hey fopjequote:
al sinds oktober ziek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwker mooie leeftijd.
Was ze gewoon op of?
Oh naar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
al sinds oktober ziek.toen maar ingeslapen.
ik ook niet echt heel hecht, vergeleken met mijn neef (ze was als een moeder voor hem). maar zag dr wel regelmatig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naar.
Ik heb niet zo'n goeie band met m'n oma's. Zie ze nooit dus
Hoi schat.quote:
Ga eens aan een lul zuigen, dan voel je je vast beter. (nee niet aan de mijne iig).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga eens weg met je continu gelurk en binnenvallen midden in gesprekken
ik voel me beter als ik mn lul in jouw aarsch kan stoppen. dus kom hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga eens aan een lul zuigen, dan voel je je vast beter. (nee niet aan de mijne iig).
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me beter als ik mn lul in jouw aarsch kan stoppen. dus kom hier.
Uuhmmm nee toch maar niet. Neem Fopje maar. Of zo.quote:
Ik wil Fopje niet. Enige die ik wil, ben jij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhmmm nee toch maar niet. Neem Fopje maar. Of zo.
hoe gaat het?quote:
Goed, met jou ook?quote:
Ja goedquote:
O, zeg dat dan meteen, nou in dat geval he.... heb jij pech.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil Fopje niet. Enige die ik wil, ben jij.
Zeker, morgen en overmorgen wordt het nog beter... precies in het weekendquote:
Kan ik niet mee leven :Squote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, zeg dat dan meteen, nou in dat geval he.... heb jij pech.
Kop een trein samen met user chocolatebear, hij pakt die van 18.51 op Amsterdam Amstel. Zorg dat je op tijd bent.quote:
Oh nice, dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zeker, morgen en overmorgen wordt het nog beter... precies in het weekend
Is dit een doodverwensing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kop een trein samen met user chocolatebear, hij pakt die van 18.51 op Amsterdam Amstel. Zorg dat je op tijd bent.
Is dat een doodverwensing?quote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |