Geen tijdstraf dus.twitter:RachelBrookesTV twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:20:21Daniel Ricciardo's car consistently exceeded fuel flow limit of 100kg/h during race.Big problem.If they can't argue this he's disqualified. reageer retweet
Hij kan nog wel lachen..twitter:tedkravitz twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:39:18Daniel's having dinner while RBR engineers argue their case with FIA http://t.co/we4oTuvhyv reageer retweet
MGU-K was het KERS gedeelte van het recovery systeem, of niet?twitter:f1technical twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:31:26News: MGU-K issues cause double DNF for Lotus http://t.co/lyCiAwPKMR #F1 reageer retweet
Denk het... bij Sky hadden ze het wel over KERS bij Grosjean.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
MGU-K was het KERS gedeelte van het recovery systeem, of niet?twitter:f1technical twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:31:26News: MGU-K issues cause double DNF for Lotus http://t.co/lyCiAwPKMR #F1 reageer retweet
kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
MGU-K was het KERS gedeelte van het recovery systeem, of niet?twitter:f1technical twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:31:26News: MGU-K issues cause double DNF for Lotus http://t.co/lyCiAwPKMR #F1 reageer retweet
Zo te zien zijn alleen de engineers de genen die een dinner tot zich nemen. Of eet Ricardo staand of wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef DenS het volgende:
Hij kan nog wel lachen..twitter:tedkravitz twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:39:18Daniel's having dinner while RBR engineers argue their case with FIA http://t.co/we4oTuvhyv reageer retweet
Moest het ff opzoekenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het... bij Sky hadden ze het wel over KERS bij Grosjean.
bron: http://www.formula1.com/i(...)_the_sport/8763.htmlquote:The Energy Recovery Systems (ERS) which form an integral part of an F1 car’s power unit from 2014 take the concept of KERS to another level, combining twice the power with a performance effect around ten times greater.
ERS comprise two energy recovery systems (Motor Generator Unit - Kinetic [MGU-K] and Motor Generator Unit - Heat [MGU-H]), plus an Energy Store (ES) and control electronics.
twitter:RachelBrookesTV twitterde op zondag 16-03-2014 om 11:53:37Ricciardo's fuel flow meter was replaced in parc ferme this weekend. No answer yet on the decision #ausgp #skyf1 http://t.co/UaKewM4Ys8 reageer retweet
tsja, hij moet iedereen natuurlijk wel laten weten dat de ijscocar eraan komtquote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef Sinister-D- het volgende:
''Airhorn'' bij de Ferrari van RaikkonenZie je 'm al op het rechte stuk, langs de pit even claxonneren
Daar was gisteren tijdens de quali welgeteld 1x een nieuwe graphic van te zien...quote:Op zondag 16 maart 2014 12:03 schreef Beach het volgende:
Weet iemand hoe het zit met info over snelheid, toeren enz tijdens onboard beelden?
Het hele weekend niks van gezien terwijl het vorig seizoen standaard was.
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef Sinister-D- het volgende:
''Airhorn'' bij de Ferrari van RaikkonenZie je 'm al op het rechte stuk, langs de pit even claxonneren
Haha daar moest ik ook aan denken. Zou toch wel gruwelijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Zie het gvd al helemaal voor me. Dan wel ook de Dukes of Hazard tune
Zo stom he. Hebben ze een nieuwe GUI, laten ze hem niet zien. Dat was destijds met DRS en KERS ook al zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar was gisteren tijdens de quali welgeteld 1x een nieuwe graphic van te zien...
Thank you captain.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef MK84 het volgende:
Air horn stuurt lucht naar motor voor afkoeling. Heeft niets met een toeter te maken
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef MK84 het volgende:
Air horn stuurt lucht naar motor voor afkoeling. Heeft niets met een toeter te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |