Achter Vettel dus ... met zo te zien de betere auto. Wordt leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij gaat wel op p13 starten...
Of multi13quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Achter Vettel dus ... met zo te zien de betere auto. Wordt leuk!
Wellicht is zijn gewicht nu nadeel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef JohnB52 het volgende:
Hulkenberg valt behoorlijk buiten de toon. Slechtste Mercedes coureur.
Of: "Ricciardo showed that I should've been in Q3, I wish it was 2013 again because I can't show my finger after qualifying and races."quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Vriezzer het volgende:
Sebastian Vettel: "The final run, for some reason, it was a bit more difficult. The rears were locking up. We've been playing around with this for quite a while. Still not where we want to be. I don't want to blame it on that. There was a little more in the car I couldn't get to. Not happy with today, but maybe with the extra set and tyres and maybe in the race things will calm down, it will help us a bit."
Gewicht?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Fer het volgende:
Mercedes is echt wel een hele klap sneller dan de rest. Alleen Riciardo kan eraan komen, maar die staat morgen achteraan.
[..]
Wellicht is zijn gewicht nu nadeel?
Ze zijn vergelijkbaar, 1,85m en 74kg. Maar de meesten zijn onder de 1,70 en 60kgquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewicht?
Die volg ik ff niet.
Sutil was toch te zwaar?
Stuur Nattekat een DM/PM dat ie tijdens de voorbeschouwing Teamviewer al opzet, en even een demootje doet wat ie allemaal kanquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat kan je eigenlijk met de f1 app voor Android? Is het alleen de tijden bekijken of kan ik hier meer op zien?
Dacht ik al.quote:Fernando Alonso has revealed that his lack of competitiveness in Q3 in Bahrain was due to what he believes to be a power unit problem.
On both runs in the final part of qualifying Alonso was comfortably off the pace, setting the slowest time in Q3 almost two seconds off Nico Rosberg's pole position time. With team-mate Kimi Raikkonen 0.6s quicker, Alonso said he had noticed a problem developing throughout qualifying and rued the timing of the issue.
twitter:SkySportsMike twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:51:015-place grid peno for Sutil (plus 2 points on the s'licence) after he forced Grosjean off the track between Turns 13 and 14 in Q1 #BahrainGP reageer retweet
Niet Sutil, maar de Sauber.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewicht?
Die volg ik ff niet.
Sutil was toch te zwaar?
Het grootste deel van de f1-fanatieke FOK!sportcrew was op een meeting in Utrecht :-Dquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is er zo in de namiddag weinig belangstelling om F1 te kijken
Dat snap ik. Ik heb de kwali moeten missen en kan de samenvatting dus ook niet zien. Morgen de race geluklig wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook niet op de BBCAlleen de samenvatting.
Dit zegt de tv gids voor de duitse rtl. Ik hoop dat het een fout is in de gids, maar voor de zekerheid toch maar een stream klaar zetten.quote:15:45 Formel 1: Countdown
17:00 Formel 1: Das Rennen
17:35 RTL Bibelclip
18:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |