dit is de aller allermooiste:Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern gebären zu könnenEn Nietzsche haal je uiteraard aan in het Duits
Da's al net zo gewoontjes als Carpe Diemquote:
Hoe kan het zwaarder zijn dan de uitleg over hoe we het lijden zelf moeten liefhebben?!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:04 schreef yvonne het volgende:
Da's al net zo gewoontjes als Carpe Diem Alhoewel, Carpe Diem is wel heel erg waar.
Omdat ik in de verpleging werk en Carpe Diem meer van toepassing isquote:Op maandag 31 maart 2014 13:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe kan het zwaarder zijn dan de uitleg over hoe we het lijden zelf moeten liefhebben?!
Geef een note dan nou nou nou?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ja jongens we gaan een beetje offtopic HUP. voor jullie allemaal een note krijgen
Oh God, wat een misvatting. What doesn't kill you makes you stronger – Nietzsche.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:09 schreef yvonne het volgende:
Omdat ik in de verpleging werk en Carpe Diem meer van toepassing is
Je mag er een van mij, ik zit blijkbaar al op het punt 'dat ik blij mag zijn dat ik hier nog ben'.quote:
Doe eens wat blijer danquote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je mag er een van mij, ik zit blijkbaar al op het punt 'dat ik blij mag zijn dat ik hier nog ben'.
Je hebt wel humorquote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je mag er een van mij, ik zit blijkbaar al op het punt 'dat ik blij mag zijn dat ik hier nog ben'.
Ja ik zal het zeggen tegen terminale kankerpatienten, komt goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh God, wat een misvatting. What doesn't kill you makes you stronger – Nietzsche.
Dat roepen in een ziekenhuis is misschien ook niet het aller beste idee, maar je kan vermelden dat Nietzsche zelf ook erg ziek was.
Dat is inderdaad wel wat crue. Kom je geen mensen tegen met een gebroken teen? Of een manische episode?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ja ik zal het zeggen tegen terminale kankerpatienten, komt goed.
Nee, op di moment is het allemaal doffe ellendequote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat crue. Kom je geen mensen tegen met een gebroken teen? Of een manische episode?
De FOK!illuminatie.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wie was uiteindelijk de schuldige van dit falen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |