quote:
wannabe modquote:
Heeft ze dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
en zeker geen perm ban
FREEEEEEEEE CACHIE
Bullshit?quote:
neequote:
Hoe oud is je oma geworden etsu?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga eens weg met je continu gelurk en binnenvallen midden in gesprekken
Zwker mooie leeftijd.quote:
Ga zelf weg manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey fopjequote:
al sinds oktober ziek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwker mooie leeftijd.
Was ze gewoon op of?
Oh naar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
al sinds oktober ziek.toen maar ingeslapen.
ik ook niet echt heel hecht, vergeleken met mijn neef (ze was als een moeder voor hem). maar zag dr wel regelmatig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naar.
Ik heb niet zo'n goeie band met m'n oma's. Zie ze nooit dus
Hoi schat.quote:
Ga eens aan een lul zuigen, dan voel je je vast beter. (nee niet aan de mijne iig).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me beter als ik mn lul in jouw aarsch kan stoppen. dus kom hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga eens aan een lul zuigen, dan voel je je vast beter. (nee niet aan de mijne iig).
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me beter als ik mn lul in jouw aarsch kan stoppen. dus kom hier.
Uuhmmm nee toch maar niet. Neem Fopje maar. Of zo.quote:
Ik wil Fopje niet. Enige die ik wil, ben jij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhmmm nee toch maar niet. Neem Fopje maar. Of zo.
hoe gaat het?quote:
Goed, met jou ook?quote:
Ja goedquote:
O, zeg dat dan meteen, nou in dat geval he.... heb jij pech.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil Fopje niet. Enige die ik wil, ben jij.
Zeker, morgen en overmorgen wordt het nog beter... precies in het weekendquote:
Kan ik niet mee leven :Squote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, zeg dat dan meteen, nou in dat geval he.... heb jij pech.
Kop een trein samen met user chocolatebear, hij pakt die van 18.51 op Amsterdam Amstel. Zorg dat je op tijd bent.quote:
Oh nice, dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zeker, morgen en overmorgen wordt het nog beter... precies in het weekend
Is dit een doodverwensing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kop een trein samen met user chocolatebear, hij pakt die van 18.51 op Amsterdam Amstel. Zorg dat je op tijd bent.
Is dat een doodverwensing?quote:
?quote:
quote:
ja jaquote:
omdat je eerder vanavond zei dat je jezelf ging bezatten en je doet al raar tegen anderen hierquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je eerder vanavond zei dat je jezelf ging bezatten en je doet al raar tegen anderen hier
ohquote:
huh watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Fopje het volgende:
Echt heerlijk trouwens van die 2 overvallers in Deurna
Vertel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Fopje het volgende:
Echt heerlijk trouwens van die 2 overvallers in Deurna
quote:
2 overvallers in Deurne van een Juwelier zijn doodgeschotenquote:
ahaquote:
veel plezier xquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Ben d'r. Fijne avond iedereenZuipze Etsu
Ik dacht al, voor een bezopen iemand tik je aardig foutloos.quote:
hvj en have fun xquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Ben d'r. Fijne avond iedereenZuipze Etsu
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
2 overvallers in Deurne van een Juwelier zijn doodgeschoten
Waarschijnlijk door de vrouw van de juwelier maar dat is nog niet zeker.
In 2010 zijn ze ook al eens overvallen.
Ik typ altijd foutloos.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik dacht al, voor een bezopen iemand tik je aardig foutloos.
Is toch mooi?quote:
Gevalletje karma is a bitch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
2 overvallers in Deurne van een Juwelier zijn doodgeschoten
Waarschijnlijk door de vrouw van de juwelier maar dat is nog niet zeker.
In 2010 zijn ze ook al eens overvallen.
Zekerquote:
Ook als ik met mijn pener in je aarsch zit?quote:
Dat merkt ie nauwelijks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook als ik met mijn pener in je aarsch zit?
Ja, dan ook. Gewoonte he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook als ik met mijn pener in je aarsch zit?
neequote:
Zal dat 2e wel zijn ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat merkt ie nauwelijks.
Of jij nou zo klein ben of hij is zo uitgewoond dat weet ik niet.
quote:
Je hoeft niet iemand dood te schieten voor een diefstal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Hoezo niet? Ze schoten die juwelier ook in zn hand he.
Maar ze waren gewapend en schoten op de juwelier?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft niet iemand dood te schieten voor een diefstal.
diefstal versus roofoverval waar vaak veel geweld en intimidatie aan pas komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft niet iemand dood te schieten voor een diefstal.
Die vrouw had geen reden om iemand te doden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar ze waren gewapend en schoten op de juwelier?
En het hoeft niet nee, maar erg is het ook niet.
Soort van discoballetjes op je ijsje, het hoeft niet. Maar het is wel lekker als het erbij zit.
Uh jawel. Of zij dood, of de overvallers. Kies maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Die vrouw had geen reden om iemand te doden.
Zij zou echt niet dood zijn gegaan hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uh jawel. Of zij dood, of de overvallers. Kies maar.
Hij was ook wel lastig, maar dat vond ik van die oude TT's ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk een 4 of een 5 hier
hoor best veel mensen om me heen dat t niet goed ging.
Ja daar kan je op gokken jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij zou echt niet dood zijn gegaan hoor.
ik vond de oude tt's van 2 jaar terug duidelijk makkelijker dan vorig jaar. zou kunnen. maar denk niet dat ik hem heb, heb 2 vragen overgeslagenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was ook wel lastig, maar dat vond ik van die oude TT's ook
Misschien rekenen ze wel soepel want de slagingspercentages waren erg hoog
Ik keek nog effe rond maar kon je niet vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
trouwens pax, teleurstellend dat je me niet zag zitten, je zat maar 4 tafels links van mij. ik moest huilen toen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik keek nog effe rond maar kon je niet vinden
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja weet ik veel
was je eerder begonnen ofzo?
gast ik kan er geen pijl op trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]ik denk niet dat ik dit hoef te bevestigen want je weet t antwoord al
ik kan t ook niet helpen dat de RuG zo heeft bepaald, dus klaag ze maar aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gast ik kan er geen pijl op trekken
de ene keer begin je eerder en dinsdag tegelijk en dna weer niet
ik heb duitslandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan t ook niet helpen dat de RuG zo heeft bepaald, dus klaag ze maar aan![]()
ps. die vraag over Zwarts, was dat Groningen of Duitsland?
ja ik had ook nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb duitsland
iemand anders had Nederland
wat had die bank ermee te maken danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik had ook nederland
A. had Duitsland.
want die bank was gevestigd in Nederland, en daar gaat het fout. De levering is geslaagd namelijk en dat was in Duitsland. Zo was mn redenering.
daar is de rekening van Zwarts waarop het geld van die Duitser gestort moet worden voor de tegels? oftewel verbintenis vanuit die Duitser wordt niet nagekomen.quote:
hm ik snap het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar is de rekening van Zwarts waarop het geld van die Duitser gestort moet worden voor de tegels? oftewel verbintenis vanuit die Duitser wordt niet nagekomen.
kijkquote:
Hmm volgens mij klopt dit niet... maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk
Zwarts en Duitser hebben een overeenkomst.
Duitser is gevestigd in Duitsland en ontvangt daar tegels. Zwarts doet dat.
Zwarts is gevestigd in Nederland en krijgt geld en zijn rekening zit bij die bank in Groningen. Duitser betaalt niet.
Dat lijkt het me toch dat de verbintenis niet nagekomen wordt vanuit de Duitser en dat Nederlandse rechter bevoegd is adhv art. 5 lid 1 EEX-Vo
naja, ik weet t ook niet hoor, ik heb t m verknald.
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm volgens mij klopt dit niet... maar ik weet het niet zeker
maar de verbintenis is toch die tegels? die in duitsland moeten worden geleverdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom niet?
art 5 lid 1 EEX-Vo:
Een persoon die woonplaats heeft op het grondgebied van een lidstaat, kan in een andere lidstaat voor de volgende gerechten worden opgeroepen ten aanzien van verbintenissen uit overeenkomst: voor het gerecht van de plaats waar de verbintenis die aan de eis ten grondslag ligt (betalen voor de tegels: verbintenis vindt plaats in Groningen want daar is de bank gevestigd en zij ontvangen het geld), is uitgevoerd of moet worden uitgevoerd.
Of lees ik de zin gewoon helemaal verkeerd?
het is een wederkerige overeenkomst toch? leveren en betalen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar de verbintenis is toch die tegels? die in duitsland moeten worden geleverd
zie ook die streepjes bij lid 1 voor de uitleg
check b en de onderste alineaquote:1. a) ten aanzien van verbintenissen uit overeenkomst: voor het gerecht van de plaats waar de verbintenis die aan de eis ten grondslag ligt, is uitgevoerd of moet worden uitgevoerd;
b) voor de toepassing van deze bepaling en tenzij anders is overeengekomen, is de plaats van uitvoering van de verbintenis die aan de eis ten grondslag ligt:
- voor de koop en verkoop van roerende lichamelijke zaken, de plaats in een lidstaat waar de zaken volgens de overeenkomst geleverd werden of geleverd hadden moeten worden
ja halloquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
Naja, in principe zijn de tegels roerende zaken, maar als je ze aanlegt in een huis, dan maken ze deel uit van onroerende zaken.
bij de verkoop was het gewoon een roerende zaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Dat niet betalen gaat wel paar weken overheen.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij de verkoop was het gewoon een roerende zaak
wat iemand erna mee doet is niet zo relevant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOOOOOWquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt, hoe pijnlijk het ook is
Ik had een keer een quote van hem in m'n sig gezet en toen kreeg ik de volle laag dat ik het weg moest halenquote:
Niet zo slecht over me denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij gaat dit hoe dan ook later weer ontkennen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een keer een quote van hem in m'n sig gezet en toen kreeg ik de volle laag dat ik het weg moest halen
dus dat doe ik ook niet meer
wat stond er ookal weer in?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een keer een quote van hem in m'n sig gezet en toen kreeg ik de volle laag dat ik het weg moest halen
dus dat doe ik ook niet meer
Ja, maar nu heb ik het gequotequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij gaat dit hoe dan ook later weer ontkennen
ja maar alles wat hij doet is fantastisch uniek geweldig onnavolgbaar en beter dan iedereenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]hij heeft het zelf ook van anderen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar alles wat hij doet is fantastisch uniek geweldig onnavolgbaar en beter dan iedereen
hij meet met met twee maten
quote:
Oh ja, er zijn nu maar twee pagina's met posts waar etsu god zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is al veel langer geleden
En volgens mij gaat de sherlocktool niet zover terug
Zo weinig ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn nu maar twee pagina's met posts waar etsu god zegt
ja verbaasde mij ookquote:
Gecondoleerd en veel sterke gewenst Etsuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Dat niet betalen gaat wel paar weken overheen.
Dankje schat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterke gewenst Etsu
We weten beide dat ik daar nog minder invloed op heb dan een defibrillator op die juwelen overvallers zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje schat.
Hvj.
Word ik mod binnenkort?
Ik niet. Ingehouden en vroeg thuis. Nu nog vroeg naar bed.quote:
hoi JC. Wat heb je gedaan vanavond?quote:
Gaat wel goed. Leuke avond gehad. Nu nog in de trein naar huisquote:
hedde gij zo'n hekel aan de trein ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Leuke avond gehad. Nu nog in de trein naar huis
Totaal niet. Maar wel snachtsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hedde gij zo'n hekel aan de trein ja?
Heeft happy je nog zitten aanranden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Leuke avond gehad. Nu nog in de trein naar huis
Hij was wel aan het flirten ja, hij probeerde moves te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft happy je nog zitten aanranden?
Ja hij heeft wat dat betreft wel echte smooth movesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was wel aan het flirten ja, hij probeerde moves te makenmaar alfa als ik ben goed verweerd
![]()
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hij heeft wat dat betreft wel echte smooth moves
Hij moet nog steeds mosterdsaus snuiven met een rietjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?
Zijn ze bij de Mac geweest?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?
Kut Macquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze bij de Mac geweest?
En hij zei dat ik speciaal was
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.quote:
Geen uienringen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.
Met chilidipquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze die daar tegenwoordig?
Kom op Fokkie, you can do it!quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Tyfus McDonalds, 9 euro vragen voor een fucking menu
helft nog weggegooid ook
Dat klinkt niet verkeerd. Misschien morgen maar eens langsquote:
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Uienringen smaken best wel eigenlijk. #thankstoSnow
Ik voel mijzelf ook spontaan knapper in jouw bijzijn. Die foto als aandenken bewijst dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Groetjens terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom op Fokkie, you can do it!
Ow, en je krijgt de groetjens van Flips.
[..]
Denk aan die arme kindjes in Afrika!
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Misschien morgen maar eens langs
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.quote:
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.
Verder wel lief.
Waarom niet. Ik verschil verder weinigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Niks mis meequote:
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.
[..]
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.
Kenau Simonsdochter Hasselaer.
EDIT: Delft, wat? Haarlem natuurlijk
Is het?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.
hoe gaat het?quote:
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90mquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
wow een man van 2.04m en een vrouw van bijna 1.90lange mensen
mijn vader ook, maar mn moeder is 1,80quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90m
Goed verhaal, vertel me meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader ook, maar mn moeder is 1,80
waar ging deze post over dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader ook, maar mn moeder is 1,80
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
oh ik kijk adam zoekt evaquote:
Dat kan ik niet goed zien.quote:
wat voor'n kabouter ben jij danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
1.75quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat voor'n kabouter ben jij dan
VAquote:
2 ofzo. Ik was vooral aan het springen, meebleren enzo. Mijn enkels, kuiten en rug zijn naar de kloten en ik heb Vjeze Fur op handen gedragen.quote:
En iets smallerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
snow is net zo groot als mij ongeveer
iets korter
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 ofzo. Ik was vooral aan het springen, meebleren enzo. Mijn enkels, kuiten en rug zijn naar de kloten en ik heb Vjeze Fur op handen gedragen.
Joah, 'vriend' van me stond de hele tijd te filmen, met 1 hand boven het publiek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]nice, eigenlijk is dat het enige wat je nodig hebt, twee foto's en voor de rest gewoon genieten op het moment zelf
en fokkiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1,93 masterrace. Inso is met mij.
bazenquote:
site van lmi ziet er wel wat beter uit dan die sitequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De website van LMI
http://www.littlemiami.com/index_files/Page387.htm
Oh wauw, echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
site van lmi ziet er wel wat beter uit dan die site
kleinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1,93 masterrace. Inso is met mij.
Je moederquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet ik er voortaan mededeling onderzetten zuurkut
quote:
zijn moeder is vetquote:
Ik ben nog steeds benieuwd naar die curryquote:
Je bent zelf shortquote:
Ja man.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje zielig he
zo zoquote:
quote:
ja hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
dat is toch di evan oh oh cherso?
hahah tofquote:
Full bandos & armadyl godswordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:18 schreef Rodawa het volgende:
1.87m lvl 78 full rune & dragonsword hindabuilding
whatcha gon do now
nonmember noobquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:18 schreef Rodawa het volgende:
whatcha gon do now
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:18 schreef Rodawa het volgende:
whatcha gon do now
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Full bandos & armadyl godsword
je hebt niks op me
Tja, jij durft me niet te meetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf nu vijanden Snobbels.
Hij durft alleen mij te meeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja, jij durft me niet te meeten!
we zullen zien als ik je in de wildie trefquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Full bandos & armadyl godsword
je hebt niks op me
Eens maar nooit meerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kan niet op mobiel geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
we zullen zien als ik je in de wildie tref
hee jongens hoe doe ik multiquoten op mijn mobiel?????
Hardop lachenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eens maar nooit meer
hele tijd slaan en piepen![]()
![]()
heb er nog steeds nachtmerries van
fokkie bbyquote:
Iedereen durft heppie te meetenquote:
Sofje schatjequote:
nog gesport?quote:
Ja, je loopt nu al weer te haten op manletsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is vervelendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Stiekem vond je myn aanrakingen gwn lkkr
Gister. Alleen toen ging ik bunkeren in de Mac met Heppie dus dat was beetje jammer O-quote:
Nee dan hoor je de klap niet goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is vervelendhou er niet van als ik de hele tijd met een platte hand geslagen wordt
doe dan als een echte kerel met de vuist
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister. Alleen toen ging ik bunkeren in de Mac met Heppie dus dat was beetje jammer
Uhu charmant hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je onze meetfoto al gezien?! Met zijn 'stop hou op' gebaren?!
Komt wel goedquote:
heel goedquote:
Ik toren boven KS en Heppie uitquote:
Hoe lang ben je? Ik hoop eerlijk gezegd dat we niet nog meer overeenkomsten hebben naast wat we al hebben vastgesteld.quote:
1.93quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Ik hoop eerlijk gezegd dat we niet nog meer overeenkomsten hebben naast wat we al hebben vastgesteld.
Hallo ik ben 24, geen 42quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is echt langals ik naast je loop zie ik er waarschijnlijk uit als je dochter
laatste meet was ik de grootstequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik er over nadenk zijn er maar verschrikkelijk weinig FOK!kers die ik heb gemeet die kleiner zijn dan ik.
Vind je het gek met 2 manlets van 1.70 en 2 meiden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste meet was ik de grootste
Wie waren daar allemaal?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste meet was ik de grootste
wowquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
snow zat wel de hele tijd te zeuren toen we moesten lopen![]()
die heeft nog nooit verder dan 500m gelopen
Het was warm en het duurde langquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
snow zat wel de hele tijd te zeuren toen we moesten lopen![]()
die heeft nog nooit verder dan 500m gelopen
Gister opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar die curry
[..]
Je bent zelf short
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |