Ben jij keuringsarts bij het UWV?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
Sportschool ging niet, heb ik geprobeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
ja das een op glad ijs discussiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij in een psychiatrische kliniek op kunnen sluiten als ik niet kan meer werken.
Kijk Dees .. Een paar ken ik echt IRL .. en een paar iets meer via Social Media .. EN de rest alleen van hier op FoK En soms heb ik bij bv iemand twijfels of ik hem ooit ontmoet heb tijdens mn voormalige werk..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij bent degene die telkens roept dat je die, die en die kent
Ik zou het wel willen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij keuringsarts bij het UWV?
Jij begeeft je op glad ijs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag fokken.
Sportschool.
14 km wandelen.
En niet kunnen werken
dan zou ze waarschijnlijk zeggen dat jij het moet willenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zou er niets aan kunnen veranderen, al zou ze het nóg zo graag willen
En waarom kan iemand die dat dus wel kan niet werkenquote:
Toevallig gebruikte ik die uitdrukking net ookquote:
Ik dacht dat je het over de BN-ers in je leven hadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Dees .. Een paar ken ik echt IRL .. en een paar iets meer via Social Media .. EN de rest alleen van hier op FoK En soms heb ik bij bv iemand twijfels of ik hem ooit ontmoet heb tijdens mn voormalige werk..
dat hangt van de persoon af dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom kan iemand die dat dus wel kan niet werken
Dat weten jij en ik niet, want wij hebben niet alle informatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vraag!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees effe terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
snap ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik de laatste maanden veel afleiding heb gehad aan mijn werk, als ik dat niet had gehad weet ik niet hoe ik de tijd was doorgekomen.
Ik ga dat biertje maar open maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
dat hangt van de persoon af dus dat weet ik niet
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de BN-ers in je leven had
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaanquote:
Is dat een BN-er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
BN'ers hadden we het toch over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
Toen ging het de koeling in Dees..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
Nee de discussie hier is boeiendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een uur geleden al had gedaan
goed plan!quote:
Jij maakte er een discussie van, nou ja discussie, een heel kleintje misschienquote:
Die man heeft er voor gezorgd dat het Rijks eeuwen te laat weer open ging.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Man of the year 2013 volgens de Elsevier
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
goed plan!![]()
en dan nog eens nadenken onder het genot van een slokje, en ook onder het genot van het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende en het volgende
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
Maar ben je dan een BN'er?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik geef Obama niet elke dag een hand en ik plaats geen advertentie in de New York times ...
Ga er maar niet op in verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Jaquote:
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kan dat en sommige misschien niet. Als je kan zuipen kan je ook werken
*belt misdaad anoniem*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 roseetje... en nee eigenlijk mag dat niet
Als je het afgelopen jaar minstens 100 keer op TV bent geweest wel ... EN dat was voor Obama, maar goed deze discussie gaat hem niet worden ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ben je dan een BN'er?
Als dat het criterium is, dan ken ik er ook heel veel...
Ok dan dat is niet de eerste keerquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen die in de WAO zit mag geen alcohol?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |