Geen idee, ik heb een tijdelijk contract ... Met sommige andere fokkers heb ik ook wel eens idee dat ik iemand ken ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Maarre, Shouf, wat is er nu zo gelukkig aan het niet dat wij niet bij dezelfde toko werken?
Daar had ik het niet eens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja alsof ik een smoes ga verzinnen nu, daaaaaaaaaaaaaaaaag .........
Ik ook ik denk dat je me niet goed begreep. Ik werk voor mijn centenquote:
ja Fann, verzin eens een smoesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja alsof ik een smoes ga verzinnen nu, daaaaaaaaaaaaaaaaag .........
jij denkt dat ik je niet goed begrijp!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik denk dat je me niet goed begreep. Ik werk voor mijn centen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een tijdelijk contract ... Met sommige andere fokkers heb ik ook wel eens idee dat ik iemand ken ..
Maar nu werk je dus niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alsof ik dat niet altijd gedaan heb
kan nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu werk je dus niet meer?
Kan niet of wil niet of hoeft niet?
Ik ken Shouf ook wel, maar hij mij niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij bent degene die telkens roept dat je die, die en die kent
Dat zegt ze toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alsof ik dat niet altijd gedaan heb
Levenslangquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog recht op een uitkering?
Hij kent Jan Mulder welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Shouf ook wel, maar hij mij niet...
Zo las ik het nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over...
Ik denk dat ze mij in een psychiatrische kliniek op kunnen sluiten als ik niet kan meer werken.quote:
Elke dag fokken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor hoelang dat ook mogen duren
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Mulder ken ik ook.
Dus we hebben wel een band, Shouf en ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |