Deze week heb ik daarover ook geen recht van sprekenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow crap, ik had misschien minder bier moeten drinken vanmiddag![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Alsof er nog niet genoeg foto's en gifjes van Kimi waren is er sinds donderdag weer eentje bij![]()
[ afbeelding ]
Goffer, hij doet het er echt gewoon om![]()
_!
Het enige waar ik me aan stoor is het irritante hoge toon van de turbo, voor de rest vind ik het geluid een verbetering t.o.v. de v8 dat toch naar een soort van opgevoerde naaimachine klonk op tv.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:52 schreef Autostrada het volgende:
Nu de motoren nauwelijks geluid meer maken wordt het wel heel erg moeilijk om wakker te blijven bij dit soort races, was niet best
Whoa. Wat mij verbaast is dat die wagen maar op 28% throttle zit bij de start. Nu is Alonso een goede starter die weet wat hij doet. Blijkbaar hebben die wagens zo veel torque dat je al wielspin hebt bij 30%+ throttle.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Rosberg verliest bijna de controle over zijn wagen, +- 0:31.
Mooi filmpje, de duidelijkste onboard die ik tot nu toe heb gezien met die HUD erbij. Opvallend hoe voorzichtig Alonso moet zijn bij de start en in de eerste bochten, de hoeveelheid wielspin is nice. Wat dat betreft is dit echt een vooruitgang ten opzichte van voorgaande jaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Bij de start schiet hij even naar 13000 maar daarna houdt het op bij hoog in de 11000. En de throttle gaat niet tot 100, maar misschien ligt dat gewoon aan de grafics, 100% lijkt niet te passen in het rondjequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...
Hamilton zei in Australië nog dat hij door de eerste 4/5 versnellingen moet shortshiften om de wheelspin te beperken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:28 schreef twiFight het volgende:
Pre-season had men het er over dat er zelfs in de 3e en 4e versnelling nog wielspin verwacht kon worden. Dat zegt uiteraard wel wat over de trekkracht. Of dit in de praktijk ook echt zo is gebleken weet ik niet, maar ik zie regelmatig coureurs midden in een rondje hevig corrigeren.
twitter:F1Fanaticupdate twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:38:21F1 lap times slower than ever in Malaysia | 2014 Malaysian Grand Prix http://t.co/7nU86eWmoI reageer retweet
Hoewel het maximale toerental op 15k ligt, is het vanwege de fuel flow limiet van 100 kg/h niet voordelig om hoger dan 11-12k te gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...
Omdat Senna uitviel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
Later ook nog wel. In 1994 won Schumacher de eerste race met een ronde voorsprong op de nummer 2 (Hill).
nee, enkel een samenvatting op zaterdag voor de kwalie.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
zend de duitser de vrije trainingen eigewnlijk ook uit?
zit ziek thuis, en dacht mooi via sport1 de vt's te kunnen kijken morgen, maar maart is net afgelopen
Daarom ben ik dus wel blij dat, ondanks de vele regeltjes, het veld tegenwoordig een stuk dichter bij elkaar zit. Zelfs met een relatief saaie race is er altijd wel een gevechtje te vinden.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Senna uitviel.
In 1995 Adelaide had Hill 2 ronden voorsprong op Panis, op 2.
ah, helaasquote:Op donderdag 3 april 2014 12:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, enkel een samenvatting op zaterdag voor de kwalie.
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op donderdag 03-04-2014 om 16:15:35Williams tester Felipe Nasr will join Van der Garde and Frijns in FP1 tomorrow. Their numbers:36. Van der Garde40. Nasr46. Frijns #F1 reageer retweet
Inddquote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus wel blij dat, ondanks de vele regeltjes, het veld tegenwoordig een stuk dichter bij elkaar zit. Zelfs met een relatief saaie race is er altijd wel een gevechtje te vinden.
Overigens valt mij op dat DRS een stuk beter uit de verf lijkt te komen dit jaar, hebben jullie dat ook? Het lijkt wat minder een "ik wacht wel tot de DRS zone, dan vlieg ik er voorbij" festijn.
Mercedes reed 1:33.283 op softs en die gebruiken ze dit weekend wel...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1Fanaticupdate twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:38:21F1 lap times slower than ever in Malaysia | 2014 Malaysian Grand Prix http://t.co/7nU86eWmoI reageer retweet
Helaas pindakaas. Na de eerste stop reed Hamilton enkele kilometers niet aan de leiding, want de nog niet gestopte Hülkenberg haalde hem in. Voor het einde van de ronde had Hamilton hem wel weer ingehaald. Dus op papier alles aan de leiding gereden, maar de praktijk was toch net even andersquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:42 schreef JohnB52 het volgende:
Nog even een feitje:
De overwinning van Hamilton was zijn eerste grand slam, pole, snelste ronde, en alle rondes aan de leiding :-)
Nog meer feitjes?
http://www.f1fanatic.co.u(...)nd-prix-stats-facts/
De broer van Robin Frijns?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder duim ik voor Valentin Frijns
ja ik mis een O, valentino.quote:
hij heeft alle ronden aan de leiding gereden, en dat is de voorwaarde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Na de eerste stop reed Hamilton enkele kilometers niet aan de leiding, want de nog niet gestopte Hülkenberg haalde hem in. Voor het einde van de ronde had Hamilton hem wel weer ingehaald. Dus op papier alles aan de leiding gereden, maar de praktijk was toch net even anders
Voorwaarde van niks, want dan kun je net zo goed bijna de hele race tweede liggen en nog alle ronden geleid hebben op start/finishquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij heeft alle ronden aan de leiding gereden, en dat is de voorwaarde.
Adam Cianciarulo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik mis een O, valentino.
Iets met 46.
In de Indycar afgelopen weekend 21 van de 22 coureurs binnen 1 seconde tijdens de VT.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:31 schreef Nober het volgende:
19 auto's binnen 1 seconden.
GP2
[..]
Adam Cianciarulo?
[ afbeelding ]
Márquez gaat gewoon winnen, Lorenzo tweede, Pedrosa/Rossi derde... je pleegt wel landverraad als je niet voor de Spanjolen bent.
drie dingen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
Red Bull heeft het voorlopig niet, weer geen vingertje zondag.![]()
Maar wie legt mij uit dat ze nu 1:37.5 rijden en tijdens de test 1:33.2?
Schijnt met z'n lengte te maken te hebben, tenminste daarom nam Ferrari hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg zit er weer goed bij, echt schandalig dat een team als McLaren hem niet heeft gecontracteerd.
Ja vind dat ook echt belachelijk. Wat die vent heeft laten zien in zijn jaren formule 1 en de opstap klassen is top team waardig. Als manager van een top team had ik mijn Engineers maar een extra moeilijkheid gegeven. Persoonlijk denk ik nog steeds dat hij een van de besten, zo niet de beste, coureur op de grid is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg zit er weer goed bij, echt schandalig dat een team als McLaren hem niet heeft gecontracteerd.
Daarom heb ik m wel in mijn Manager zittenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:46 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja vind dat ook echt belachelijk. Wat die vent heeft laten zien in zijn jaren formule 1 en de opstap klassen is top team waardig. Als manager van een top team had ik mijn Engineers maar een extra moeilijkheid gegeven. Persoonlijk denk ik nog steeds dat hij een van de besten, zo niet de beste, coureur op de grid is.
Hoezo BMW en Renault waren toch wel redelijk top anders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daarom heb ik m wel in mijn Manager zitten![]()
Maar idd ik denk wel dat hij van een niveautje Hamilton is. Maar ik vrees dezelfde paden voor hem als Heidfeld. Ook zo'n super talent de weg er naar toe maar nooit de kans gehad bij een top team.
Die vond ik ook niet bijzonder en heeft $$$ nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Pérez is gewoon slecht ze hadden Di Resta moeten houden.
Voor McLaren maakt dit niet zoveel uit, Jenson Button is bijvoorbeeld even lang als Nico Hülkenberg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt met z'n lengte te maken te hebben, tenminste daarom nam Ferrari hem niet
Dat is waar, wie weet kan hij hem vervangen, al denk ik dat Honda Button er nog wel een jaartje bij wil hebben gezien zijn populariteit daarquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Voor McLaren maakt dit niet zoveel uit, Jenson Button is bijvoorbeeld even lang als Nico Hülkenberg.
Gebrek aan rubber op de baan, andere banden (super softs), etc. .quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
Red Bull heeft het voorlopig niet, weer geen vingertje zondag.![]()
Maar wie legt mij uit dat ze nu 1:37.5 rijden en tijdens de test 1:33.2?
Denk dat Giedo er goed aan gedaan heeft...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
De top16 van de GP2 is sneller dan Ericsson was, best triest eigenlijk
Ach, Frijns rijdt nu sneller dan vorig jaar in de GP2 (Het team, relatief gezien dan). Die is nog wat vooruit gegaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat Giedo er goed aan gedaan heeft...
Achteraan blijven bungelen... wat levert het op... ja je kan zeggen dat je F1 coureur bent maar goed.
Yas Marina (Abu Dhabbi) is ook een permanent circuit waar je zelfs voor 300 euro voor 10 minuten kan rondblazen in een Formule 3quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Impressie van de baan in het donker (foto's van gisteravond), eerlijk gezegd vind ik het aan dit soort circuits weinig toevoegen. Ze zouden het eigenlijk moeten voorbehouden aan (semi)-straatraces zoals Singapore en Abu Dhabi, daar voegt het ook echt wat toe qua intensiteit en sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, het was een donkerrace.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Impressie van de baan in het donker (foto's van gisteravond), eerlijk gezegd vind ik het aan dit soort circuits weinig toevoegen. Ze zouden het eigenlijk moeten voorbehouden aan (semi)-straatraces zoals Singapore en Abu Dhabi, daar voegt het ook echt wat toe qua intensiteit en sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die 1:36.5 door Hamilton zojuist op mediums is gereden dan zouden ze daar nog wel kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gebrek aan rubber op de baan, andere banden (super softs), etc. .
Kwali zal wel in de 1.34 zitten.
Ze zitten er alweer onder, dus de kwali zal wel in de 1.33 zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
1:34.6, mooi zo, ik heb 1:34.3 voorspelt en sasquatsch 1:34.4 dus die punten kunnen we bijschrijven.
Ze zitten op twitter.quote:
twitter:WilliamsRacing twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 17:29:45Our boys not out yet as waiting for track to improve.... We have a few tests planned later in session..... #FP2 reageer retweet
Had het eigenlijk wel verwacht al hebben ze nu geen super softs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zitten er alweer onder, dus de kwali zal wel in de 1.33 zitten.
Geen live timing?quote:
Komt eraan... ben pas net thuisquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
Volgens mij doet Alonso nu gewoon de eerste stint voor de race met die 1:40ers op softs.
[..]
Geen live timing?
Dan koop je het als je per se wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
Volgens mij doet Alonso nu gewoon de eerste stint voor de race met die 1:40ers op softs.
[..]
Geen live timing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 04-04-2014 18:26:55 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Volgende keer je post eventjes in een code-tag zetten, dan hoef ik maar copy/pasta te maken ivm de linksquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Zet even de links die ik heb gegeven in de OP
Zet even de link van de race die ik heb gegeven in de OP
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgende keer je post eventjes in een code-tag zetten, dan hoef ik maar copy/pasta te maken ivm de links
En wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:25 schreef LWD-Godius het volgende:
Volgens Ted van Sky hebben Ferrari en McLaren hun gear ratios aangepast. Dat mag je maar 1 keer doen in het jaar.
Nee, is juist ideaal voor mijquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Race pas om vijf,uur?
Dat is vrij kut
Niet veel, het is gewoon toegestaan, alleen moeten ze deze versnellingsbakverhoudingen nu voor de rest van het seizoen behouden.quote:
Ze zijn vast nog sneller ook dan de F1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
GP2 volgen op Sport1 is een drama. Rick Winkelman doet het commentaar niet de beste maar wel beter dan Ronald Van Dam.
Tijdens de race hoor je Rick en de Engelse commentaar door mekaar na een tijdje word je hier knettergek van.
Luisteren naar de originele geluid stream is ook een drama het geluid is te zacht en de Engelse commentaar is bijna niet hoorbaar of je moet het geluid van de tv harder zetten.
Kunnen ze daar echt niks bij Sport1 en kunnen ze daar niks gelijk goed doen. Alle sporten zijn daar in het begin een drama om naar te kijken.
Ik heb de race maar op een stream gekeken van Sky Sports f1 die het wel goed doen.
Kreeg het idee dat de v8 motoren in de gp2 mooier klinken dan de v6 turbo in de formule1. Echt jammer dit.
Ik ergerde me er ook mateloos aan ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
GP2 volgen op Sport1 is een drama. Rick Winkelman doet het commentaar niet de beste maar wel beter dan Ronald Van Dam.
Tijdens de race hoor je Rick en de Engelse commentaar door mekaar na een tijdje word je hier knettergek van.
Luisteren naar de originele geluid stream is ook een drama het geluid is te zacht en de Engelse commentaar is bijna niet hoorbaar of je moet het geluid van de tv harder zetten.
Kunnen ze daar echt niks bij Sport1 en kunnen ze daar niks gelijk goed doen. Alle sporten zijn daar in het begin een drama om naar te kijken.
Ik heb de race maar op een stream gekeken van Sky Sports f1 die het wel goed doen.
Kreeg het idee dat de v8 motoren in de gp2 mooier klinken dan de v6 turbo in de formule1. Echt jammer dit.
Bij de q en race is het voor mij pas boeiendquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Zet ik de stream aan, kijkt er niemand...
Maar er is geen q streamquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij de q en race is het voor mij pas boeiend
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er is geen q stream
Ik ben niet thuis om hem aan te zetten...
Ik loop een minuut achter met m'n stream... Dan heeft zo'n LT weinig zinquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Zet ik de stream aan, kijkt er niemand...
Wat is dat voor slechte stream?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik loop een minuut achter met m'n stream... Dan heeft zo'n LT weinig zin
Ik kijk in hd, kan geen stream tegenop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom de kwaliteit dan maar eens bekijken hier, wedden dat je dat niet meer zegt [ afbeelding ]
Pfff, wil je daar nu weer over beginnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk in hd, kan geen stream tegenop.
ohquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je een Raspberry hebt met XBMC erop dan zou dat idd gaan [ afbeelding ]
Gaat dat via een stream net zoals wizig/torrentstream?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
hier, foto genomen met een crappy telefoon. 42'' TV. Vertel mij maar eens dat dat een slechte stream is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit is torrent/p2p-streaming. Vandaar ook de minuut lag, moet eerst bufferen in de cache.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat dat via een stream net zoals wizig/torrentstream?
Dan gaat F1 Mercedes zo'n 4,5 seconden sneller in de kwali, race-pace zal ook wel een paar seconden sneller zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Even om te vergelijken, de pole-position-tijd van GP2 was 1m38.865s (Palmer).
Deze: http://www.formula1.com/app/quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Welke van de vele f1 apps hebben we het over ?
Geen idee waarom ze die training niet gewoon live uitzonden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:13 schreef THEFXR het volgende:
op de duitse RTL gewoon beeld van de vrije training
Dat had ik niet in de gatenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik zie dat bij XBMC ook via de addon p2p-stream sport1 select HD kan ontvangen
Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik niet in de gaten
Maar 1 SeedIk wou ook eens lachen met het debacle wat Sport1 heet
-=edit=- hij start dus toch
toch niet, hij valt alweer stilterug naar Sky dus....
Goeie tipquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.
Erg mooi inderdaad..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
Gave foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)x-practice-pictures/
Geboren worden als Claire Williams.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet wat die vrouw bij Williams gedaan heeft maar om haar nou elke week te interviewen!?
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten danquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het tijdsverschil is natuurlijk niet al te groot
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten dan
Maar bedoel meer dat ik hier niet de indruk krijg dat ze in het donker rijden. In Singapore bv. zie je nog een hoop verlichting op de achterliggende gebouwen en een hoop kleuren. Hier zie je in de verte her en der een wit lampje branden in een kantoortje....
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.
Scheelt natuurlijk ook een hoop, die hebben er een hele haven rondom gebouwd. Hier zie je een dorpje in de verte liggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....
Australië was ooit een nachtrace voor ons.quote:
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Nober het volgende:
22 Chilton
21 Ericsson
20 Bianchi
19 Kobayashi
18 Sutil
17 Maldonado
15 Gutiérrez
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my carquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my car''
achter mercedes heb je ook 4 of 5 teams die niet veel voor elkaar onder doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
13 auto's binnen de seconden.
Waren natuurlijk te druk bezig om mensen te laten betalen voor live timing.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze hebben bij de FOM wel eindelijk hun graphics voor elkaar.....
Q1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blij dat ik Duits versta
Btw, denk er nu pas aan dat er kwali was; wat heb ik gemist?
het is ook lekker weer op het moment, zonde eigenlijk om binnen te zitten...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is er zo in de namiddag weinig belangstelling om F1 te kijken
Mercedes, Red Bull, Ferrari, Hülkenberg en Button halen Q3 wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef opreis het volgende:
[..]
het is ook lekker weer op het moment, zonde eigenlijk om binnen te zitten...
En Q2 is dit jaar ook wel spannend, Mercedes sowieso naar Q3, maar verder heb je nog 8 plekken voor RB/Mclaren/Ferrari/Force India/Williams (en kvyat) dan zijn er toch 4 man teleurgesteld
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Met de races vorig jaar vond ik ze wel prettig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.
Ik heb een TR gemaakt bij het aanmaken van een nieuwe OP. De OP is wel verandert, maar de mods hebben de TT niet gewijzigd. Stond wel in de zelfde TR trouwens....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgende TT overigens maar eens Bahrein maken
Dat zal wel weer..quote:
Dat komt dus door het slechte terugschakelen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer..
Hij heeft zelf enorm veel fouten gemaakt in zijn laatste ronde.
Paar keer de apex gemist, ook aan bij de exits een paar keer over de kerbstones heen gekomen.
Dan moet hij zeggen: the car needs some work, but I totally blew it, sorry guys.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd of HAM ROS kan pakken.
lijkt wel een broodje vlees, trouwens
Maar goed dat Norbert Haug weg is dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd of HAM ROS kan pakken.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Achter Vettel dus ... met zo te zien de betere auto. Wordt leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij gaat wel op p13 starten...
Of multi13quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Achter Vettel dus ... met zo te zien de betere auto. Wordt leuk!
Wellicht is zijn gewicht nu nadeel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef JohnB52 het volgende:
Hulkenberg valt behoorlijk buiten de toon. Slechtste Mercedes coureur.
Of: "Ricciardo showed that I should've been in Q3, I wish it was 2013 again because I can't show my finger after qualifying and races."quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Vriezzer het volgende:
Sebastian Vettel: "The final run, for some reason, it was a bit more difficult. The rears were locking up. We've been playing around with this for quite a while. Still not where we want to be. I don't want to blame it on that. There was a little more in the car I couldn't get to. Not happy with today, but maybe with the extra set and tyres and maybe in the race things will calm down, it will help us a bit."
Gewicht?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Fer het volgende:
Mercedes is echt wel een hele klap sneller dan de rest. Alleen Riciardo kan eraan komen, maar die staat morgen achteraan.
[..]
Wellicht is zijn gewicht nu nadeel?
Ze zijn vergelijkbaar, 1,85m en 74kg. Maar de meesten zijn onder de 1,70 en 60kgquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewicht?
Die volg ik ff niet.
Sutil was toch te zwaar?
Stuur Nattekat een DM/PM dat ie tijdens de voorbeschouwing Teamviewer al opzet, en even een demootje doet wat ie allemaal kanquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat kan je eigenlijk met de f1 app voor Android? Is het alleen de tijden bekijken of kan ik hier meer op zien?
Dacht ik al.quote:Fernando Alonso has revealed that his lack of competitiveness in Q3 in Bahrain was due to what he believes to be a power unit problem.
On both runs in the final part of qualifying Alonso was comfortably off the pace, setting the slowest time in Q3 almost two seconds off Nico Rosberg's pole position time. With team-mate Kimi Raikkonen 0.6s quicker, Alonso said he had noticed a problem developing throughout qualifying and rued the timing of the issue.
twitter:SkySportsMike twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:51:015-place grid peno for Sutil (plus 2 points on the s'licence) after he forced Grosjean off the track between Turns 13 and 14 in Q1 #BahrainGP reageer retweet
Niet Sutil, maar de Sauber.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewicht?
Die volg ik ff niet.
Sutil was toch te zwaar?
Het grootste deel van de f1-fanatieke FOK!sportcrew was op een meeting in Utrecht :-Dquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is er zo in de namiddag weinig belangstelling om F1 te kijken
Dat snap ik. Ik heb de kwali moeten missen en kan de samenvatting dus ook niet zien. Morgen de race geluklig wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook niet op de BBCAlleen de samenvatting.
Dit zegt de tv gids voor de duitse rtl. Ik hoop dat het een fout is in de gids, maar voor de zekerheid toch maar een stream klaar zetten.quote:15:45 Formel 1: Countdown
17:00 Formel 1: Das Rennen
17:35 RTL Bibelclip
18:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights
Dat is gewoon een fout. Ze zenden de race altijd helemaal uit.quote:Op zondag 6 april 2014 06:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dit zegt de tv gids voor de duitse rtl. Ik hoop dat het een fout is in de gids, maar voor de zekerheid toch maar een stream klaar zetten.
Met zoveel duitsers in de race zullen ze het toch niet wagen om de race maar half uit te zenden?
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/Drivers/Fernando+Alonsoquote:Op zondag 6 april 2014 07:40 schreef JohnB52 het volgende:
Ik kan nergens terug vinden of Alonso een blijvend probleem heeft met zijn motor?
Ik begrijp de reden ook niet, je zou zeggen 14uur onze tijd is de "vaste" uitzendtijdquote:Op zondag 6 april 2014 09:33 schreef Wombcat het volgende:
Maar onhandig dat de start om 17:00 is, dan is de Ronde van Vlaanderen waarschijnlijk nog in volle finale
Races later op de dag trekken meer kijkers.quote:Op zondag 6 april 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp de reden ook niet, je zou zeggen 14uur onze tijd is de "vaste" uitzendtijd
Wat een onzinquote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Zoals Mol gisteren uitlegde : moslim-land = gewoon werken op zondag = weinig publiek als de race om 14:00 uur is.
En nu zitten de tribunes vol?quote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Zoals Mol gisteren uitlegde : moslim-land = gewoon werken op zondag = weinig publiek als de race om 14:00 uur is.
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?quote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Ik denk dat Mol bedoelde dat er meer moslims in de regio -ook om Bahrein heen, zeg maar- leven met TV's enzo.quote:Op zondag 6 april 2014 09:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?
Daarom, als ik al een reden kan bedenken is dat het wat te warm is op de normale starttijdquote:Op zondag 6 april 2014 09:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?
Dat was andere jaren toch ook geen groot onoverkomelijk probleem?quote:Op zondag 6 april 2014 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, als ik al een reden kan bedenken is dat het wat te warm is op de normale starttijd
Ja dat weet ik ook wel. Maar waarom zou de temperatuur een issue zijn 's middags? Die race is altijd 's middags geweest en de temperatuur is nooit een issue geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 10:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het dit jaar voor het eerst een nachtrace, in navolging van Singapore en Abu Dahbi.
Misschien voor het publiek wel.quote:Op zondag 6 april 2014 10:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Maar waarom zou de temperatuur een issue zijn 's middags? Die race is altijd 's middags geweest en de temperatuur is nooit een issue geweest.
Natuurlijk niet. De mensen die daar wonen zijn die temperaturen gewoon.quote:
Dat houdt niet in dat ze in de middag voor hun lol in de zon gaan zitten. Kan me voorstellen dat ze dan liever binnen zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De mensen die daar wonen zijn die temperaturen gewoon.
Vorig jaar was hij hier ook snel en liet Button alle hoeken van de baan zien. Voor de rest is dit een circuit waar de motor belangrijk is en een goede low drag chassis voordeel biedt (hoge topsnelheid), wat FI beide heeft. Qua downforce voor de middensector komt de FI tekort.quote:
Dan ben ik benieuwd wat ze op Spa gaan laten zien. Daar gaan ze ook goed, om deze redenen. Fisichella (2008?)quote:Op zondag 6 april 2014 10:18 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij hier ook snel en liet Button alle hoeken van de baan zien. Voor de rest is dit een circuit waar de motor belangrijk is en een goede low drag chassis voordeel biedt (hoge topsnelheid), wat FI beide heeft. Qua downforce voor de middensector komt de FI tekort.
Dat weekend kan ik me nog goed herinneren. Pole voor Fisichella maar tijdens de race speelde nog een andere factor mee: KERS, wat toen net nieuw en niet verplicht was. Kimi gebruikte het om voorbij Fisichella te raken bij de start en voor de rest van de race om te verdedigen t.o.v. Fisichella. Echt zonde dat Force India toen geen KERS had. Fisichella finishte volgens mij ook binnen een seconde van Kimi.quote:Op zondag 6 april 2014 10:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat ze op Spa gaan laten zien. Daar gaan ze ook goed, om deze redenen. Fisichella (2008?)
Wanneer zal hij in die Mclaren zitten? Als Button moet vertrekken misschien.quote:5 april 2014 – Stoffel Vandoorne heeft zaterdag bij zijn debuut in de GP2 meteen gewonnen. De Belg ging bij de start naar de leiding, reed een foutloze race en finishte anderhalve seconde voor de Colombiaan Julian Leal. De van pole-position vertrokken Jolyon Palmer kwam als derde aan de eindstreep.
De nacht race snap ik helemaal niet. Spannende wordt er niet door zeker niet op Bahrein wat van mij zo van de kalender af mag.quote:Op zondag 6 april 2014 10:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het dit jaar voor het eerst een nachtrace, in navolging van Singapore en Abu Dahbi.
Het gaat niet om die 60kg brandstof per auto. Maar meer om de techniek erachter natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 11:18 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
De nacht race snap ik helemaal niet. Spannende wordt er niet door zeker niet op Bahrein wat van mij zo van de kalender af mag.
Dit jaar moet de formule1 groen er moet brandstof bespaar worden en er moet hybride systeem op de wagens komen. En v6 turbo's motoren die niet klinken maar wel minder brandstof verbruiken dan de v8 motoren.
Maar waarom gaan ze dan onder kunstrijden rijden wat heel veel energie kost. En naar buiten Europa gaan om vervolgens met vliegtuigen te vliegen lekker milieu vriendelijk.
Formuel1 zal nooit groen worden.
Stoffel en het mysterie van de vermiste linkerbocht.quote:Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef Wombcat het volgende:
Stoffel, Jolyon. Klinkt als een stripverhaal.
Perez is wat onbezonnen af en toe, maar een snelle rijder is het wel. Ik vraag me vooral af wat er met de kwali van Hulk gebeurt is, want dat is een super snelle rijder normaalgesprokenquote:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 06-04-2014 om 11:42:31Bernie on 2014 F1: "The engines are incredible... (but) I don't think that's F1 business. They should be in touring cars or something" reageer retweet
Naast dat de FI op deze baan lekker snel is, kan je gerust zeggen dat Perez zelf ook best aardig kan rijden.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 06:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dit zegt de tv gids voor de duitse rtl. Ik hoop dat het een fout is in de gids, maar voor de zekerheid toch maar een stream klaar zetten.
Met zoveel duitsers in de race zullen ze het toch niet wagen om de race maar half uit te zenden?
quote:Op zondag 6 april 2014 06:24 schreef SiGNe het volgende:
Dat zal vast een fout zijn an anders is het een dure grap.. zo goedkoop is het niet om een heel seizoen uit te zenden...
En de countdown duurt ook erg lang
Aan de andere kant staat het op hun eigen site ook zo : http://www.rtl.de/fernsehprogramm, Bibleclip 70 minuten en Das Rennen 35 minuten.. Godver!![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 07:03 schreef DIGIT_ het volgende:
Gvd, gvd en nog eens gvd.. en néé ik bedoel niet Giedo van der Garde.
Das Rennen in 35 minuten..? Godver!
Neem de voorbeschouwing en die butclip ook maar op,
Hoop wel een complete race te zien!
thnxs voor de waarschuwing!
Het is vandaag anders wel halfvasten..quote:Op zondag 6 april 2014 08:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fout. Ze zenden de race altijd helemaal uit.
Niks gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Stuur Nattekat een DM/PM dat ie tijdens de voorbeschouwing Teamviewer al opzet, en even een demootje doet wat ie allemaal kan
Als Button gaat stoppen. Dit of volgend seizoen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Wanneer zal hij in die Mclaren zitten? Als Button moet vertrekken misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |