Niet ..teveel notes ..quote:
Maximiliaan Burger.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef chroestjov het volgende:
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?
Tja, als mensen dat nemen is het van korte duur omdat ze er toch zo weer uit liggenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat niemand anders een Oranje UI gaat nemen, nu valt hij nog lekker op. Kan ik mijn eigen posts makkelijk terugvinden.
En TS ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die pakken waar je een soort klein kraantje in kan duwen?
Zolang je er maar kachel van wordt!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.
50 cent? En 50 uur hoofdpijn cadeau er bij?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon van die kartonnen pakken, 50 cent per liter ofzo.
Hoort erbijquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
50 cent? En 50 uur hoofdpijn cadeau er bij?
Ah, opgeruimd staat netjes.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug gezien het feit dat er nergens daadwerkelijk iets gepost is he.
0 notes hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef Latert het volgende:
Ik had mezelf gewoon mijn 1e note kunnen geven.
Mij in twijfel trekken als een pauperuser als mapima iets anders beweertquote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja dat zei o.us of zo, maar mapima zei weer anders
(ex)mods zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mij in twijfel trekken als een pauperuser als mapima iets anders beweert
Dan zal ik me daar gedragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.
Maar waarschijnlijk word ik het wel in het WK subforum.
Dit smaakte namelijk naar meer.
Preventief ruimen past wel bij dit stalinistische bewind.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug gezien het feit dat er nergens daadwerkelijk iets gepost is he.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Preventief ruimen past wel bij dit stalinistische allochtonenknuffelbewind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |