quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister. Alleen toen ging ik bunkeren in de Mac met Heppie dus dat was beetje jammer
Uhu charmant hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je onze meetfoto al gezien?! Met zijn 'stop hou op' gebaren?!
Komt wel goedquote:
heel goedquote:
Ik toren boven KS en Heppie uitquote:
Hoe lang ben je? Ik hoop eerlijk gezegd dat we niet nog meer overeenkomsten hebben naast wat we al hebben vastgesteld.quote:
1.93quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Ik hoop eerlijk gezegd dat we niet nog meer overeenkomsten hebben naast wat we al hebben vastgesteld.
Hallo ik ben 24, geen 42quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is echt langals ik naast je loop zie ik er waarschijnlijk uit als je dochter
laatste meet was ik de grootstequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik er over nadenk zijn er maar verschrikkelijk weinig FOK!kers die ik heb gemeet die kleiner zijn dan ik.
Vind je het gek met 2 manlets van 1.70 en 2 meiden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste meet was ik de grootste
Wie waren daar allemaal?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste meet was ik de grootste
wowquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
snow zat wel de hele tijd te zeuren toen we moesten lopen![]()
die heeft nog nooit verder dan 500m gelopen
Het was warm en het duurde langquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
snow zat wel de hele tijd te zeuren toen we moesten lopen![]()
die heeft nog nooit verder dan 500m gelopen
Gister opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar die curry
[..]
Je bent zelf short
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |