quote:
Niet vervallen, maar uitgesteldquote:
bron: http://www.formula1.com/news/headlines/2013/3/14351.htmlquote:Qualifying in Australia postponed until Sunday 16 Mar 2013
The final two stages of qualifying for the 2013 Formula 1 Rolex Australian Grand Prix have been postponed until Sunday due to heavy rain at the Albert Park circuit.
Ik kon er wel om lachen, in het NWS topic is erger voorbij gekomen, ondanks dat iedereen daar ook meeleeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond (en vind nog steeds) het niet grappig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond (en vind nog steeds) het niet grappig.
Zijn er eigenlijk protocollen voor het geval dat dat mocht gebeuren? Dat dus iedereen in zn outlap tijdens de Q de vangrail in tetst?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
Waarom nu dan wel? Alleen maar omdat we even moeten wachten totdat het veilig genoeg is dat niet IEDEREEN van de baan glijdt zonder een tijd neer te zetten?
Oh....nou ja toch geloof ik je, omdat het kan en ik een beetje melig word van het wachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet vervallen, maar uitgesteldwas vorig jaar in Aussie dus. Q2 en 3 verplaatst naar zondag.
[..]
bron: http://www.formula1.com/news/headlines/2013/3/14351.html
Omdat je het hier bijna ieder jaar kan voorpellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Als een kwlificatie wordt verreden in de regen, vindt men het nooit erg.
Waarom nu dan wel? Alleen maar omdat we even moeten wachten totdat het veilig genoeg is dat niet IEDEREEN van de baan glijdt zonder een tijd neer te zetten?
Ja, maar ik moet straks wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen, ja.
Dus gewoon nog even wachten.
Oh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen, in het NWS topic is erger voorbij gekomen, ondanks dat iedereen daar ook meeleeft.
Williams heeft leuke mevrouwen rondlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Wolff en Mckenzie, Schots onderonsje
Beetje jammer die 'vrouw omdat het moet' bij de BBC, zie liever Alonso en Ambrosini die met elkaar aan het praten zijn op Sport1.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Wolff en Mckenzie, Schots onderonsje
Sommige mensen hebben wat moeite met grove grapjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
pfff, hou die moraal-discussie over dat vliegtuig ergens anders......
Door aan ze te denken en in het begin tegen beter weten in te hopen op een goede afloop.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe leef je van achter je computer mee met de nabestaanden van vliegrampslachtoffers?
Dat impliceerde ik een paar posts geleden al: waarom zetten ze Maleisie op dit tijdstipquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat je het hier bijna ieder jaar kan voorpellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee. Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Door aan ze te denken en in het begin tegen beter weten in te hopen op een goede afloop.
Je kan niet veel voor ze doen, maar je kan wel inleven toch?
Vanochtend zijn weer stukken gezien die nader onderzocht gaan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom daar niet zo vaak. Ik heb vooral de nieuwsitems op tv gezien. De wanhopige familieleden die in onzekerheid waren. En dan de wanhoopskreten als blijkt dat *jawel* Maleisie eindelijk vertelt dat de meest waarschijnlijke is dat het vliegtuig inderdaad in de oceaan gestort is.
De accu's van de black boxes vallen binnenkort uit. en IK hoop, dat er vOOr die tijd watop de plek gevonden wordt.
Closure, very important.
Lee McKenzie is toch leuk? Suzy Perry is weer iets anders, dan had ik ook liever Jake Humphrey.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje jammer die 'vrouw omdat het moet' bij de BBC, zie liever Alonso en Ambrosini die met elkaar aan het praten zijn op Sport1.
Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
pfff, hou die moraal-discussie over dat vliegtuig ergens anders......
Ze zijn te laat, al vinden ze nu het vliegtuig, de wrakstukken drijven al weken op zee en zijn dus ook kilometers van elkaar verwijderd. Dan hebben ze nog eens weken nodig om ze te vinden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom daar niet zo vaak. Ik heb vooral de nieuwsitems op tv gezien. De wanhopige familieleden die in onzekerheid waren. En dan de wanhoopskreten als blijkt dat *jawel* Maleisie eindelijk vertelt dat de meest waarschijnlijke is dat het vliegtuig inderdaad in de oceaan gestort is.
De accu's van de black boxes vallen binnenkort uit. en IK hoop, dat er vOOr die tijd watop de plek gevonden wordt.
Closure, very important.
Niet haten op Olavquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef Joene het volgende:
Sky is met regen niet veel informatiever dan sport 1
ik haat niet op Olavquote:
McKenzie is overbodig, laat gewoon de beelden die de F1 doorgeeft zien en haar lekker thuis en laat Gary Anderson die interviews doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Lee McKenzie is toch leuk? Suzy Perry is weer iets anders, dan had ik ook liever Jake Humphrey.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik een paar posts geleden al: waarom zetten ze Maleisie op dit tijdstip
Voor ONS Europeanen: dan hoeven we niet zo vroeg op![]()
Bernie, I love you![]()
![]()
![]()
Dan krijgt ie zeker weer meer poen, als we allemaal kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Update over 5 minuten of ze überhaupt wel startenquote:
Niet elk uur prayen voor alle doden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver, beginnen ze nu ook al op de Beeb over dat vliegtuig
Oh ja, jij was de vrouwenhater. What happened to you, dat 'wij' zo erg zijn voor jou?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
McKenzie is overbodig, laat gewoon de beelden die de F1 doorgeeft zien en haar lekker thuis en laat Gary Anderson die interviews doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft die app geen regenradar
Het is nu trouwens droog.
prayenquote:
Heeft het ooit bestaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.
Leuk he?
--------------
Ze gaan starten
bijna , en dan ff 45 minuten een Mercedes showquote:
Coureurs hebben het op de helm staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver, beginnen ze nu ook al op de Beeb over dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./off-topicOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Sally het volgende:
OFFTOPIC.
[..]
Oh ja, jij was de vrouwenhater. What happened to you, dat 'wij' zo erg zijn voor jou?
Wij vrouwen kunnen óók van formule 1 houden.Suzi Perry mag wel blijven maar ik wil gewoon F1 zien, niet een opgenomen interview met McKenzie. Daarnaast schat ik Gary Anderson een stuk hoger in, die heeft er verstand van en zal met de vragen komen waar je wat aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je het tabblad "Weather" bedoelde, in de Live Timing.quote:
De livetiming is bewust slechter gemaakt!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet meer... Je "mag" de andere versie kopen.
Leuk he?
Nee, zo'n kaart ala buienradar.nl. Ik heb trouwens die ¤10 app klaar om naar iedereen te streamen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tabblad "Weather" bedoelde, in de Live Timing.
Maar dat bedoelde je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |