SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lekker jonge succes met de bcg-matrix en je waardepropositiecanvas en je PBS, WBS en strokenplanning!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:12 schreef fathank het volgende:
Geen op update want mobiel en zo dalijk examen.
Volgens mij niet eens, maar dat theater is überhaupt altijd wel een experience. Vanavond maar eens naar 300 gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:13 schreef fathank het volgende:
Is tushinski Imax?
Heb em in Eindhoven Imax gezien. Dat geluid.
Geen idee wat je zegt. Ik heb rijexamenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker jonge succes met de bcg-matrix en je waardepropositiecanvas en je PBS, WBS en strokenplanning!
hhaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol niet huilen brah, je bent toch een man
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt. Ik heb rijexamen
Thanks brahquote:
Ah, dan les je toch meestal met zo'n grote pick-up?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks brah
Wel E achter B. Mn gewone B heb ik al bijna 10 jaar.
BMW X1 hier. Rij zelf wel een pick-upquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, dan les je toch meestal met zo'n grote pick-up?
Stelt geen kut voor het rijden an sich. Rij 3x per week met een trailer achter de auto. Alleen het spiegelen en knipperen is weer ff wennen. Uitzwaai controleren etc. Moet met een dichte aanhanger van6+ meter rijden, dat is wel wat anders dan een open enkelasser van 2.5 meterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
E achter B, dan leer je dat je een bocht iets ruimer moet aansnijden? Pittig (als je een kut hebt).
Ja, oke true.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Stelt geen kut voor het rijden an sich. Rij 3x per week met een trailer achter de auto. Alleen het spiegelen en knipperen is weer ff wennen. Uitzwaai controleren etc. Moet met een dichte aanhanger van6+ meter rijden, dat is wel wat anders dan een open enkelasser van 2.5 meter
Ik droomde dat ik met jou en JB ging trainen. Ik was eerder dan jullie klaar met omkleden dus ik wachtte ff, beetje praten etc. Toen waren jullie klaar maar moest ik m'n flesje nog even vullen met water en begonnen jullie al. Dus zonder op mij te wachten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ok, vanavond naar Cpt Murica. Met een Cpt Morgan Colaatje.
Stop met creatine en posten in de gym, die 2 gaan niet goed samen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met jou en JB ging trainen. Ik was eerder dan jullie klaar met omkleden dus ik wachtte ff, beetje praten etc. Toen waren jullie klaar maar moest ik m'n flesje nog even vullen met water en begonnen jullie al. Dus zonder op mij te wachten.
Toen heb ik hier gepost wat voor rare streek ik dat vond en dat je je Dré-beats open en bloot in de kleedkamer had laten liggen waarop jij antwoorde dat JB en jij helemaal niet in de gym waren.
Nep denk ik inderdaad, lag ook zomaar ductape in de wc?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:
Waarschijnlijk nep maar toch;
[ afbeelding ]
Zogenaamd doe jij dat wel elke dagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nep denk ik inderdaad, lag ook zomaar ductape in de wc?
Wel een goede plek voor man-man communicatie. Al maakt een goede vrouw natuurlijk wel dagelijks de wc schoon
Ja ik heb ook geen Dré man maar als je keer wilt gymmen met ons kan dat, stuur me maar dmquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met jou en JB ging trainen. Ik was eerder dan jullie klaar met omkleden dus ik wachtte ff, beetje praten etc. Toen waren jullie klaar maar moest ik m'n flesje nog even vullen met water en begonnen jullie al. Dus zonder op mij te wachten.
Toen heb ik hier gepost wat voor rare streek ik dat vond en dat je je Dré-beats open en bloot in de kleedkamer had laten liggen waarop jij antwoorde dat JB en jij helemaal niet in de gym waren.
Lol Dat laatste is zeker true. Heb in mijn jonge jaren in een wedstrijdzwembad gewerkt en wat ik daar telkens aantrof bij de vrouwen. Teh horrorz.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zogenaamd doe jij dat wel elke dag
De meeste vrouwen zijn zo smerig als ik weet niet wat
Dat laatste zeg je ook alleen maar omdat ze meeleestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol Dat laatste is zeker true. Heb in mijn jonge jaren in een wedstrijdzwembad gewerkt en wat ik daar telkens aantrof bij de vrouwen. Teh horrorz.
JB is trouwens echt wel ongeveer de meest nette persoon die ik ken.
lolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je ook alleen maar omdat ze meeleest
Panzermaus, infinite gains await you.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef RaymondK het volgende:
Miljoen potten prima pindakaas gedumpt op afvalstort VS
Dat krijg je als je alleen maar mannen kentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol Dat laatste is zeker true. Heb in mijn jonge jaren in een wedstrijdzwembad gewerkt en wat ik daar telkens aantrof bij de vrouwen. Teh horrorz.![]()
JB is trouwens echt wel ongeveer de meest nette persoon die ik ken.
Nee srs, echt tot in de puntjes. Als ik eens een trainingsbroek op de grond laat slingeren (iedere dag dus) wordt ze gelijk helemaal gek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je ook alleen maar omdat ze meeleest
haha jaoke maar wel wachten dan he hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen Dré man maar als je keer wilt gymmen met ons kan dat, stuur me maar dm![]()
Herkenbaar, bij mijn vriendin zijn mijn sokken een rode vlagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee srs, echt tot in de puntjes. Als ik eens een trainingsbroek op de grond laat slingeren (iedere dag dus) wordt ze gelijk helemaal gek.normaal is ze wel een rustige chick.
Die is ook mooi. Ik ben 's ochtends doorgaans veel eerder op dan haar, gewoon even wat sokken cadeau leggen op de bank. Bro-tip.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mijn vriendin zijn mijn sokken een rode vlag
Dus je hebt vervanging voor je moeder gevonden??quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee srs, echt tot in de puntjes. Als ik eens een trainingsbroek op de grond laat slingeren (iedere dag dus) wordt ze gelijk helemaal gek.normaal is ze wel een rustige chick.
Leuke UI 👍quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je hebt vervanging voor je moeder gevonden??
Waarom is jouw veld zo groot??quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
wat nou hax en photoshop
[ afbeelding ]
noobs
Lol das wel een heel lame excuusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef G.R.S. het volgende:
geen zin in sportschool omdat mijn oordopjes fucked up zijn
Gegronde reden hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:42 schreef G.R.S. het volgende:
ik ga sowieso maar ik ga er minder van genieten
Bij squatten en DL's doe ik ze altijd uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef Beach het volgende:
gaan dopjes + snoer niet in de weg zitten met squatten enz
dat is het hele idee d'r vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
is dat niet vervelend als mensen je aan willen spreken maar je hoort ze niet?
Als iemand me echt nodig heeft, dan tikt die persoon me wel aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
is dat niet vervelend als mensen je aan willen spreken maar je hoort ze niet?
Oh man die fucking sokken overalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mijn vriendin zijn mijn sokken een rode vlag
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man die fucking sokken overaldont get me started. Stop ik ze boos tussen zn laptop. Gooit hij ze gewoon doodleuk weer op de grond in de woonkamer.
I cant
Hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man die fucking sokken overaldont get me started. Stop ik ze boos tussen zn laptop. Gooit hij ze gewoon doodleuk weer op de grond in de woonkamer.
I cant
ben je zijn moeder ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I cant
Good busyquote:
Was wel beetje sarcasme ja, elke dag is vrij onnodig ofcquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zogenaamd doe jij dat wel elke dag
De meeste vrouwen zijn zo smerig als ik weet niet wat
ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef no1uknow het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pert_compilatie.html
50:00 GRS dat u?
Gefeliciteerdquote:
^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
GRS gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Henk gefeliciteerd met het behalen van je examen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
From Harte congratulations Vethank, I hoop dat you enjoy your diplona verry mutsjh
Dit topic: KLB / Engelstalig MBO(http://www.zadkine.nl/Stu(...)0English.aspx?full=1)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
GRS gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:
Mooien plaatje Ado Lexquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Henk gefeliciteerd met het behalen van je examen
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
Hhihihi je bent 3 dagen ouder dan mij.![]()
![]()
jij ook gefeliciteerd pua-henk (met wat eigk??)
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik schat No1uknow jonger dan jou maar neem aan dat dat geen probleem is.quote:
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Lol een klant zei net tegen me dat ie me een grote lul vindt![]()
Heb ik al verteld dat ik bij een grote bank werk?
Ik hoor inderdaad wel eens ergere dingen, maar grote lul vond ik wel leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?
Waarom Etha, guns laten zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
De enige manier waarop je je nog een beetje groot voelt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
schuldvanderabobank.jpgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik van 8 tot 12, daarna naar Rotterdamquote:
#echtvoorschutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik van 8 tot 12, daarna naar Rotterdam
Gast, jouw speelveld is 4x groter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
wat nou hax en photoshop
[ afbeelding ]
noobs
Goed gedaan mien jung! Congratzionale!quote:
Mabrouk!quote:
#genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
staat in de koelkast voor vanavond.
[ afbeelding ]
Shoukran!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik schat No1uknow jonger dan jou maar neem aan dat dat geen probleem is.
weg met de politie, gewoon Guardia Civil invoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag melatonine achterin m'n mik gegooid om even middagdutje te kunnen doen ivm nachtwerken straks, mooi klaarwakker in bed liggen 2 uur lang
Wie gaat er vanavond stappen in Hilversum? Ik loop met de politie mee, lange lat in je nek
Ik vertrouw op VMSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov, jij bent de enige hier die kans lijkt te maken om mijn highscore te verbreken. Kom op, doe je best.
http://ov3y.github.io/2048-AI/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met gewoon tikken kwam ik net tot 7000. Maak soms alleen een domme fout en dan is alles verpest.
Gewoon beetje button bashen de eerste paar duizendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met gewoon tikken kwam ik net tot 7000. Maak soms alleen een domme fout en dan is alles verpest.
Meh, dat is niet leuk man.quote:
Yeah.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon beetje button bashen de eerste paar duizend
kiek gekke henkie gaan.quote:
Thanks bro one luvquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
kiek gekke henkie gaan.
Feli henk, geniet ervan hè
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
En piemel body en fit, krijg ik 2x poverty vanille als sample.
vanille is goorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
Nee man vanille is goed te pruimen. Enige smaak die voor lange tijd goed te nassen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Volle kwarkquote:
Met banaan, muesli, kaneel, rozijnen en honingquote:
optimel appel kaneel, 0% vet.quote:
Die is sick lekker hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
optimel appel kaneel, 0% vet.
Nu voor ¤1 per bakje bij de c1000
goed bijgegooid ja. Lokale Appie heeft ze uit het assortiment gehaald en heeft nu alleen nog perzik en aardbeiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die is sick lekker he
Ik eet nu gewoon poverty milde kwark van melkkan. Maarja wel goede macro's en met whey erdoor is het oke
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:28 schreef Drinky het volgende:
GSXR ook gefeliciteerd met henk en je verjaardag
Bedankt <3quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
Kon m ook wel waarderen in het begin maar vele auto/radio uren later ben ik het nu extreem zatquote:
Dat zal ik ook wel krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kon m ook wel waarderen in het begin maar vele auto/radio uren later ben ik het nu extreem zatnog gefeliciteerd btw!
Gevierd in de gym?
Dat had je eerder moeten bedenken. Succes nogquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef no1uknow het volgende:
Daar over gesproken, ik mag de hele avond door Hilversum gaan banjeren achter politieagenten aan met legday doms
Ja dat is dus nog van dinsdag, ik dacht, daar moet toch wel genoeg tijd tussen zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zal ik ook wel krijgenHet nr staat de hele dag op repeat
![]()
Bedankt! En uiteraard gevierd met mijn ozo geliefde benchpress
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken. Succes nog
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
Niet dusVraag of je een van die dingen mag lenen voor vanavond
[ afbeelding ]
Hahaha, dat zou wel heel relaxt zijn. Keer op zo'n ding gestaan, supertofquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
Niet dusVraag of je een van die dingen mag lenen voor vanavond
[ afbeelding ]
Tx, bro.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
Ik wil graag een nummertje opdragen aan niemanddiejijkent, Cor aka Coby en de slang:
Bij mij tot 20k bro. Zal wel verschillen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
De autoplay gaat gameover rond 15000 Yuri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GN brahs
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:08 schreef H1N1 het volgende:
Waar heb je het toch alkemaal over?
En jij ook goedemorgen. Verhuisdag begint zo, 6 hoog zonder lift,
Ik zie het als cardio.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:44 schreef THEFXR het volgende:
Hawaii police urge lawmakers to let undercover cops have sex with prostitutes
http://www.foxnews.com/po(...)ex-with-prostitutes/
quote:The end of the waiting line for job apps must be somewhere in Midland TX.
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?quote:
Echte Hagenees he. Hoe hard ging je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:01 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes van de GYM. Wat kan je lekker doorkarren op de snelweg 's morgens vroeg, heb toch wel een paar keer invordering rijbewijs gehaald
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echte Hagenees he. Hoe hard ging je?
Blijven mooie auto's ja, de oudere modelletjes vind ik ook nog steeds wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
@yuri ik wil echt nog een keer planken met deze auto: http://www.autoweek.nl/au(...)20-16v-fsi-sportline
Zoeen hebben m'n ouders dus en had ik gister ook mee, rijdt best lekker. Hij moet de 206 km/u halen dus dat moeten we een keer uitproberen
vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n autoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijven mooie auto's ja, de oudere modelletjes vind ik ook nog steeds wel wat hebben.
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n auto
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indruktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.
Ook leuke auto ja! Ik zou zelf nog wel een Golf GTI willen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.quote:O: pannekoek
T: appel
L: 2 boterhammen m iig een ei, rauwkost m tonijn
T: kwark oid
D: hamburger v d bbq/grillplaat, sla
T: niks
En dan hebben we om 0:00 een optreden. Lange avond wordt het dus.
En die pannekoek voor het ontbijt... Ik had besloten pas te ontbijten na zwemles maar had wel een vitamine-capsule geslikt. Toen liet ik een binnensmonds boertje en bleek dat die capsule in mijn slokdarm opgelost was en kwam er dus een wolk van het meest ranzige poeder in mijn mond.![]()
Mijn glas was leeg en ik was net een pannekoek aan het opwarmen voor mijn kind (ja echt wel, als ze over zijn is dat zoooooo lekker als ontbijt!Oh, en hij moet spekjes kweken v d zwemleraar want hij heeft niet genoeg natuurlijk drijfvermogen, mijn
spillepootje
) en toen was dat dus het enige dat ik heel snel in mijn mik kon stoppen om die ranzige smaak kwijt te raken. Gadverdamme wat was dat smerig!
![]()
En dus had ik ook een pannekoek als ontbijt.
Dieetclub?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.
neva meer in NL, gewoon naar duitsland rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indrukt
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.
Stond gister met mn verse BE-rijbewijs te shinen voor t verkeerslicht komt er een Focus RS Wolf 360 naast me staan. Opa achter het stuur en oma ernaastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
Het ging me meer om de haters van gespierde lichamenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik zie het kwaad niet echt van te hard rijden op een lege snelweg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.
Kan niet, moet Yuri's highscore verbeterenquote:
wat een klein pikkiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Beetje onbeleefd Dima, we zeggen toch ook niet dat jouw pik nutteloos is in de ogen van god?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Stond gister met mn verse BE-rijbewijs te shinen voor t verkeerslicht komt er een Focus RS Wolf 360 naast me staan. Opa achter het stuur en oma ernaast
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zie het kwaad niet echt van te hard rijden op een lege snelweg.
[..]
Kan niet, moet Yuri's highscore verbeteren
Kom op man, doe eens je best. Er is geen competitie zo; maakt het saai voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
Het leven zit niet mee, elke keer dat ik een 4 wil krijg ik een 2 en vice versa 12.2k gehaald
Hij is al perfect joh. Alleen al als ik aan zijn kuiten denk, voel ik vlindertjes in m'n buik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Hey G.R.S., heet geworden van No1uknow's speedometer?
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar rechtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.
[..]
Kom op man, doe eens je best. Er is geen competitie zo; maakt het saai voor mij.
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar recht
Ik heb geen zin in deze discussie. Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar recht
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ethan jij werkt bij grote bank toch ??
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdt
Ik zal oppassen Yuriquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.
Zie hierboven, met 160 inhalen op een driebaansweg met 1 of 2 auto's op de rechterbaan. Ik zoef niet als een idioot door het verkeer heen. Wel paar keer rechts ingehaald, van die irritante linksplakkers, vanmiddag nog zo één.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.
GRS tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij is al perfect joh. Alleen al als ik aan zijn kuiten denk, voel ik vlindertjes in m'n buik.
Dat ja. Bij 180 had ik wel een beetje van oei, even gas terugnemen want je voelt die auto zowat onder je vandaan gaan. Dat is aan de andere kant wel weer een heerlijk gevoelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar moet je als automobilist automatisch en altijd rekening mee houden imo. Dus ook bedenken wanneer je wel en niet het gas even in kan trappen. Maar nogmaals, 06:00 zaterdagochtendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdt
Flitsmeisterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
En je hebt flitsers of politie in burger of mobiele controles. Ik ga in Nederland niet te hard rijden, is me veel te duur als je eens word gepakt en minimale tijdswinst omdat het toch tyfusdruk is overal.
In Duitsland is het een ander verhaal, daar ga ik wel gewoon met 190 over de middelste baan.
Zo zwart/wit als jij het stelt is het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in deze discussie. Je weet dat ik gelijk heb.
Ook dat ja. Ik heb gister ook wel even op de rem moeten trappen toen ik met 150 aan kwam karren en in de verte een Volvo rechts zag rijden die een vrachtwagen naderde. Maar wat ik al zei, dat moet je als automobilist kunnen zien en daarop anticiperen. Ging dus prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je naar het intro luistert is het trouwens net Pink Floyd.
Heb maar 1 keer problemen gehad op de snelweg maar dat is omdat er een vrouw ineens uitvoegde met 50km per uur over een wit vlak om vervolgens 30 te gaan rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ik heb gister ook wel even op de rem moeten trappen toen ik met 150 aan kwam karren en in de verte een Volvo rechts zag rijden die een vrachtwagen naderde. Maar wat ik al zei, dat moet je als automobilist kunnen zien en daarop anticiperen. Ging dus prima.
ik heb keer 170 gereden op de motor d8 dat ik dood gingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
je voelt je wel het mannetje hè
poehee jeheb een keer 150 (___!) gereden sjongejongejonge
![]()
fantastisch man
`dat stelt helemaal niks voor lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb keer [b][b][b][b]170 [/b][/b][/b][/b]gereden op de [b][b][b][b]motor [/b][/b][/b][/b]d8 dat ik dood ging
Ik ben fucking stoer Dima. Toen ik thuiskwam na die intens snelle rit lagen er 4 bloedmooie naakte dames op m'n bed. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
je voelt je wel het mannetje hè
poehee jeheb een keer 150 (___!) gereden sjongejongejonge
![]()
fantastisch man
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je naar het intro luistert is het trouwens net Pink Floyd.
Mwah, niet echt. Maar jij postte ooit twee youtube linkjes, de eerste daarvan klonk wel lekker. Weet je nog welke dat waren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?
Uiteraard, maar je hebt altijd van die mensen die net wat anders denkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.
Grquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?
Ja, God Is An Astronaut was dat denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Maar jij postte ooit twee youtube linkjes, de eerste daarvan klonk wel lekker. Weet je nog welke dat waren?
Ja, maar die heb ik direct weggestuurd, ik heb je de halve nacht verwend en de tweede helft van de nacht, we made lovequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
Fanta, JB en IrCute zijn de rest, hoop ik?
noobquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
3x achter elkaar op 12000 kapot, ik moet hier echt mee kappen
Vriend, ik ben ten minste consequentquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik direct weggestuurd, ik heb je de halve nacht verwend en de tweede helft van de nacht, we made love
Dit vind ik ook zo'n nummer die er goed bij pastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef no1uknow het volgende:
met
op de achtergrond, rozenblaadjes, kaarslicht, aardbeien, chocoladesaus
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS doet 't wss op Hans Zimmer met het hoogtepunt afgestemd op het liedje.
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, ik ben ten minste consequent
Ik ook, maar dan vooral omdat het een vrouw is. Niet om d'r muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb liever Rihanna dan Drake met z'n gare stem.
Dit is al zowat een orgasme an sich.quote:
Share the knowledge even danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.
Weet ik eigenlijk niet man. Ik speel intuïtief en strategisch. Op zo'n moment zou ik ze bij elkaar kunnen brengen, maar de kans is groot dat ik de opstelling verneuk en mezelf klem speel. Dus het is makkelijker om een 3e 128 te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Klokov het volgende:
Yuri, maak jij in een dergelijke situatie een 3e 128 of probeer je beiden bij elkaar te brengen?
[ afbeelding ]
Doet-ie netjes. Melted Sky.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Dat you?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben fucking stoer Dima. Toen ik thuiskwam na die intens snelle rit lagen er 4 bloedmooie naakte dames op m'n bed. Probeer het eens.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat you?
Rechtermeisje zo geilmooie kledij ook
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
Oké dan toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wilde je een vraag stellen maar ik heb zojuist mijn eigen vraag al beantwoord.
hot finnish chicks naked intoetsenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... locatie van desbetreffende video uit vietnam.
Die eerste twee kan ik niet zoveel mee maar die derde is echt tof.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, God Is An Astronaut was dat denk ik.
Live echt fucking vet.
quote:
Trio eerder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze hebben sowieso sicke orgy gezet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hot finnish chicks naked intoetsen
lijkt me geen rare zoekactie![]()
voor dima dan
Op een gegeven moment besef je dat er meer is in het leven dan meisjes pullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is opgenomen in vietnam
wss gewoon bij bar ontmoet ofzo
maar dan nog
2 meisjes pullen not bad
Nee neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hot finnish chicks naked intoetsen
lijkt me geen rare zoekactie![]()
voor dima dan
3/10, 5.5/10 en 3.50/10quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]gewoon met 3 meisjes op de kamer.
Zoals een Grand Big Mac eten wat ik zo dadelijk ga doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment besef je dat er meer is in het leven dan meisjes pullen.
Jij bent echt kkpathetisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nee
Ik zocht op iets van finish girl amsterdam hostel
Was op zoek naar deze:
Maar nu ook deze gevonden:gewoon met 3 meisjes op de kamer.
Nog niet gehad, ben uiteindelijk naar de BK gerede voor een double cheese XXLquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals een Grand Big Mac eten wat ik zo dadelijk ga doen.Was die lekker?
lolzquote:
Ja, vind ik één van de mooiste nummers. Die bas i.c.m. drumwerk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die eerste twee kan ik niet zoveel mee maar die derde is echt tof.
Oh, ik dacht dat die foto die jij postte van jou was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog niet gehad, ben uiteindelijk naar de BK gerede voor een double cheese XXL
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
sommigen ontmoeten hun vriendin op een forum
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolz
tja, sommigen zijn contact gestoord met chicks, sommigen worden helemaal gek als ze een keer 150 hebben gereden, sommigen ontmoeten hun vriendin op een forum
dat heb je nou eenmaal
Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die foto die jij postte van jou was.
box ouwequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen, tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Gewoon met "op het internet". In dit tijdperk is dat niets vreemds meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
SICK CUNTquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yo
[..]
box ouwe
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Ik weet het man, je mag judgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..
fair enoughquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Lol @ chicks ontmoeten op een feest. Iedereen weet dat in clubs etc alleen maar sletjes en one night stands lopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |