Miste die de vorige race ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:34 schreef Sinister-D- het volgende:
en waar blijven die graphics met toerental/versnelling/g-krachten eigenlijk bij onboards_!
Jup, Sally is stout geweest en gedeserteerd, gewoon een eigen reeks geopendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Dacht dat we de race topics in een reeks zouden houden het hele jaar door?
Ha mede FOK!sporter, plus ERquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Hij moet nog ff gereekst en de TT aangepast voor de nummering, maar modjes slapen denk ik uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef franklop het volgende:
Heb geen rechten helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ha mede FOK!sporter, plus ER
Kun jij reeksen?
Want ik heb - als TS - allang een TR uitstaan op dit topic.
Zeg verdoriequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup, Sally is stout geweest en gedeserteerd, gewoon een eigen reeks geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prixquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij moet nog ff gereekst en de TT aangepast voor de nummering, maar modjes slapen denk ik uit.
Jammel.quote:
Had jij daar al een TR over gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prix
nop, verantwoordelijk van de TSquote:
Ja dat dus, Bottas nog steeds op inters?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2014 Formula 1 GP's #7 - Malaysia Grand Prix
neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat dus, Bottas nog steeds op inters?
VIND je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nop, verantwoordelijk van de TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |