dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dieren hebben liefde nodig...
De tijd zal het lerenquote:
In Marokko ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vannacht wel een uurtje korter...
Vroeger momentjes komen hier vaker voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u, ik heb er uren over zitten piekeren...
Net als Utopiaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat boeit mij nou écht geen reetkan er ook niks aan doen
Ik geloof je op je AT ogenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag me geloven of niet, maar ik heb er nog geen minuut van gezien
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag me geloven of niet, maar ik heb er nog geen minuut van gezien
Je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat boeit mij nou écht geen reetkan er ook niks aan doen
Nou ja... je weet maar nooitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen
Wel grappigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja... je weet maar nooit
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja... je weet maar nooit
Toen je Fannetje doen alert afgingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niksik kwam een keer in de SC dat wel
maar we hebben een ''stop volgen'' button
Ik vermaakte me er wel meequote:
Nee maar het topic was vermakelijkquote:
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaik zal af en toe eens spieken, je weet maar nooit....
was eventjes leuk en dan heb ik het ook wel gezienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook hoor, net als Sil & Raf maar nu niet meer...
Het boeit mij ook niet, maar het is of eigenlijk het was wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen reet ,,
Nah ok aan de zijkant dan
Het leukste zijn de smoezen. Ja stond bovenaan mijn ATquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarHet zou wel heel toevallig zijn dat jij even spiekte en er net over een Fannetje doen gesproken wordt.
Geeft niets hoor, hoef je je niet voor te schamen
dat vind ik zo'n stomme k*tquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe... Brigitte Kaandorp is op TV
De droger is al leegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe... Brigitte Kaandorp is op TV
Soms spiek ik wel eenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann jokkebrok, jij leest gewoon mee daarHet zou wel heel toevallig zijn dat jij even spiekte en er net over een Fannetje doen gesproken wordt.
Geeft niets hoor, hoef je je niet voor te schamen
Jullie zelfsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Soms spiek ik wel eenjullie staan vaak bovenaan
Niets om je voor te schamen, dus onnodig om smoesjes te verzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, dus onnodig om smoesjes te verzinnen.
Er is een Utopia wijf daar en dan moet ik elke keer aan Kaandorp denken. Lauraquote:
Net als Claudia de Breijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van zogenaamd grappige vrouwen
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het was geen smoesje, maar maakt niet uit, voortaan ga ik daar af en toe spieken
![]()
dan weten jullie dat vast
Maar heb je wel HD zenders ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Als ie smart is is ie ook HDquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Kilometerquote:
Claudia heeft drquote:
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.quote:
Ben je een iequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.
AD HD?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. anders zou je er weinig aan hebben aan die HD-TV
quote:
Dat is in een ander topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon zeggen dat ze gewapend was!
Misschien doet ie aan huisbezoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als je voor een toko werkt is het nog niet je eigen toko jah!
Zo voelt dat wel hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we havequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, 220 volt...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we have
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we collegas nu ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ben je al opgeklommen tot CIO daar?
Ik ga vol voor mijn werkgeverquote:
nee, dat wil ik inderdaad niet meer wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band liepen in USA bvquote:
Sorry maar zo denk ik over mijn werkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
OK .. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ik werk bij een andere toko...
Wat produceer jij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band loiepen in USA bv
of dat het internet niet meer werkte voor een groep Nederlanders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |