Ja hij heeft wat dat betreft wel echte smooth movesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was wel aan het flirten ja, hij probeerde moves te makenmaar alfa als ik ben goed verweerd
![]()
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hij heeft wat dat betreft wel echte smooth moves
Hij moet nog steeds mosterdsaus snuiven met een rietjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?
Zijn ze bij de Mac geweest?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie McDonalds date was daar het voorbeeld van ja?
Kut Macquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze bij de Mac geweest?
En hij zei dat ik speciaal was
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.quote:
Geen uienringen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een friet met frietsaus, een portie kipnuggets met bbq saus, een grote cola, een McKroket en een McChicken.
Met chilidipquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze die daar tegenwoordig?
Kom op Fokkie, you can do it!quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Tyfus McDonalds, 9 euro vragen voor een fucking menu
helft nog weggegooid ook
Dat klinkt niet verkeerd. Misschien morgen maar eens langsquote:
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Uienringen smaken best wel eigenlijk. #thankstoSnow
Ik voel mijzelf ook spontaan knapper in jouw bijzijn. Die foto als aandenken bewijst dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk deze goede ervaringen krijg je als je met mij meet.
Groetjens terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom op Fokkie, you can do it!
Ow, en je krijgt de groetjens van Flips.
[..]
Denk aan die arme kindjes in Afrika!
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Misschien morgen maar eens langs
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.quote:
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geheel terecht, absolute kenau die Snow.
Verder wel lief.
Waarom niet. Ik verschil verder weinigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf je buiten het Curven niet te ontmoeten eigenlijk
Niks mis meequote:
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik rustig gaan slapen.
[..]
Wist je dat Kenau een vrouw was? Er staat een standbeeld van haar in Delft, waar ze een belangrijk persoon was in de verdediging van de stad in de 80-jarige oorlog.
Kenau Simonsdochter Hasselaer.
EDIT: Delft, wat? Haarlem natuurlijk
Is het?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar is net een film over uit. Of ja, net ... Al een maand.
hoe gaat het?quote:
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90mquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
wow een man van 2.04m en een vrouw van bijna 1.90lange mensen
mijn vader ook, maar mn moeder is 1,80quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn pa is ook 2m en m'n moeder 1,90m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |