Maar Roda is toch al veel vaker gefuseerd?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Liever niks of failliet dan samen met MVV of Shittard. Ik was er toen overigens niet bij. Maar vlak voor die wedstrijd werd bekend dat het definitief zuo zijn; en toen dachten die mensen: nou dan slopen we de tribune uit protest, want dat is dan volgens seizoen toch niet meer nodig.
Misschien waren het dms die door de gebruiker zelf gedeeld werden. Dat zal de note dan ook gelijk verklarenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
he ik dacht echt dms te hebben gelezen in de notes
Het ging toch gewoon om geld? Provincie wilde er niet meer geld instekenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Roda is toch al veel vaker gefuseerd?
Als het écht de enige optie was om mijn club te redden zou ik er wel achter staan denk ik.
neuken?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
Ik was toen te jong om er iets van mee te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:02 schreef Belfort het volgende:
[..]
Het ging toch gewoon om geld? Provincie wilde er niet meer geld insteken
quote:
FA's kunnen zelfs geen dm/pm van anderen lezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef mapima het volgende:
Nee, maar er is blijkbaar het een en ander opgerakeld in iemand zijn note-historie, wat jou misschien wel kan interesseren.quote:
Wat danquote:Op maandag 31 maart 2014 07:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar er is blijkbaar het een en ander opgerakeld in iemand zijn note-historie, wat jou misschien wel kan interesseren.
Wat voor foto'squote:Op maandag 31 maart 2014 07:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ow kan niet dmen via mobiel. Betrof wat foto's
Appeltjequote:Op maandag 31 maart 2014 07:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat een toestanden in dit land.
Ik kam het in het vorige deel tegen ja, al was ik het allang vergeten. Dat is vrij typisch want normaal zet ik alleen een note. Ik zal wel knorrig zijn geweest toen ik met dat topic bezig was. Heel erg netjes is het misschien niet nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |