Ik loop maar een beetje te dollen. Al vind ik wel dat een redelijk deel overduidelijk gewoon grapperij was, zoals bijvoorbeeld die citaten uit het Turkenliedquote:Op maandag 31 maart 2014 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kam het in het vorige deel tegen ja, al was ik het allang vergeten. Dat is vrij typisch want normaal zet ik alleen een note. Ik zal wel knorrig zijn geweest toen ik met dat topic bezig was. Heel erg netjes is het misschien niet nee.
Je moet niet vergeten dat er ook nog zioets is als het MDI en dat bepaalde uitspraken weggehaald moeten worden. Daar staat verder mijn politieke overtuiging volledig los van. In plaats van dat allemaal op mij af te schuiven, kun je soms ook even denken voordat je op de knop drukt om je reactie te plaatsen, of het wel zo handig is om het zo te stellen.
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef LelijKnap het volgende:
Verder heb je gelijk ja, soms ga ik over de scheef, maar gezien de tijdstippen van de plaatsing van die posts, kan men aannemen dat er alcohol in het spel is.
Als er geen PI's bijstaan, weet ik niet altijd wanneer iemand nu bloedserieus is of nietquote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik loop maar een beetje te dollen. Al vind ik wel dat een redelijk deel overduidelijk gewoon grapperij was, zoals bijvoorbeeld die citaten uit het Turkenlied.
Hoe dan ook, er heerst hier wel een bepaalde 'politieke correctheid' cultuur, en da's misschien dan inderdaad niet de jouwe, maar iig wel die van Fok!.
Verder heb je gelijk ja, soms ga ik over de scheef, maar gezien de tijdstippen van de plaatsing van die posts, kan men aannemen dat er alcohol in het spel is.
Maar jij voerde het, anders dan ik, niet aan bij een alcoholist zelf.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.
Je bent zelf juicyquote:Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, dit klonk wel juicy, maar ts is al geband inmiddels zie ik.
Mja, maar ik ben al aan mezelf gewend, dus dat effect is dan minder.quote:
De storm?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
dit is wle noemenswaardig ja; benieuwd morgen als de storm bedaard is
Ja dammit ik heb alle lol gemistquote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Corrie er niet was aan de Sherry.
jaquote:
zo veel mogelijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Van wie? M'n verzamelmap is vervijfvoudigd afgelopen nacht.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook aan proberen te voeren toen ik 110 reed in de bebouwde kom. Helaas heeft dat de zaak niet bevorderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |