Voorwaarde van niks, want dan kun je net zo goed bijna de hele race tweede liggen en nog alle ronden geleid hebben op start/finishquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij heeft alle ronden aan de leiding gereden, en dat is de voorwaarde.
Adam Cianciarulo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik mis een O, valentino.
Iets met 46.
In de Indycar afgelopen weekend 21 van de 22 coureurs binnen 1 seconde tijdens de VT.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:31 schreef Nober het volgende:
19 auto's binnen 1 seconden.
GP2
[..]
Adam Cianciarulo?
[ afbeelding ]
Márquez gaat gewoon winnen, Lorenzo tweede, Pedrosa/Rossi derde... je pleegt wel landverraad als je niet voor de Spanjolen bent.
drie dingen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
Red Bull heeft het voorlopig niet, weer geen vingertje zondag.![]()
Maar wie legt mij uit dat ze nu 1:37.5 rijden en tijdens de test 1:33.2?
Schijnt met z'n lengte te maken te hebben, tenminste daarom nam Ferrari hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg zit er weer goed bij, echt schandalig dat een team als McLaren hem niet heeft gecontracteerd.
Ja vind dat ook echt belachelijk. Wat die vent heeft laten zien in zijn jaren formule 1 en de opstap klassen is top team waardig. Als manager van een top team had ik mijn Engineers maar een extra moeilijkheid gegeven. Persoonlijk denk ik nog steeds dat hij een van de besten, zo niet de beste, coureur op de grid is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg zit er weer goed bij, echt schandalig dat een team als McLaren hem niet heeft gecontracteerd.
Daarom heb ik m wel in mijn Manager zittenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:46 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja vind dat ook echt belachelijk. Wat die vent heeft laten zien in zijn jaren formule 1 en de opstap klassen is top team waardig. Als manager van een top team had ik mijn Engineers maar een extra moeilijkheid gegeven. Persoonlijk denk ik nog steeds dat hij een van de besten, zo niet de beste, coureur op de grid is.
Hoezo BMW en Renault waren toch wel redelijk top anders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daarom heb ik m wel in mijn Manager zitten![]()
Maar idd ik denk wel dat hij van een niveautje Hamilton is. Maar ik vrees dezelfde paden voor hem als Heidfeld. Ook zo'n super talent de weg er naar toe maar nooit de kans gehad bij een top team.
Die vond ik ook niet bijzonder en heeft $$$ nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Pérez is gewoon slecht ze hadden Di Resta moeten houden.
Voor McLaren maakt dit niet zoveel uit, Jenson Button is bijvoorbeeld even lang als Nico Hülkenberg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt met z'n lengte te maken te hebben, tenminste daarom nam Ferrari hem niet
Dat is waar, wie weet kan hij hem vervangen, al denk ik dat Honda Button er nog wel een jaartje bij wil hebben gezien zijn populariteit daarquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Voor McLaren maakt dit niet zoveel uit, Jenson Button is bijvoorbeeld even lang als Nico Hülkenberg.
Gebrek aan rubber op de baan, andere banden (super softs), etc. .quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
Red Bull heeft het voorlopig niet, weer geen vingertje zondag.![]()
Maar wie legt mij uit dat ze nu 1:37.5 rijden en tijdens de test 1:33.2?
Denk dat Giedo er goed aan gedaan heeft...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
De top16 van de GP2 is sneller dan Ericsson was, best triest eigenlijk
Ach, Frijns rijdt nu sneller dan vorig jaar in de GP2 (Het team, relatief gezien dan). Die is nog wat vooruit gegaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat Giedo er goed aan gedaan heeft...
Achteraan blijven bungelen... wat levert het op... ja je kan zeggen dat je F1 coureur bent maar goed.
Yas Marina (Abu Dhabbi) is ook een permanent circuit waar je zelfs voor 300 euro voor 10 minuten kan rondblazen in een Formule 3quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Impressie van de baan in het donker (foto's van gisteravond), eerlijk gezegd vind ik het aan dit soort circuits weinig toevoegen. Ze zouden het eigenlijk moeten voorbehouden aan (semi)-straatraces zoals Singapore en Abu Dhabi, daar voegt het ook echt wat toe qua intensiteit en sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, het was een donkerrace.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Impressie van de baan in het donker (foto's van gisteravond), eerlijk gezegd vind ik het aan dit soort circuits weinig toevoegen. Ze zouden het eigenlijk moeten voorbehouden aan (semi)-straatraces zoals Singapore en Abu Dhabi, daar voegt het ook echt wat toe qua intensiteit en sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die 1:36.5 door Hamilton zojuist op mediums is gereden dan zouden ze daar nog wel kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gebrek aan rubber op de baan, andere banden (super softs), etc. .
Kwali zal wel in de 1.34 zitten.
Ze zitten er alweer onder, dus de kwali zal wel in de 1.33 zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
1:34.6, mooi zo, ik heb 1:34.3 voorspelt en sasquatsch 1:34.4 dus die punten kunnen we bijschrijven.
Ze zitten op twitter.quote:
twitter:WilliamsRacing twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 17:29:45Our boys not out yet as waiting for track to improve.... We have a few tests planned later in session..... #FP2 reageer retweet
Had het eigenlijk wel verwacht al hebben ze nu geen super softs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zitten er alweer onder, dus de kwali zal wel in de 1.33 zitten.
Geen live timing?quote:
Komt eraan... ben pas net thuisquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
Volgens mij doet Alonso nu gewoon de eerste stint voor de race met die 1:40ers op softs.
[..]
Geen live timing?
Dan koop je het als je per se wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
Volgens mij doet Alonso nu gewoon de eerste stint voor de race met die 1:40ers op softs.
[..]
Geen live timing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 04-04-2014 18:26:55 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |