Ziet er goed uit nu toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat de kwali snel begint. Al die SC...
Achtergrond info vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Suzi Perry mag wel blijven maar ik wil gewoon F1 zien, niet een opgenomen interview met McKenzie. Daarnaast schat ik Gary Anderson een stuk hoger in, die heeft er verstand van en zal met de vragen komen waar je wat aan hebt.
Ja dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De livetiming is bewust slechter gemaakt!
Jezus, wat triest...
Inderdaad, HOREN van de coureur wat er gebeurt is, niet IN BEELD BRENGEN tijdens een race. Doen ze namelijk ook want ja we hebben nou eenmaal ene McKenzie rondlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Achtergrond info vind ik wel leuk.
En aan het einde van de kwali/race zijn toch niet de vooraf opgenomen interviews?
Plus tussentijdse uitvallers, vind het wel leuk om te horen wat er gebeurd is van de coureur zelf
My 4 cents.
Ik ga het proberen op mn tablet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl. Ik heb trouwens die ¤10 app klaar om naar iedereen te streamen...
Ik heb al een zestal sites gehad in de hoop dat ik een buienkaartje boven Sepang had, maar alleen accuweather zag er een beetje uit wat ik zocht...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon waardeloos, met de huidige lage downforce niveau's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:53 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er geld gestoken wordt in de ontwikkeling en productie van de full wets. Die gebruiken ze toch alleen maar achter de SC totdat het droog genoeg is om met inters te gaan rijden
Ja, je ziet het op de livetiming meteen met die sectortij.... oh wachtquote:
Malle dona is best snel.. alleen heel veel crashes... beetje DC de 2e.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:03 schreef Fer het volgende:
Mallenado en Sutil zijn ook mindere coureurs.
Neuh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef Karstman het volgende:
Red flag veroorzaken in de training, is dat slecht voor mijn manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |