Vertelquote:
ik stond met hem in de liftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ken ik Wim Pijbes ... van uit mn jeugd dan
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
Dan is het niet te hopen dat jezelf ooit in de WAO komt soury![]()
Ik ook niet trouwens
Nee je beschuldigt mij van liegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, lees maar terug.
Hier en wat andere topics, de keuze is reuze...
jij wel en dat is mooi!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang ik kan lopen, sporten fokken. En er is niks mis met mijn kop kan ik werken.
Ja dat is mooi, want ik kon bijna niet meer lopen en sporten.quote:
dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, want ik kon bijna niet meer lopen en sporten.
Spreek je dan uitquote:
Fijne tijdswissel MM.. Geniet van je wikkyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een fijne zomertijd, ik ga een borrel pakken!
Ook geen schevequote:
Het is Calvados vanavond...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne tijdswissel MM.. Geniet van je wikky
Dat zeg je elke keer maar waar lieg ik ?quote:
O.a. diverse keren als het om Fann gaat, je aangeeft dat je je er niet meer mee bemoeit en er vervolgens toch weer op doorgaat...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar waar lieg ik ?
En dat is liegen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. diverse keren als het om Fann gaat, je aangeeft dat je je er niet meer mee bemoeit en er vervolgens toch weer op doorgaat...
nee, ik viel bijna flauw omdat ik te lang mijn hoofd in de nek moest leggen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Gaatjes laten schieten bij de juwelier is nooit grappig...
Ja, want het zijn herhaaldelijk valse beloften en als het even kan steek je iemand weer een dolk in de rug...quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch klap geworden tegenwoordig ?
Dat is waar daar lieg ik niet omquote:Op zondag 30 maart 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want het zijn herhaaldelijk valse beloften en als het even kan steek je iemand weer een dolk in de rug...
Dan ben je er nog genadig van afgekomen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik viel bijna flauw omdat ik te lang mijn hoofd in de nek moest leggen...
Ik heb ze nog nooit geprobeerd die klappers ..quote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad![]()
mijn Aap zei: 'Mam, zijn schaatsen zijn kapot...'
jah gofferquote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je er nog genadig van afgekomen...
Kijk, zelfondernemend.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jah gofferen toen werd ik recalcitrant, nam ik een hanenkam in duizend kleuren, pakte ik een naald en kurk en ramde zelf nog 8 gaten in mijn oor
Het is een forum. En een mening is nog geen leugen. Een discussie ga ik niet met je aan als ik al een leugenaar word genoemd.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, einde discussie dus, leugenaar...
geen foto's van mij, ben zelf altijd de fotograafquote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf met hanekam?
Je ziet ze niet veel meer tegenwoordig, op die nep popie jopie dingen met een smooth kapseltje erbij na dan...
Je hoeft ook niet te discussiėren, daar vraag ik helemaal niet om...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een forum. En een mening is nog geen leugen. Een discussie ga ik niet met je aan als ik al een leugenaar word genoemd.
Jammer, een mooie hanekam vind ik wel wat hebben...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
geen foto's van mij, ben zelf altijd de fotograaf
Ik dacht je een film ging kijken,quote:Op zondag 30 maart 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te discussiėren, daar vraag ik helemaal niet om...
Jammer kan wel een tip gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |