Lijkt me niet onredelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef Fiorano het volgende:
Dus: Maldonado, Sutil, Bianchi, Kobayashi, Chilton en Ericasson zijn het bokje
Frijns > Sutilquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Zorro het volgende:
Wordt de sessie nou nog herstart met 35 sec? Zou officieel wel moeten he
Net gemeld door rece controll dat ze dat niet doenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Zorro het volgende:
Wordt de sessie nou nog herstart met 35 sec? Zou officieel wel moeten he
Je weet dat Frijns tegenwoordig 3de rijder is bij Caterham? Sutil zit bij Sauberquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Nober het volgende:
Sutil![]()
![]()
En maar wachten in de pits.
[..]
Frijns > Sutil
Gaat toch niet gebeuren voor Frijns, heeft geen sponsors op dat eigen staalbedrijf na.
Volgens mij niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben ik nu de enige die de teamviewer van Nattekat heeft aanstaan?
Ja Frijns heeft al gereden bij Sauber, Red Bull, Caterham maar zal nooit een GP rijden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat Frijns tegenwoordig 3de rijder is bij Caterham? Sutil zit bij Sauber
Niet als extra sponsoring uitblijftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Frijns heeft al gereden bij Sauber, Red Bull, Caterham maar zal nooit een GP rijden.
Nee, dacht ik niet, afstandsbediening was op de muis gevallenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, Sinister dacht even het scherm te kunnen veranderen
Ik kan geen verbinding maken? Verkeerde ID?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
m85-554-498quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan geen verbinding maken? Verkeerde ID?
Geeft aan dat de dinges al geweest is
Goede post, 10/10 zou zo weer gebruiken. F1 live timing is afschuwelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Voor de live-timing ga naar:
http://go.teamviewer.com/v8/m85554498
Als je liever niet je voornaam ziet verschijnen voor mij, ookal is het gewoon verborgen haal dan die code van achteren weg en download van go.teamviewer.com.
Meeting-ID voor mensen met Teamviewer: m85-554-498
Ik ga proberen de timer gelijk met Sport1 te laten lopen
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
werkt prima hier op androidquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb ik zo ingesteldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Dacht dat omdat enkel Nattekat en mijn naam in dat lijstje staan van deelnemers
Alonso....quote:
Tyquote:
kwali is geen race he, het gaat niet voor positie......quote:
Zijn die er al?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:22 schreef Sally het volgende:
Gna gna, @ Alonso
Alle mensen met Ferrari in de F1-manager, kunnen zich gaan opmaken voor mogelijke straffen, daar moet heel wat aan gerepareerd worden
Ben je weer daar met je Fellaliquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Sally het volgende:
Zou Fellali naar de stewards gaan om te klagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |