Is er bij de BBC ook een voorbeschouwing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Eventjes vlot een OP in elkaar geknutseldcopy/pasta code in de spoiler onderaan
BBCBBC is er weer live bij(NL'se tijden)
BBC 1 | zaterdag 29 maart | 09u00 (HH 14.15)
BBC 1 | zondag 30 maart | 10u00 (HH 15.45)
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef davidderotator het volgende:
Wel degelijk 8u tot 10u30 straks, ook zondag om 9u (dus beide keren een uur voor de start).
Is altijd wel de moeite waard - mits je door het lichtelijk patriottische karakter heenkijktquote:TY
* Sally wekker verzet, en nieuw topic aanmaakt.
Is ook hun eerste live-race dus voorbeschouwing zal wel de moeite waard zijn (normaal altijd, nu nog ietsje meer).
Van wat ik in de gids kan vinden (ziggo) begint de uitzending zondag om 9:00 op BBC1 en volgens de officiële F1 app begint de race om 10:00 (beiden lokale tijd), dus het lijkt erop dat er inderdaad een voorbeschouwing is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:27 schreef Sally het volgende:
Is er bij de BBC ook een voorbeschouwing?
Eerder was het altijd een uur van tevoren, en ik ga wel proberen rond 8 uur wakker te zijn (), maar heeft het zin? Anders zet ik de wekker een uurtje later
Oh vandaar...ik ben nog een n00b in dit deel van FOK!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Normaal doet een mod de OP aanpassen (of een user copy/pasta'd mijn code in een nieuwe als het topic bijna vol is) zodat we de GP's in topic-reeks hebben. Anders had ik zelf wel een nieuwe kunnen openen.
En 't is Malaysian GP
Overgenomen van de Formula 1.com Calender 2014.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Normaal doet een mod de OP aanpassen (of een user copy/pasta'd mijn code in een nieuwe als het topic bijna vol is) zodat we de GP's in topic-reeks hebben. Anders had ik zelf wel een nieuwe kunnen openen.
En 't is Malaysian GP
Dat was mijn idee ookquote:
je hebt gelijk, mijn foutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:11 schreef Sally het volgende:
Overgenomen van de Formula 1.com Calender 2014.
Ik zit erquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van wat ik in de gids kan vinden (ziggo) begint de uitzending zondag om 9:00 op BBC1 en volgens de officiële F1 app begint de race om 10:00 (beiden lokale tijd), dus het lijkt erop dat er inderdaad een voorbeschouwing is.
Dus je hoeft alleen om 8 uur op te staan als je je wekker niet aan de zomertijd hebt aangepast. (8 uur wordt 9 uur)
Je wekker verzet zich morgen pas, het is zaterdagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit er
M'n wekkers waren al verzet (1 gaat automagisch, dus makkie)
Paraplu's!
Kusje d'rop?quote:
Oooh, zie je: ik ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wekker verzet zich morgen pas, het is zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, zie je: ik ben nog niet wakker![]()
Dan had diegene die dat net zei, niet opgelet. Of ging dat alleen over de race?Ja dat ging over de raceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik probeerde te reeksen naar dit topic, maar dat kon nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En 't is Malaysian GP
BBC is echt goed inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:28 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ik maar afzie van een sport1 abo, ik vind de BBC veel tofferen dan neem ik die duitsers tussendoor er maar op de koop bij.
Het is meer dat mijn Duits zo verschrikkelijk slecht is, maar goed, misschien kan ik het zo een beetje opfrissen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
BBC is echt goed inderdaad.
En ach... Die reclame van RTL vind ik niet zo'n drama dat ik geld zou betalen om dat niet te hoeven zien.
Met Duits heb ik wat minder moeite, maar als het gaat om de specifiekere auto- en motorsporttermen, moet ik ook een steekje laten vallen soms...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn Duits zo verschrikkelijk slecht is, maar goed, misschien kan ik het zo een beetje opfrissen.
Ja, maar ik kijk het liefst op mijn tv, heb eindelijk zo'n plat nieuwerwets ding en weet nog niet hoe ik daar streams op kan kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Met Duits heb ik wat minder moeite, maar als het gaat om de specifiekere auto- en motorsporttermen, moet ik ook een steekje laten vallen soms...
Maar ach, als de BBC niet uitzend, heb je altijd nog de stream waar je Sky kunt krijgen. Zie de OP (ze staan er toch in?)
We blabla'en nog wat in de oude.quote:
Dat was dus mijn eigen postquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Sally het volgende:
[..]
We blabla'en nog wat in de oude.
Momenteel dus over de banden die nodig zijn
Ik doe de stream op m'n pc, en dan op de laptop de Live Timing - de nu prut isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk het liefst op mijn tv, heb eindelijk zo'n plat nieuwerwets ding en weet nog niet hoe ik daar streams op kan kijken
Vandaar dequote:
Happy single....oh en die met het petje heb ik net geholpen met instellingen, dus dat gaat het niet worden. Maar je hebt me wel op een idee gebracht, straks even in het boekje bladeren, want ik moet ook kunnen internetten met dat ding.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doe de stream op m'n pc, en dan op de laptop de Live Timing - de nu prutis![]()
- ernaast.
Maar als het een nieuwerwetse is, dan kan het vast dat streamen via internet.
Kan je vvriend niet helpen? (anders die met het petje?![]()
)
Momenteel zit ik ook happy single op de bank, de andere helft hoeft niet zo nodig F1 te zien, dus die geniet nog ff van het warme bedquote:
Het kan vast.quote:oh en die met het petje heb ik net geholpen met instellingen, dus dat gaat het niet worden. Maar je hebt me wel op een idee gebracht, straks even in het boekje bladeren, want ik moet ook kunnen internetten met dat ding.
Ik heb nog een weekquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Momenteel zit ik ook happy single op de bank, de andere helft hoeft niet zo nodig F1 te zien, dus die geniet nog ff van het warme bed
[..]
Het kan vast.
Alvast succes
Vraag me af of hij dat redt. Sterker nog: red IK dat zo lang wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een week
Kan hij mooi je ontbijtje verzorgen als jij straks vol spanning voor de tv zit
Ik was 7u al wakker, in de winter heb ik een wake up light nodig om enigzins normaal mijn bed uit te komen, in de zomer lig ik om 6.30 al klaarwakker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dat redt. Sterker nog: red IK dat zo lang wachten
Boterhammen zijn al uit de vriezer. Gister vergeten
WakeUp light, ook in de zomer vind ik het prettig, hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was 7u al wakker, in de winter heb ik een wake up light nodig om enigzins normaal mijn bed uit te komen, in de zomer lig ik om 6.30 al klaarwakker.
Voor morgen maar croissantjes ofzo halen. Vind het altijd wel leuk om met een F1 race op zondag te ontbijten.
Morgen heb ik 'm weer nodig denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef Sally het volgende:
[..]
WakeUp light, ook in de zomer vind ik het prettig, hoorZoals vanochtend.
![]()
Niet. Vrouwen zijn tof.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:00 schreef Nober het volgende:
Sally
Vrouwen moeten in de keuken blijven.
*slap*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:00 schreef Nober het volgende:
Sally
Vrouwen moeten in de keuken blijven.
Kwartiertje. Minstens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh kwali nu al uitgesteld?
Hoe lang?
Mooi zo....mag ik wat langer uit de keukenquote:
Dat probeerde ik dus bij het openen van deze, maar dat schijnt niet te kunnen als het topic waarnaar gelinkt moet worden, nog dicht is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:01 schreef Nattekat het volgende:
O, hier is het nieuwe topic
Kon ie niet gelinkt worden?
Dat zeggen ze daar ook *stapt pitbox uit*.........quote:
2014 Formula 1 GP's, duidelijke TT.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:01 schreef Sally het volgende:
[..]
*slap*
F1-fan in hart en nieren, en al langer FOK!ker dan jouw id doet vermoeden.
Ik ging uit van principe: nieuwe race = nieuw topic.
Gofferdegofferdegoffer.
quote:
jahoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:09 schreef Fer het volgende:
Bednkt Bernie voor de zoveelste verregende GP van Maleisie.
Volgens mij komt het door die late starttijd.
Voorspelling was net dat de regen nog langer zou aanhouden en dat er zwaardere buien verwacht werden. Voordat dat voorbij is en de boel is opgedroogd...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het langer dan die 15 min. zal zijn. Zou zomaar kunnen, ff de lokale radar opzoeken...
Ben in LT de Weather tab kwijt![]()
![]()
![]()
(vorige race al over gebaggerd)
Stond net: ">20 min".quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Sally het volgende:
Ik kom niet helemaal uit een site die me snel de regenwolken laat zien, maar te oordelen aan de kleurtjes van de wolken die daar rondhangen, is het wel intens.
Kan niet helemaal zien hoe lang het nog duurt.
Hoezo "quote:
Schijnt daar ieder middag te regenen aan het einde. Als ze gewoon om 13u lokale tijd bwginnen, heb je hier minder last van.quote:
Officieel FIA-bericht op de tv?quote:
Nee, stond op een van die apparaten van een van de teams.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Officieel FIA-bericht op de tv?
want daar stond bij volgende meetpunt om 16:20 uur.
Dat zou echt dubbelkut zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Let op, we gaan weer een zondags kwali krijgenEn morgen weer een halve race
Wat een fijne man is Bernie toch, he? Hijj denkt iig aan 'ons' Europeanen. Die hoeven dan niet zo vroeg op te staanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Schijnt daar ieder middag te regenen aan het einde. Als ze gewoon om 13u lokale tijd bwginnen, heb je hier minder last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, stond op een van die apparaten van een van de teams.
Race is droog maar de kwalificatie morgen zou zomaar kunnen hopen dat het dan ook regent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Let op, we gaan weer een zondags kwali krijgenEn morgen weer een halve race
Ik lees nog niks bij LT-commentaar. Van een extra delay, dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is ie alweer een kwartiertje uitgesteld?
en dan de kwali uitstellen tot na de racequote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Race is droog maar de kwalificatie morgen zou zomaar kunnen hopen dat het dan ook regent.
Poeh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:18 schreef davidderotator het volgende:
*geeuw*
The f*** is dit? Wrakstukken van dat vliegtuig gevonden op de baan en yellow flag?
Altijd als die qualies perfect in het dagschema passen zal je dit zien hé!
Altijd de retards negeren die normaal nooit kijken maar dan de tv aanzetten omdat ze hopen op crashes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Poeh.
Niet grappig, om de vergelijking met het vermiste vliegtuig te maken.
Jaja, uiteraard, was me dat even schrikken toen ik vrijdagochtend om 4u ook 90 minuten lang naar FT1 aan het kijken was. En geen enkele crash, enkel informatie, verdorie toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd de retards negeren die normaal nooit kijken maar dan de tv aanzetten omdat ze hopen op crashes.
quote:
Als een kwlificatie wordt verreden in de regen, vindt men het nooit erg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA PAS BEGINNEN OM 9.45
Flopshow.
Het regent wel heel hard.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Als een kwlificatie wordt verreden in de regen, vindt men het nooit erg.
Waarom nu dan wel? Alleen maar omdat we even moeten wachten totdat het veilig genoeg is dat niet IEDEREEN van de baan glijdt zonder een tijd neer te zetten?
Precies dat ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Waarom nu dan wel? Alleen maar omdat we even moeten wachten totdat het veilig genoeg is dat niet IEDEREEN van de baan glijdt zonder een tijd neer te zetten?
Dat bedoel ik te zeggen, ja.quote:
Er staat me iets bij dat ze Q1 al eens als uitslag gebruikt hebben, en Q2 en 3 gewoon hebben laten vervallen. Maar waar en wanneer dat was weet ik dus niet, of ik heb gewoon hersenspinselsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Uccie het volgende:
Als ze straks alleen een Q1 kunnen doen, doen ze dan toch Q2 en Q3 morgen of wordt dat de kwali?
En het is nog vroegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er staat me iets bij dat ze Q1 al eens als uitslag gebruikt hebben, en Q2 en 3 gewoon hebben laten vervallen. Maar waar en wanneer dat was weet ik dus niet, of ik heb gewoon hersenspinsels
Vergelijking? Als er krantenartikels verschijnen met verschillende theorieën en Lost-achtige ideeën kan dit ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Poeh.
Niet grappig, om de vergelijking met het vermiste vliegtuig te maken.
Ik geloof je gewoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er staat me iets bij dat ze Q1 al eens als uitslag gebruikt hebben, en Q2 en 3 gewoon hebben laten vervallen. Maar waar en wanneer dat was weet ik dus niet, of ik heb gewoon hersenspinsels
Ik vond (en vind nog steeds) het niet grappig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Vergelijking? Als er krantenartikels verschijnen met verschillende theorieën en Lost-achtige ideeën kan dit ook wel denk ik.
quote:
Niet vervallen, maar uitgesteldquote:
bron: http://www.formula1.com/news/headlines/2013/3/14351.htmlquote:Qualifying in Australia postponed until Sunday 16 Mar 2013
The final two stages of qualifying for the 2013 Formula 1 Rolex Australian Grand Prix have been postponed until Sunday due to heavy rain at the Albert Park circuit.
Ik kon er wel om lachen, in het NWS topic is erger voorbij gekomen, ondanks dat iedereen daar ook meeleeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond (en vind nog steeds) het niet grappig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond (en vind nog steeds) het niet grappig.
Zijn er eigenlijk protocollen voor het geval dat dat mocht gebeuren? Dat dus iedereen in zn outlap tijdens de Q de vangrail in tetst?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
Oh....nou ja toch geloof ik je, omdat het kan en ik een beetje melig word van het wachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet vervallen, maar uitgesteldwas vorig jaar in Aussie dus. Q2 en 3 verplaatst naar zondag.
[..]
bron: http://www.formula1.com/news/headlines/2013/3/14351.html
Omdat je het hier bijna ieder jaar kan voorpellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik moet straks wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen, ja.
Dus gewoon nog even wachten.
Oh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen, in het NWS topic is erger voorbij gekomen, ondanks dat iedereen daar ook meeleeft.
Williams heeft leuke mevrouwen rondlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Wolff en Mckenzie, Schots onderonsje
Beetje jammer die 'vrouw omdat het moet' bij de BBC, zie liever Alonso en Ambrosini die met elkaar aan het praten zijn op Sport1.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Wolff en Mckenzie, Schots onderonsje
Sommige mensen hebben wat moeite met grove grapjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
pfff, hou die moraal-discussie over dat vliegtuig ergens anders......
Door aan ze te denken en in het begin tegen beter weten in te hopen op een goede afloop.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe leef je van achter je computer mee met de nabestaanden van vliegrampslachtoffers?
Dat impliceerde ik een paar posts geleden al: waarom zetten ze Maleisie op dit tijdstipquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat je het hier bijna ieder jaar kan voorpellen.
Nee. Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Door aan ze te denken en in het begin tegen beter weten in te hopen op een goede afloop.
Je kan niet veel voor ze doen, maar je kan wel inleven toch?
Vanochtend zijn weer stukken gezien die nader onderzocht gaan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom daar niet zo vaak. Ik heb vooral de nieuwsitems op tv gezien. De wanhopige familieleden die in onzekerheid waren. En dan de wanhoopskreten als blijkt dat *jawel* Maleisie eindelijk vertelt dat de meest waarschijnlijke is dat het vliegtuig inderdaad in de oceaan gestort is.
De accu's van de black boxes vallen binnenkort uit. en IK hoop, dat er vOOr die tijd watop de plek gevonden wordt.
Closure, very important.
Lee McKenzie is toch leuk? Suzy Perry is weer iets anders, dan had ik ook liever Jake Humphrey.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje jammer die 'vrouw omdat het moet' bij de BBC, zie liever Alonso en Ambrosini die met elkaar aan het praten zijn op Sport1.
Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
pfff, hou die moraal-discussie over dat vliegtuig ergens anders......
Ze zijn te laat, al vinden ze nu het vliegtuig, de wrakstukken drijven al weken op zee en zijn dus ook kilometers van elkaar verwijderd. Dan hebben ze nog eens weken nodig om ze te vinden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom daar niet zo vaak. Ik heb vooral de nieuwsitems op tv gezien. De wanhopige familieleden die in onzekerheid waren. En dan de wanhoopskreten als blijkt dat *jawel* Maleisie eindelijk vertelt dat de meest waarschijnlijke is dat het vliegtuig inderdaad in de oceaan gestort is.
De accu's van de black boxes vallen binnenkort uit. en IK hoop, dat er vOOr die tijd watop de plek gevonden wordt.
Closure, very important.
Niet haten op Olavquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef Joene het volgende:
Sky is met regen niet veel informatiever dan sport 1
ik haat niet op Olavquote:
McKenzie is overbodig, laat gewoon de beelden die de F1 doorgeeft zien en haar lekker thuis en laat Gary Anderson die interviews doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Lee McKenzie is toch leuk? Suzy Perry is weer iets anders, dan had ik ook liever Jake Humphrey.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik een paar posts geleden al: waarom zetten ze Maleisie op dit tijdstip
Voor ONS Europeanen: dan hoeven we niet zo vroeg op![]()
Bernie, I love you![]()
![]()
![]()
Dan krijgt ie zeker weer meer poen, als we allemaal kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Update over 5 minuten of ze überhaupt wel startenquote:
Niet elk uur prayen voor alle doden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver, beginnen ze nu ook al op de Beeb over dat vliegtuig
Oh ja, jij was de vrouwenhater. What happened to you, dat 'wij' zo erg zijn voor jou?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
McKenzie is overbodig, laat gewoon de beelden die de F1 doorgeeft zien en haar lekker thuis en laat Gary Anderson die interviews doen.
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft die app geen regenradar
Het is nu trouwens droog.
prayenquote:
Heeft het ooit bestaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.
Leuk he?
--------------
Ze gaan starten
bijna , en dan ff 45 minuten een Mercedes showquote:
Coureurs hebben het op de helm staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver, beginnen ze nu ook al op de Beeb over dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./off-topicOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Sally het volgende:
OFFTOPIC.
[..]
Oh ja, jij was de vrouwenhater. What happened to you, dat 'wij' zo erg zijn voor jou?
Wij vrouwen kunnen óók van formule 1 houden.Suzi Perry mag wel blijven maar ik wil gewoon F1 zien, niet een opgenomen interview met McKenzie. Daarnaast schat ik Gary Anderson een stuk hoger in, die heeft er verstand van en zal met de vragen komen waar je wat aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je het tabblad "Weather" bedoelde, in de Live Timing.quote:
De livetiming is bewust slechter gemaakt!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.
Leuk he?
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl. Ik heb trouwens die ¤10 app klaar om naar iedereen te streamen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tabblad "Weather" bedoelde, in de Live Timing.
Maar dat bedoelde je niet?
Ziet er goed uit nu toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat de kwali snel begint. Al die SC...
Achtergrond info vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Suzi Perry mag wel blijven maar ik wil gewoon F1 zien, niet een opgenomen interview met McKenzie. Daarnaast schat ik Gary Anderson een stuk hoger in, die heeft er verstand van en zal met de vragen komen waar je wat aan hebt.
Ja dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De livetiming is bewust slechter gemaakt!
Jezus, wat triest...
Inderdaad, HOREN van de coureur wat er gebeurt is, niet IN BEELD BRENGEN tijdens een race. Doen ze namelijk ook want ja we hebben nou eenmaal ene McKenzie rondlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Achtergrond info vind ik wel leuk.
En aan het einde van de kwali/race zijn toch niet de vooraf opgenomen interviews?
Plus tussentijdse uitvallers, vind het wel leuk om te horen wat er gebeurd is van de coureur zelf
My 4 cents.
Ik ga het proberen op mn tablet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl. Ik heb trouwens die ¤10 app klaar om naar iedereen te streamen...
Ik heb al een zestal sites gehad in de hoop dat ik een buienkaartje boven Sepang had, maar alleen accuweather zag er een beetje uit wat ik zocht...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon waardeloos, met de huidige lage downforce niveau's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:53 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er geld gestoken wordt in de ontwikkeling en productie van de full wets. Die gebruiken ze toch alleen maar achter de SC totdat het droog genoeg is om met inters te gaan rijden
Ja, je ziet het op de livetiming meteen met die sectortij.... oh wachtquote:
Malle dona is best snel.. alleen heel veel crashes... beetje DC de 2e.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:03 schreef Fer het volgende:
Mallenado en Sutil zijn ook mindere coureurs.
Neuh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef Karstman het volgende:
Red flag veroorzaken in de training, is dat slecht voor mijn manager
Lijkt me niet onredelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef Fiorano het volgende:
Dus: Maldonado, Sutil, Bianchi, Kobayashi, Chilton en Ericasson zijn het bokje
Frijns > Sutilquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Zorro het volgende:
Wordt de sessie nou nog herstart met 35 sec? Zou officieel wel moeten he
Net gemeld door rece controll dat ze dat niet doenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Zorro het volgende:
Wordt de sessie nou nog herstart met 35 sec? Zou officieel wel moeten he
Je weet dat Frijns tegenwoordig 3de rijder is bij Caterham? Sutil zit bij Sauberquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Nober het volgende:
Sutil![]()
![]()
En maar wachten in de pits.
[..]
Frijns > Sutil
Gaat toch niet gebeuren voor Frijns, heeft geen sponsors op dat eigen staalbedrijf na.
Volgens mij niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben ik nu de enige die de teamviewer van Nattekat heeft aanstaan?
Ja Frijns heeft al gereden bij Sauber, Red Bull, Caterham maar zal nooit een GP rijden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat Frijns tegenwoordig 3de rijder is bij Caterham? Sutil zit bij Sauber
Niet als extra sponsoring uitblijftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Frijns heeft al gereden bij Sauber, Red Bull, Caterham maar zal nooit een GP rijden.
Nee, dacht ik niet, afstandsbediening was op de muis gevallenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, Sinister dacht even het scherm te kunnen veranderen
Ik kan geen verbinding maken? Verkeerde ID?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
m85-554-498quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan geen verbinding maken? Verkeerde ID?
Geeft aan dat de dinges al geweest is
Goede post, 10/10 zou zo weer gebruiken. F1 live timing is afschuwelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Voor de live-timing ga naar:
http://go.teamviewer.com/v8/m85554498
Als je liever niet je voornaam ziet verschijnen voor mij, ookal is het gewoon verborgen haal dan die code van achteren weg en download van go.teamviewer.com.
Meeting-ID voor mensen met Teamviewer: m85-554-498
Ik ga proberen de timer gelijk met Sport1 te laten lopen
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
werkt prima hier op androidquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb ik zo ingesteldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Dacht dat omdat enkel Nattekat en mijn naam in dat lijstje staan van deelnemers
Alonso....quote:
Tyquote:
kwali is geen race he, het gaat niet voor positie......quote:
Zijn die er al?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:22 schreef Sally het volgende:
Gna gna, @ Alonso
Alle mensen met Ferrari in de F1-manager, kunnen zich gaan opmaken voor mogelijke straffen, daar moet heel wat aan gerepareerd worden
Ben je weer daar met je Fellaliquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Alonso liet zoveel ruimte dat bijna iedereen zou denken dat je er voorbij zou kunnen. Misschien omdat die met zijn echte run dan wel meer ruimte had voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kwali is geen race he, het gaat niet voor positie......
Ja want hij moet zo'n amateur uit zijn spray zien opdoemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Faalonso had niet moeten insturen... Zijn fout vind ik.
Geen idee.quote:
Kijk hoe wijd en langzaam hij ging. Logisch dat Kyat er dan voorbij wilt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja want hij moet zo'n amateur uit zijn spray zien opdoemen natuurlijk.
Ben niet de enige zag ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je weer daar met je Fellali
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kijk hoe wijd en langzaam hij ging. Logisch dat Kvyat er dan voorbij wilt.
Ik kijk nu op tablet, via de teamviewer meeting appquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
Mss de nummer 1, die had best veel punten.
Ik zat gisteravond nog te puzzelen. Kon Rosberg nemen, verder alleen maar Catreham (en de allergoedkoopste coureur dus)
* Sally gaat ff tablet halen. Kijken of de LT-dinges daarop werkt. Hier op de laptop zittie een beetje verstopt...
Top.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Karstman het volgende:
Al weer gerepareerd, Alonso kan weer gassen
komt niet echt volwassen overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben niet de enige zag ik![]()
*ff zoeken*
[..]
Ferrari, beter word het niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Hebben ze die Ferrari nu al klaar?!
App graties in Play Store?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu op tablet, via de teamviewer meeting app
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:27 schreef Karstman het volgende:
Toch fijn dat de FIA even een rode vlag regelt om Ferrari voldoende kans te geven om de boel te repareren.
Tis maar met een knipoogquote:
Is aan het downenquote:
Miste die de vorige race ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:34 schreef Sinister-D- het volgende:
en waar blijven die graphics met toerental/versnelling/g-krachten eigenlijk bij onboards_!
Jup, Sally is stout geweest en gedeserteerd, gewoon een eigen reeks geopendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Dacht dat we de race topics in een reeks zouden houden het hele jaar door?
Ha mede FOK!sporter, plus ERquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Hij moet nog ff gereekst en de TT aangepast voor de nummering, maar modjes slapen denk ik uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Heb geen rechten helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ha mede FOK!sporter, plus ER
Kun jij reeksen?
Want ik heb - als TS - allang een TR uitstaan op dit topic.
Zeg verdoriequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup, Sally is stout geweest en gedeserteerd, gewoon een eigen reeks geopend
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prixquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij moet nog ff gereekst en de TT aangepast voor de nummering, maar modjes slapen denk ik uit.
Jammel.quote:
Had jij daar al een TR over gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prix
nop, verantwoordelijk van de TSquote:
Ja dat dus, Bottas nog steeds op inters?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prix
neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat dus, Bottas nog steeds op inters?
VIND je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nop, verantwoordelijk van de TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |