quote:
Te lui wssquote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Thezappa het volgende:
Wel top dat haywood mij geen note heeft gegeven..
Top wijf met dikke uiers
Haywood is veel te lief. Maar wel een rechtvaardige mod.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Thezappa het volgende:
Wel top dat haywood mij geen note heeft gegeven..
Top wijf met dikke uiers
Gaat in de doofpot.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
dit is wle noemenswaardig ja; benieuwd morgen als de storm bedaard is
Complete notehistories op de piratebay.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Latert het volgende:
Als mod hadden we ook gewoon door kunnen gaan in het vorige topic...
Ik denk veel balende users die het ook wel meegemaakt wilde hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Em hoe weet jij daar van?!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt door een systeemlek. Deze is inmiddels opgelost.
Slotje.
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt door een systeemlek. Deze is inmiddels opgelost.
Slotje.
Ik maakte 2x topic aan, met "wat is notes", beide keren slotje erop, dus toen maar gevraagd in DM aan een moderator.quote:
Die ligt er tegenwoordig netjes in om 0:00 omdat ze elke ochtend wil poetsen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.
Haha, prachtig!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??
Staat er toch gewoon op het einde:quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef LelijKnap het volgende:
Wil iemand yvonne even uitschelden in mijn inbox? Weet nou nog niet of ze wel of geen inzicht hebben.
Maakt ze er zo'n bende van? Die flessen AH Huiswijn schijnen extra snel in het laminaat te trekken als je ze laat vallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Die ligt er tegenwoordig netjes in om 0:00 omdat ze elke ochtend wil poetsen.
Dit ook jaquote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk veel balende users die het ook wel meegemaakt wilde hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets met pasen en pinksteren die dan op dezelfde datum moeten vallen volgens mij.
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet de nieuwe vbl-mod geworden?
Jouw UI is er iig allang klaar voorquote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het grootste raadsel in de FOK! geschiedenis.
Maar waarschijnlijk word ik het wel in het WK subforum.
Dit smaakte namelijk naar meer.
Als ik jou was zou ik even kalm doen tegenover hem. Heb vanavond uit mijn eigen notes mogen leren dat er hier een overdreven politiek correct knuffelbeleid gedicteerd wordt.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat ga jij opeens wijs lopen doen met je 3 topics over notes??
Het schijnen geen flessen maar pakken wijn te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt ze er zo'n bende van? Die flessen AH Huiswijn schijnen extra snel in het laminaat te trekken als je ze laat vallen.
Ja of ze vond het stiekum ook wel grappig allemaalquote:
Geen boodschap aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even kalm doen tegenover hem. Heb vanavond uit mijn eigen notes mogen leren dat er hier een overdreven politiek correct knuffelbeleid gedicteerd wordt.
Gewoon top wijf ..met dikke uiersquote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haywood is veel te lief. Maar wel een rechtvaardige mod.
Ja dat zei o.us of zo, maar mapima zei weer andersquote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Staat er toch gewoon op het einde:
Even deze nog, nee mods kunnen GEEN pm's en dm's lezen
Van die pakken waar je een soort klein kraantje in kan duwen?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Het schijnen geen flessen maar pakken wijn te zijn.
Haal de condoleance registers maar weer uit de kast, op naam van wie moet het deze keer?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet jullie mededelen dat 1 vrijheidsstrijder ons vroegtijdig heeft moeten verlaten, gedurende de systeemlek van 31-3-2014.
Hopen dat niemand anders een Oranje UI gaat nemen, nu valt hij nog lekker op. Kan ik mijn eigen posts makkelijk terugvinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jouw UI is er iig allang klaar voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |