Is dat een BN-er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
BN'ers hadden we het toch over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
Toen ging het de koeling in Dees..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
Nee de discussie hier is boeiendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
goed plan!quote:
Jij maakte er een discussie van, nou ja discussie, een heel kleintje misschienquote:
Die man heeft er voor gezorgd dat het Rijks eeuwen te laat weer open ging.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Man of the year 2013 volgens de Elsevier
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
goed plan!![]()
en dan nog eens nadenken onder het genot van een slokje, en ook onder het genot van het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
Maar ben je dan een BN'er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik geef Obama niet elke dag een hand en ik plaats geen advertentie in de New York times ...
Ga er maar niet op in verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Jaquote:
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
*belt misdaad anoniem*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Als je het afgelopen jaar minstens 100 keer op TV bent geweest wel ... EN dat was voor Obama, maar goed deze discussie gaat hem niet worden ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ben je dan een BN'er?
Als dat het criterium is, dan ken ik er ook heel veel...
Ok dan dat is niet de eerste keerquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |