abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138229414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is echt waar.

En geloof me, dat is nog 1 van de minder ranzige dingen die hij op seksueel vlak heeft uitgespookt.
Dat is echt te goor. Serieus :{ Iel

Echt wel een van de smerigste dingen die ik ooit heb gehoord :') :D
pi_138229663
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is echt waar.

En geloof me, dat is nog 1 van de minder ranzige dingen die hij op seksueel vlak heeft uitgespookt.
Vertel meer :)
Rustig aan.
pi_138229839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat is echt te goor. Serieus :{ Iel

Echt wel een van de smerigste dingen die ik ooit heb gehoord :') :D
het grappige is, bij hem gaat de eerste keer dat hij dat soort dingen doet "per ongeluk", zegt hij. Alleen heeft hij al zoveel dingen "per ongeluk" gedaan dat ik een patroon ontwaar.

Voorbeeld.

Hij had zijn vriendin gebeft in het donker. Toen ging hij naar de badkamer om wat te drinken en was heel zijn gezicht rood. Dat was de eerste keer dat hij zoiets deed. Het was niet vies, daarom doet hij het nu nog steeds. Goed. Zou kunnen.

maar hij heeft weleens verteld dat hij kickt op ranzige dingen. Hij wil zich na de seks vies en schuldig voelen. Het nadeel is, dat als je 20 keer een ongestelde meid hebt gelikt, het niet meer bijzonder is. En zo schuift hij steeds iets verder op, steeds iets viezers. (en geloof me, hij weet me steeds weer te verbazen)
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138229893
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel meer :)
Tja, het begint met een vrouw over hem heen laten pissen. Nu is hij op het punt dat shemales op hem poepen en zo.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138229902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

het grappige is, bij hem gaat de eerste keer dat hij dat soort dingen doet "per ongeluk", zegt hij. Alleen heeft hij al zoveel dingen "per ongeluk" gedaan dat ik een patroon ontwaar.

Voorbeeld.

Hij had zijn vriendin gebeft in het donker. Toen ging hij naar de badkamer om wat te drinken en was heel zijn gezicht rood. Dat was de eerste keer dat hij zoiets deed. Het was niet vies, daarom doet hij het nu nog steeds. Goed. Zou kunnen.

maar hij heeft weleens verteld dat hij kickt op ranzige dingen. Hij wil zich na de seks vies en schuldig voelen. Het nadeel is, dat als je 20 keer een ongestelde meid hebt gelikt, het niet meer bijzonder is. En zo schuift hij steeds iets verder op, steeds iets viezers. (en geloof me, hij weet me steeds weer te verbazen)
Al poep en pis in het spel? Oksels likken?
Rustig aan.
pi_138229915
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, het begint met een vrouw over hem heen laten pissen. Nu is hij op het punt dat shemales op hem poepen en zo.
Shemales, zijn die echt? :o
Rustig aan.
pi_138229976
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Shemales, zijn die echt? :o
Ja, heel echt.
pi_138230019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, heel echt.
Fascinerend, dat een mens zo gestoord kan zijn om zich half om te laten bouwen en daar zijn realiteit van maakt.
Rustig aan.
pi_138230070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Fascinerend, dat een mens zo gestoord kan zijn om zich half om te laten bouwen en daar zijn realiteit van maakt.
Ligt iets ingewikkelder.

Vaak zijn het transseksuelen die in de prostitutie werken om hun transitie naar vrouw te kunnen betalen.
pi_138230099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ligt iets ingewikkelder.

Vaak zijn het transseksuelen die in de prostitutie werken om hun transitie naar vrouw te kunnen betalen.
Vrouwen zijn duur.
Rustig aan.
pi_138230131
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn duur.
:Y
pi_138230546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Wou ik net doen ;)

ANAAAL
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_138230681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voorbeeld.

Zijn vriendin vertelt niet "hey, vriend van Kapitein, ik ben ongesteld dus beter haal je je hoofd daar weg"?

Man man man :{ als ie het dan nog steeds wil is tot daar aan toe maar woooow :{
Net zo vies dit :{

Iedereen zn voorkeuren maar toch :{
pi_138230767
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Zijn vriendin vertelt niet "hey, vriend van Kapitein, ik ben ongesteld dus beter haal je je hoofd daar weg"?

Man man man :{ als ie het dan nog steeds wil is tot daar aan toe maar woooow :{
Net zo vies dit :{

Iedereen zn voorkeuren maar toch :{
Lekker die man fucking ranzige shit laten doen zonder dat die het weet.
Net een creampie gangbang gehad tijdens je ongesteldheid en dan naar je vriend voor een befbeurt.
Rustig aan.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:03:23 #51
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138231005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nondeju dat is een topic opzich waard, dat soort verhalen.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_138231023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lekker die man fucking ranzige shit laten doen zonder dat die het weet.
Net een creampie gangbang gehad tijdens je ongesteldheid en dan naar je vriend voor een befbeurt.
Ja dat bedoel ik

Niet dat ik het me kan voorstellen dat hij dat zelf niet door heeft gehad maarja

:{
pi_138231090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik

Niet dat ik het me kan voorstellen dat hij dat zelf niet door heeft gehad maarja

Hij vond het ook gewoon ontzettend geil om zo vernederd te worden.
Rustig aan.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:07:34 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138231135
heb je een vaarbewijs? blijf dan maar op de kant staan
pi_138231188
Anaal.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_138234479
En misschien kan hij een condoom omdoen als hij de rode zee wil gaan bevaren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138234637
De Beppy *O*

Niet op de zwaardere dagen, maar op lichtere goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138236702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik

dat kan ik mij ook niet voorstellen. Ik weet ook zeker dat hij gewoon heel erg aan haar hoofd gezeurd heeft om het te mogen doen. Was en beetje een meisje dat niet stevig in haar schoenen stond.
pi_138244234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
De Beppy *O*

Niet op de zwaardere dagen, maar op lichtere goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Want? Zo geil als boter of gewoon omdat het kan?
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:33:46 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138248735
Blowjobweek!! *O*

Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen om elkaar te plezieren als penetratie niet mogelijk is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138249576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
Blowjobweek!! *O*

Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen om elkaar te plezieren als penetratie niet mogelijk is.
The only answer that makes sense. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_138252618
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Want? Zo geil als boter of gewoon omdat het kan?
Wanneer je geen relatie hebt, is het idd soms wel "omdat het kan" :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138253317
Nou, eigenlijk is er voor mijn vriend en mij helemaal geen probleem. We het gewoon zoals we het altijd doen. Ik zorg wel dat het schoon is, anders is het inderdaad niet echt prettig. Maar hij heeft nooit bloed aan zijn mond? Volgens mij menstrueer ik ook niet zo veel. We gebruiken trouwens nooit een handdoekje of zoiets, want er komt gewoon niet zo veel uit.

Edit: ''We doen het gewoon zoals we het altijd doen.'' moet het natuurlijk zijn

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 08:28:06 ]
pi_138253516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
Nou, eigenlijk is er voor mijn vriend en mij helemaal geen probleem. We het gewoon zoals we het altijd doen. Ik zorg wel dat het schoon is, anders is het inderdaad niet echt prettig. Maar hij heeft nooit bloed aan zijn mond? Volgens mij menstrueer ik ook niet zo veel. We gebruiken trouwens nooit een handdoekje of zoiets, want er komt gewoon niet zo veel uit.

Edit: ''We doen het gewoon zoals we het altijd doen.'' moet het natuurlijk zijn
Wait what? hij beft ook gewoon tijdens pijpweek?

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_138254375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wanneer je geen relatie hebt, is het idd soms wel "omdat het kan" :D
Ja dat snap ik wel. Zou voor mij ook gelden denk ik. Andersom als je wel een relatie hebt, kom je die paar dagen droog staan ook wel door. Toch?
pi_138255264
Behoorlijk verschil tussen seks hebben met ongestelde vrouwen die wél en die niet aan de pil zijn. De tering.

Verder heeft een echte ridder bloed aan zn zwaard toch.
pi_138255422
Er gewoon voor gaan :)
pi_138268003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon helemaal niks.
Het ruikt vreemd, het is niet dat het stinkt maar niet de geur die je gewend bent. Daarna zit heel je penis en haar dijen en het beddengoed eronder. Daarbij vind ik beffen een belangrijk onderdeel van het vrijen, en dat wil ik niet doen als ze ongesteld is.

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Het is gewoon niet my cup of tea.
Waarom wil je niet beffen als ze ongesteld is? Als ze een tampon inheeft, proef je er niets van, hoor. 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138281389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.
Bweuk! :r

Verder maakt het qua troep nogal uit of je seks hebt op het hoogtepunt van je ongesteldheid of aan het begin of einde.
pi_138282751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:49 schreef Kirsstten het volgende:

[..]

Hahaha jaa dat is ook nog een optie
Altijd proberen voordat je erover oordeelt zei je toch :Y

Fijn gaatje wel :@
pi_138284867
Beffen zowieso niet, echte heren rimmen de vrouw.
pi_138301422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Precies! Tampon lekker laten zitten en gewoon lekker anaal gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')