Geboren worden als Claire Williams.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet wat die vrouw bij Williams gedaan heeft maar om haar nou elke week te interviewen!?
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten danquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het tijdsverschil is natuurlijk niet al te groot
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten dan
Maar bedoel meer dat ik hier niet de indruk krijg dat ze in het donker rijden. In Singapore bv. zie je nog een hoop verlichting op de achterliggende gebouwen en een hoop kleuren. Hier zie je in de verte her en der een wit lampje branden in een kantoortje....
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.
Scheelt natuurlijk ook een hoop, die hebben er een hele haven rondom gebouwd. Hier zie je een dorpje in de verte liggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....
Australië was ooit een nachtrace voor ons.quote:
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Nober het volgende:
22 Chilton
21 Ericsson
20 Bianchi
19 Kobayashi
18 Sutil
17 Maldonado
15 Gutiérrez
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my carquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my car''
achter mercedes heb je ook 4 of 5 teams die niet veel voor elkaar onder doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
13 auto's binnen de seconden.
Waren natuurlijk te druk bezig om mensen te laten betalen voor live timing.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze hebben bij de FOM wel eindelijk hun graphics voor elkaar.....
Q1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blij dat ik Duits versta
Btw, denk er nu pas aan dat er kwali was; wat heb ik gemist?
het is ook lekker weer op het moment, zonde eigenlijk om binnen te zitten...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is er zo in de namiddag weinig belangstelling om F1 te kijken
Mercedes, Red Bull, Ferrari, Hülkenberg en Button halen Q3 wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef opreis het volgende:
[..]
het is ook lekker weer op het moment, zonde eigenlijk om binnen te zitten...
En Q2 is dit jaar ook wel spannend, Mercedes sowieso naar Q3, maar verder heb je nog 8 plekken voor RB/Mclaren/Ferrari/Force India/Williams (en kvyat) dan zijn er toch 4 man teleurgesteld
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Met de races vorig jaar vond ik ze wel prettig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.
Ik heb een TR gemaakt bij het aanmaken van een nieuwe OP. De OP is wel verandert, maar de mods hebben de TT niet gewijzigd. Stond wel in de zelfde TR trouwens....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgende TT overigens maar eens Bahrein maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |