quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
Niet dusVraag of je een van die dingen mag lenen voor vanavond
[ afbeelding ]
Hahaha, dat zou wel heel relaxt zijn. Keer op zo'n ding gestaan, supertofquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
Niet dusVraag of je een van die dingen mag lenen voor vanavond
[ afbeelding ]
Tx, bro.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
Ik wil graag een nummertje opdragen aan niemanddiejijkent, Cor aka Coby en de slang:
Bij mij tot 20k bro. Zal wel verschillen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
De autoplay gaat gameover rond 15000 Yuri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GN brahs
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:08 schreef H1N1 het volgende:
Waar heb je het toch alkemaal over?
En jij ook goedemorgen. Verhuisdag begint zo, 6 hoog zonder lift,
Ik zie het als cardio.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:44 schreef THEFXR het volgende:
Hawaii police urge lawmakers to let undercover cops have sex with prostitutes
http://www.foxnews.com/po(...)ex-with-prostitutes/
quote:The end of the waiting line for job apps must be somewhere in Midland TX.
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?quote:
Echte Hagenees he. Hoe hard ging je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:01 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes van de GYM. Wat kan je lekker doorkarren op de snelweg 's morgens vroeg, heb toch wel een paar keer invordering rijbewijs gehaald
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echte Hagenees he. Hoe hard ging je?
Blijven mooie auto's ja, de oudere modelletjes vind ik ook nog steeds wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
@yuri ik wil echt nog een keer planken met deze auto: http://www.autoweek.nl/au(...)20-16v-fsi-sportline
Zoeen hebben m'n ouders dus en had ik gister ook mee, rijdt best lekker. Hij moet de 206 km/u halen dus dat moeten we een keer uitproberen
vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n autoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijven mooie auto's ja, de oudere modelletjes vind ik ook nog steeds wel wat hebben.
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n auto
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indruktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.
Ook leuke auto ja! Ik zou zelf nog wel een Golf GTI willen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.quote:O: pannekoek
T: appel
L: 2 boterhammen m iig een ei, rauwkost m tonijn
T: kwark oid
D: hamburger v d bbq/grillplaat, sla
T: niks
En dan hebben we om 0:00 een optreden. Lange avond wordt het dus.
En die pannekoek voor het ontbijt... Ik had besloten pas te ontbijten na zwemles maar had wel een vitamine-capsule geslikt. Toen liet ik een binnensmonds boertje en bleek dat die capsule in mijn slokdarm opgelost was en kwam er dus een wolk van het meest ranzige poeder in mijn mond.![]()
Mijn glas was leeg en ik was net een pannekoek aan het opwarmen voor mijn kind (ja echt wel, als ze over zijn is dat zoooooo lekker als ontbijt!Oh, en hij moet spekjes kweken v d zwemleraar want hij heeft niet genoeg natuurlijk drijfvermogen, mijn
spillepootje
) en toen was dat dus het enige dat ik heel snel in mijn mik kon stoppen om die ranzige smaak kwijt te raken. Gadverdamme wat was dat smerig!
![]()
En dus had ik ook een pannekoek als ontbijt.
Dieetclub?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.
neva meer in NL, gewoon naar duitsland rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indrukt
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.
Stond gister met mn verse BE-rijbewijs te shinen voor t verkeerslicht komt er een Focus RS Wolf 360 naast me staan. Opa achter het stuur en oma ernaastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
Het ging me meer om de haters van gespierde lichamenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik zie het kwaad niet echt van te hard rijden op een lege snelweg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.
Kan niet, moet Yuri's highscore verbeterenquote:
wat een klein pikkiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |