Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat ga jij volgend jaar met je UI doen?
Wil jij niet mijn quotes aanpassen. Want Danny kennende is hij echt geen allochtonenknuffelaar.quote:
Ik ben zelf Nijmegenaar, maar m'n pa komt uit Kerkradequote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.
Mooie zin wel he
Ga nu geen ruzie zoekenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben zelf Nijmegenaar, maar m'n pa komt uit Kerkrade![]()
Trieste zooi is het
Dan is hij in de minderheid, verre minderheidquote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil jij niet mijn quotes aanpassen. Want Danny kennende is hij echt geen allochtonenknuffelaar.
Bekijk het positief.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen. Vandaag was niet leuk niet. Nog nooit zo lang sprakeloos voor me uit zitten staren, kijkende naar hoe het stadion leegliep.
Mooie zin wel he
Zo bedoel ik het niet, maar mijn pa is voor Roda, en de rest v.d. familie voor NEC... de vraag is wie er eerder uitvliegtquote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga nu geen ruzie zoeken
Mensen buiten de regio snappen niet hoe diep de club zit bij de vaste aanhang. Die zeiken niet over leeg stadion ofzo. Je gaat gewoon, punt. Ik ben niks anders dan haat gweend
Daar ga je de mist inquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bekijk het positief.
Als ze degraderen speelt de mooiste club van Limburg een derby in een uitwedstrijd in het mooiste stadion van Limburg.
Ohzoquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, maar mijn pa is voor Roda, en de rest v.d. familie voor NEC... de vraag is wie er eerder uitvliegt
Sporting Limburgquote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar ga je de mist inMaargoed, het probleem is bij degradatie de financien. Het is nu al intern een rotzooi, financieel ook. Als we degraderen weet ik niet of het dan wel doo rkan gaan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
Hey, ik realiseer mij net dat 'mod' achterstevoren 'dom' is
Crewbash.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
note +1quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
Liever geen club dan Sporting Limburg?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nooit. Dat is waarom de stoeltjes een paar jaar terug toen allemaal gesloopt werden...
Ja. Liever niks of failliet dan samen met MVV of Shittard. Ik was er toen overigens niet bij. Maar vlak voor die wedstrijd werd bekend dat het definitief zuo zijn; en toen dachten die mensen: nou dan slopen we de tribune uit protest, want dat is dan volgens seizoen toch niet meer nodig.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liever geen club dan Sporting Limburg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |