Volgende keer je post eventjes in een code-tag zetten, dan hoef ik maar copy/pasta te maken ivm de linksquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Zet even de links die ik heb gegeven in de OP
Zet even de link van de race die ik heb gegeven in de OP
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgende keer je post eventjes in een code-tag zetten, dan hoef ik maar copy/pasta te maken ivm de links
En wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:25 schreef LWD-Godius het volgende:
Volgens Ted van Sky hebben Ferrari en McLaren hun gear ratios aangepast. Dat mag je maar 1 keer doen in het jaar.
Nee, is juist ideaal voor mijquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Race pas om vijf,uur?
Dat is vrij kut
Niet veel, het is gewoon toegestaan, alleen moeten ze deze versnellingsbakverhoudingen nu voor de rest van het seizoen behouden.quote:
Ze zijn vast nog sneller ook dan de F1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
GP2 volgen op Sport1 is een drama. Rick Winkelman doet het commentaar niet de beste maar wel beter dan Ronald Van Dam.
Tijdens de race hoor je Rick en de Engelse commentaar door mekaar na een tijdje word je hier knettergek van.
Luisteren naar de originele geluid stream is ook een drama het geluid is te zacht en de Engelse commentaar is bijna niet hoorbaar of je moet het geluid van de tv harder zetten.
Kunnen ze daar echt niks bij Sport1 en kunnen ze daar niks gelijk goed doen. Alle sporten zijn daar in het begin een drama om naar te kijken.
Ik heb de race maar op een stream gekeken van Sky Sports f1 die het wel goed doen.
Kreeg het idee dat de v8 motoren in de gp2 mooier klinken dan de v6 turbo in de formule1. Echt jammer dit.
Ik ergerde me er ook mateloos aan ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
GP2 volgen op Sport1 is een drama. Rick Winkelman doet het commentaar niet de beste maar wel beter dan Ronald Van Dam.
Tijdens de race hoor je Rick en de Engelse commentaar door mekaar na een tijdje word je hier knettergek van.
Luisteren naar de originele geluid stream is ook een drama het geluid is te zacht en de Engelse commentaar is bijna niet hoorbaar of je moet het geluid van de tv harder zetten.
Kunnen ze daar echt niks bij Sport1 en kunnen ze daar niks gelijk goed doen. Alle sporten zijn daar in het begin een drama om naar te kijken.
Ik heb de race maar op een stream gekeken van Sky Sports f1 die het wel goed doen.
Kreeg het idee dat de v8 motoren in de gp2 mooier klinken dan de v6 turbo in de formule1. Echt jammer dit.
Bij de q en race is het voor mij pas boeiendquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Zet ik de stream aan, kijkt er niemand...
Maar er is geen q streamquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij de q en race is het voor mij pas boeiend
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er is geen q stream
Ik ben niet thuis om hem aan te zetten...
Ik loop een minuut achter met m'n stream... Dan heeft zo'n LT weinig zinquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Zet ik de stream aan, kijkt er niemand...
Wat is dat voor slechte stream?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik loop een minuut achter met m'n stream... Dan heeft zo'n LT weinig zin
Ik kijk in hd, kan geen stream tegenop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom de kwaliteit dan maar eens bekijken hier, wedden dat je dat niet meer zegt [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |