Ik kijk in hd, kan geen stream tegenop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom de kwaliteit dan maar eens bekijken hier, wedden dat je dat niet meer zegt [ afbeelding ]
Pfff, wil je daar nu weer over beginnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk in hd, kan geen stream tegenop.
ohquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je een Raspberry hebt met XBMC erop dan zou dat idd gaan [ afbeelding ]
Gaat dat via een stream net zoals wizig/torrentstream?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
hier, foto genomen met een crappy telefoon. 42'' TV. Vertel mij maar eens dat dat een slechte stream is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit is torrent/p2p-streaming. Vandaar ook de minuut lag, moet eerst bufferen in de cache.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat dat via een stream net zoals wizig/torrentstream?
Dan gaat F1 Mercedes zo'n 4,5 seconden sneller in de kwali, race-pace zal ook wel een paar seconden sneller zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Even om te vergelijken, de pole-position-tijd van GP2 was 1m38.865s (Palmer).
Deze: http://www.formula1.com/app/quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Welke van de vele f1 apps hebben we het over ?
Geen idee waarom ze die training niet gewoon live uitzonden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:13 schreef THEFXR het volgende:
op de duitse RTL gewoon beeld van de vrije training
Dat had ik niet in de gatenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik zie dat bij XBMC ook via de addon p2p-stream sport1 select HD kan ontvangen
Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik niet in de gaten
Maar 1 SeedIk wou ook eens lachen met het debacle wat Sport1 heet
-=edit=- hij start dus toch
toch niet, hij valt alweer stilterug naar Sky dus....
Goeie tipquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.
Erg mooi inderdaad..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
Gave foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)x-practice-pictures/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |