quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, dus onnodig om smoesjes te verzinnen.
Er is een Utopia wijf daar en dan moet ik elke keer aan Kaandorp denken. Lauraquote:
Net als Claudia de Breijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van zogenaamd grappige vrouwen
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het was geen smoesje, maar maakt niet uit, voortaan ga ik daar af en toe spieken
![]()
dan weten jullie dat vast
Maar heb je wel HD zenders ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Als ie smart is is ie ook HDquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel een HD TV zegt die Griek
Kilometerquote:
Claudia heeft drquote:
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.quote:
Ben je een iequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je niet zo zwaar gestraft als je 1 van hen iets doet.
AD HD?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi, dan ben ik ook HD
ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. anders zou je er weinig aan hebben aan die HD-TV
quote:
Dat is in een ander topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon zeggen dat ze gewapend was!
Misschien doet ie aan huisbezoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als je voor een toko werkt is het nog niet je eigen toko jah!
Zo voelt dat wel hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we havequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, 220 volt...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt soms niet weten de power we have
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we collegas nu ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ben je al opgeklommen tot CIO daar?
Ik ga vol voor mijn werkgeverquote:
nee, dat wil ik inderdaad niet meer wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band liepen in USA bvquote:
Sorry maar zo denk ik over mijn werkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
*delete mental image*
[..]
*delete mental image*
OK .. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ik werk bij een andere toko...
Wat produceer jij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig ben ik tegenwoordig ''eigen baas''
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar vroeger werkte ik voor een ander en dan kon ik met een foutje gewoon zorgen dat er geen duitse autos meer van de lopende band loiepen in USA bv
of dat het internet niet meer werkte voor een groep Nederlanders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |