Ik voel mijzelf ook spontaan knapper in jouw bijzijn. Die foto als aandenken bewijst dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Groetjens terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom op Fokkie, you can do it!
Ow, en je krijgt de groetjens van Flips.
[..]
Denk aan die arme kindjes in Afrika!
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Misschien morgen maar eens langs
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.quote:
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.
Verder wel lief.
Waarom niet. Ik verschil verder weinigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Niks mis meequote:
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.
[..]
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.
Kenau Simonsdochter Hasselaer.
EDIT: Delft, wat? Haarlem natuurlijk
Is het?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.
hoe gaat het?quote:
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90mquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
wow een man van 2.04m en een vrouw van bijna 1.90lange mensen
mijn vader ook, maar mn moeder is 1,80quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |