dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dieren hebben liefde nodig...
De tijd zal het lerenquote:
In Marokko ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vannacht wel een uurtje korter...
Vroeger momentjes komen hier vaker voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u, ik heb er uren over zitten piekeren...
Net als Utopiaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat boeit mij nou écht geen reetkan er ook niks aan doen
Ik geloof je op je AT ogenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag me geloven of niet, maar ik heb er nog geen minuut van gezien
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag me geloven of niet, maar ik heb er nog geen minuut van gezien
Je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat boeit mij nou écht geen reetkan er ook niks aan doen
Nou ja... je weet maar nooitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen
Wel grappigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja... je weet maar nooit
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja... je weet maar nooit
Toen je Fannetje doen alert afgingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niksik kwam een keer in de SC dat wel
maar we hebben een ''stop volgen'' button
Ik vermaakte me er wel meequote:
Nee maar het topic was vermakelijkquote:
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaik zal af en toe eens spieken, je weet maar nooit....
was eventjes leuk en dan heb ik het ook wel gezienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook hoor, net als Sil & Raf maar nu niet meer...
Het boeit mij ook niet, maar het is of eigenlijk het was wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen reet ,,
Nah ok aan de zijkant dan
Het leukste zijn de smoezen. Ja stond bovenaan mijn ATquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarHet zou wel heel toevallig zijn dat jij even spiekte en er net over een Fannetje doen gesproken wordt.
Geeft niets hoor, hoef je je niet voor te schamen
dat vind ik zo'n stomme k*tquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe... Brigitte Kaandorp is op TV
De droger is al leegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe... Brigitte Kaandorp is op TV
Soms spiek ik wel eenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarHet zou wel heel toevallig zijn dat jij even spiekte en er net over een Fannetje doen gesproken wordt.
Geeft niets hoor, hoef je je niet voor te schamen
Jullie zelfsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Soms spiek ik wel eenjullie staan vaak bovenaan
Niets om je voor te schamen, dus onnodig om smoesjes te verzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, dus onnodig om smoesjes te verzinnen.
Er is een Utopia wijf daar en dan moet ik elke keer aan Kaandorp denken. Lauraquote:
Net als Claudia de Breijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van zogenaamd grappige vrouwen
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het was geen smoesje, maar maakt niet uit, voortaan ga ik daar af en toe spieken
![]()
dan weten jullie dat vast
Maar heb je wel HD zenders ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Als ie smart is is ie ook HDquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Kilometerquote:
Claudia heeft drquote:
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.quote:
Ben je een iequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.
AD HD?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. anders zou je er weinig aan hebben aan die HD-TV
quote:
Dat is in een ander topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon zeggen dat ze gewapend was!
Misschien doet ie aan huisbezoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als je voor een toko werkt is het nog niet je eigen toko jah!
Zo voelt dat wel hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we havequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, 220 volt...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we have
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we collegas nu ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ben je al opgeklommen tot CIO daar?
Ik ga vol voor mijn werkgeverquote:
nee, dat wil ik inderdaad niet meer wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band liepen in USA bvquote:
Sorry maar zo denk ik over mijn werkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
OK .. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ik werk bij een andere toko...
Wat produceer jij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band loiepen in USA bv
of dat het internet niet meer werkte voor een groep Nederlanders..
zoooooooooooooquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band loiepen in USA bv
Maw ik doe geen rukquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''
wat voor genoegen valt daar uit te halen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend jaar beterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Och, weer vergeten...
http://www.nu.nl/buitenla(...)icht-earth-hour.html
Gelukkig maar??quote:
Hier er mee zwaffelen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
wat voor genoegen valt daar uit te halen?
We wachten op de smoezenquote:
Huh ?quote:
daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ga ook helemaal voor wat ik beloof te doen maar dat maakt mij nog niet the king of the worldquote:
Nou dan zit je verkeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je smoezen verzinnen als je al aangegeven hebt niks te doen?
Ja ... Daar vraag je me wat... Nee dus nooit zoiets gedaan ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
wat voor genoegen valt daar uit te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Daar vraag je me wat... Nee dus nooit zoiets gedaan ..Kortom, veel geblaat weer en weinig wol....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt toch ook niemand. Wel dat je je werk 100 % doet en achter je bedrijf staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ga ook helemaal voor wat ik beloof te doen maar dat maakt mij nog niet the king of the world
dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand. Wel dat je je werk 100 % doet en achter je bedrijf staat.
Geen idee, ik heb een tijdelijk contract ... Met sommige andere fokkers heb ik ook wel eens idee dat ik iemand ken ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Maarre, Shouf, wat is er nu zo gelukkig aan het niet dat wij niet bij dezelfde toko werken?
Daar had ik het niet eens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja alsof ik een smoes ga verzinnen nu, daaaaaaaaaaaaaaaaag .........
Ik ook ik denk dat je me niet goed begreep. Ik werk voor mijn centenquote:
ja Fann, verzin eens een smoesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja alsof ik een smoes ga verzinnen nu, daaaaaaaaaaaaaaaaag .........
jij denkt dat ik je niet goed begrijp!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik denk dat je me niet goed begreep. Ik werk voor mijn centen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een tijdelijk contract ... Met sommige andere fokkers heb ik ook wel eens idee dat ik iemand ken ..
Maar nu werk je dus niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alsof ik dat niet altijd gedaan heb
kan nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu werk je dus niet meer?
Kan niet of wil niet of hoeft niet?
Ik ken Shouf ook wel, maar hij mij niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij bent degene die telkens roept dat je die, die en die kent
Dat zegt ze toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alsof ik dat niet altijd gedaan heb
Levenslangquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog recht op een uitkering?
Hij kent Jan Mulder welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Shouf ook wel, maar hij mij niet...
Zo las ik het nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over...
Ik denk dat ze mij in een psychiatrische kliniek op kunnen sluiten als ik niet kan meer werken.quote:
Elke dag fokken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor hoelang dat ook mogen duren
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Mulder ken ik ook.
Dus we hebben wel een band, Shouf en ik...
Ben jij keuringsarts bij het UWV?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
Sportschool ging niet, heb ik geprobeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
ja das een op glad ijs discussiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij in een psychiatrische kliniek op kunnen sluiten als ik niet kan meer werken.
Kijk Dees .. Een paar ken ik echt IRL .. en een paar iets meer via Social Media .. EN de rest alleen van hier op FoK En soms heb ik bij bv iemand twijfels of ik hem ooit ontmoet heb tijdens mn voormalige werk..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij bent degene die telkens roept dat je die, die en die kent
Ik zou het wel willen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij keuringsarts bij het UWV?
Jij begeeft je op glad ijs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
dan zou ze waarschijnlijk zeggen dat jij het moet willenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zou er niets aan kunnen veranderen, al zou ze het nóg zo graag willen
En waarom kan iemand die dat dus wel kan niet werkenquote:
Toevallig gebruikte ik die uitdrukking net ookquote:
Ik dacht dat je het over de BN-ers in je leven hadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Dees .. Een paar ken ik echt IRL .. en een paar iets meer via Social Media .. EN de rest alleen van hier op FoK En soms heb ik bij bv iemand twijfels of ik hem ooit ontmoet heb tijdens mn voormalige werk..
dat hangt van de persoon af dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom kan iemand die dat dus wel kan niet werken
Dat weten jij en ik niet, want wij hebben niet alle informatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vraag!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees effe terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
snap ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik de laatste maanden veel afleiding heb gehad aan mijn werk, als ik dat niet had gehad weet ik niet hoe ik de tijd was doorgekomen.
Ik ga dat biertje maar open maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
dat hangt van de persoon af dus dat weet ik niet
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de BN-ers in je leven had
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaanquote:
Is dat een BN-er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
BN'ers hadden we het toch over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ging het de koeling in Dees..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
Nee de discussie hier is boeiendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
goed plan!quote:
Jij maakte er een discussie van, nou ja discussie, een heel kleintje misschienquote:
Die man heeft er voor gezorgd dat het Rijks eeuwen te laat weer open ging.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Man of the year 2013 volgens de Elsevier
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
goed plan!![]()
en dan nog eens nadenken onder het genot van een slokje, en ook onder het genot van het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
Maar ben je dan een BN'er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik geef Obama niet elke dag een hand en ik plaats geen advertentie in de New York times ...
Ga er maar niet op in verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Jaquote:
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
*belt misdaad anoniem*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Als je het afgelopen jaar minstens 100 keer op TV bent geweest wel ... EN dat was voor Obama, maar goed deze discussie gaat hem niet worden ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ben je dan een BN'er?
Als dat het criterium is, dan ken ik er ook heel veel...
Ok dan dat is niet de eerste keerquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?
quote:
Vertelquote:
ik stond met hem in de liftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
Dan is het niet te hopen dat jezelf ooit in de WAO komt soury![]()
Ik ook niet trouwens
Nee je beschuldigt mij van liegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, lees maar terug.
Hier en wat andere topics, de keuze is reuze...
jij wel en dat is mooi!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.
Ja dat is mooi, want ik kon bijna niet meer lopen en sporten.quote:
dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, want ik kon bijna niet meer lopen en sporten.
Spreek je dan uitquote:
Fijne tijdswissel MM.. Geniet van je wikkyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een fijne zomertijd, ik ga een borrel pakken!
Ook geen schevequote:
Het is Calvados vanavond...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne tijdswissel MM.. Geniet van je wikky
Dat zeg je elke keer maar waar lieg ik ?quote:
O.a. diverse keren als het om Fann gaat, je aangeeft dat je je er niet meer mee bemoeit en er vervolgens toch weer op doorgaat...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar waar lieg ik ?
En dat is liegen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. diverse keren als het om Fann gaat, je aangeeft dat je je er niet meer mee bemoeit en er vervolgens toch weer op doorgaat...
nee, ik viel bijna flauw omdat ik te lang mijn hoofd in de nek moest leggen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Gaatjes laten schieten bij de juwelier is nooit grappig...
Ja, want het zijn herhaaldelijk valse beloften en als het even kan steek je iemand weer een dolk in de rug...quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch klap geworden tegenwoordig ?
Dat is waar daar lieg ik niet omquote:Op zondag 30 maart 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want het zijn herhaaldelijk valse beloften en als het even kan steek je iemand weer een dolk in de rug...
Dan ben je er nog genadig van afgekomen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik viel bijna flauw omdat ik te lang mijn hoofd in de nek moest leggen...
Ik heb ze nog nooit geprobeerd die klappers ..quote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad![]()
mijn Aap zei: 'Mam, zijn schaatsen zijn kapot...'
jah gofferquote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je er nog genadig van afgekomen...
Kijk, zelfondernemend.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jah gofferen toen werd ik recalcitrant, nam ik een hanenkam in duizend kleuren, pakte ik een naald en kurk en ramde zelf nog 8 gaten in mijn oor
Het is een forum. En een mening is nog geen leugen. Een discussie ga ik niet met je aan als ik al een leugenaar word genoemd.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, einde discussie dus, leugenaar...
geen foto's van mij, ben zelf altijd de fotograafquote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf met hanekam?
Je ziet ze niet veel meer tegenwoordig, op die nep popie jopie dingen met een smooth kapseltje erbij na dan...
Je hoeft ook niet te discussiëren, daar vraag ik helemaal niet om...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een forum. En een mening is nog geen leugen. Een discussie ga ik niet met je aan als ik al een leugenaar word genoemd.
Jammer, een mooie hanekam vind ik wel wat hebben...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
geen foto's van mij, ben zelf altijd de fotograaf
Ik dacht je een film ging kijken,quote:Op zondag 30 maart 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te discussiëren, daar vraag ik helemaal niet om...
Jammer kan wel een tip gebruikenquote:
Dat is zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tip stop je maar in je joint...
Ik zou er niet over liegenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het tenminste ergens eens over...
Ik snap het nog steeds niet, maar fuck itquote:
Zo gaat dat. Het is baggerquote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het uberhaupt nog over gaat
Schmert zal zo wel weer binnen komen met zn tjubjes .. en verhalen over zn kleinzoon
Ja kleinzonen en YT's zijn kutquote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het is gewoon kut .. Ja sorry
Komt ook wel. En dat is best leukquote:
Gelijk heeft ze. Ik zit er ook niet op te wachtenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik en mn dochter zitten er nog niet op te wachten ...
OK dan gaan we binnenkort niet neuken ..quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze. Ik zit er ook niet op te wachten
Dat is het leukequote:Op zondag 30 maart 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan gaan we binnenkort niet neuken ..
Ja des te ouder des te wijzerquote:
Geen probleemquote:
Help je even kreunenquote:
Laffe eiland troelaquote:
Wat is je probleemquote:Op zondag 30 maart 2014 01:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, eh...
eerst geen probleem zeggen en nu moet ik meehelpen?
Ik zou zo bij dr in bed kruipen, maar ze woont niet om de hoek..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, eh...
eerst geen probleem zeggen en nu moet ik meehelpen?
Nee wil je niet APKquote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef APK het volgende:
OMG, wat een reeks![]()
Moet hier toch weer eens vaker meelezen
Biertjequote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef APK het volgende:
OMG, wat een reeks![]()
ja lach maarquote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef APK het volgende:
OMG, wat een reeks![]()
Nou hij is erg lekkerquote:
Is dat zoquote:Op zondag 30 maart 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets mot .. Wij zijn hier niet getrouwd ,, alleen jij toch?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er allemaal getrouwd zijn hier?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets mot .. Wij zijn hier niet getrouwd ,, alleen jij toch?
ik niet ..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er allemaal getrouwd zijn hier?
Ik ook nietquote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er allemaal getrouwd zijn hier?
Ja en zie mijn antwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |