Ben je weer daar met je Fellaliquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Alonso liet zoveel ruimte dat bijna iedereen zou denken dat je er voorbij zou kunnen. Misschien omdat die met zijn echte run dan wel meer ruimte had voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kwali is geen race he, het gaat niet voor positie......
Ja want hij moet zo'n amateur uit zijn spray zien opdoemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Faalonso had niet moeten insturen... Zijn fout vind ik.
Geen idee.quote:
Kijk hoe wijd en langzaam hij ging. Logisch dat Kyat er dan voorbij wilt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja want hij moet zo'n amateur uit zijn spray zien opdoemen natuurlijk.
Ben niet de enige zag ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je weer daar met je Fellali
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kijk hoe wijd en langzaam hij ging. Logisch dat Kvyat er dan voorbij wilt.
Ik kijk nu op tablet, via de teamviewer meeting appquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
Mss de nummer 1, die had best veel punten.
Ik zat gisteravond nog te puzzelen. Kon Rosberg nemen, verder alleen maar Catreham (en de allergoedkoopste coureur dus)
* Sally gaat ff tablet halen. Kijken of de LT-dinges daarop werkt. Hier op de laptop zittie een beetje verstopt...
Top.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Karstman het volgende:
Al weer gerepareerd, Alonso kan weer gassen
komt niet echt volwassen overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben niet de enige zag ik![]()
*ff zoeken*
[..]
Ferrari, beter word het niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Hebben ze die Ferrari nu al klaar?!
App graties in Play Store?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu op tablet, via de teamviewer meeting app
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:27 schreef Karstman het volgende:
Toch fijn dat de FIA even een rode vlag regelt om Ferrari voldoende kans te geven om de boel te repareren.
Tis maar met een knipoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is aan het downenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |