quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een keer een quote van hem in m'n sig gezet en toen kreeg ik de volle laag dat ik het weg moest halen
dus dat doe ik ook niet meer
wat stond er ookal weer in?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een keer een quote van hem in m'n sig gezet en toen kreeg ik de volle laag dat ik het weg moest halen
dus dat doe ik ook niet meer
Ja, maar nu heb ik het gequotequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij gaat dit hoe dan ook later weer ontkennen
ja maar alles wat hij doet is fantastisch uniek geweldig onnavolgbaar en beter dan iedereenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]hij heeft het zelf ook van anderen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar alles wat hij doet is fantastisch uniek geweldig onnavolgbaar en beter dan iedereen
hij meet met met twee maten
quote:
Oh ja, er zijn nu maar twee pagina's met posts waar etsu god zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is al veel langer geleden
En volgens mij gaat de sherlocktool niet zover terug
Zo weinig ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn nu maar twee pagina's met posts waar etsu god zegt
ja verbaasde mij ookquote:
Gecondoleerd en veel sterke gewenst Etsuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Dat niet betalen gaat wel paar weken overheen.
Dankje schat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterke gewenst Etsu
We weten beide dat ik daar nog minder invloed op heb dan een defibrillator op die juwelen overvallers zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje schat.
Hvj.
Word ik mod binnenkort?
Ik niet. Ingehouden en vroeg thuis. Nu nog vroeg naar bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |