vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n autoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijven mooie auto's ja, de oudere modelletjes vind ik ook nog steeds wel wat hebben.
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben in zekere zin gewoon een beetje verwend, wel RBW, geen geld voor auto en dan ouders met zo'n auto
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indruktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger gewoon met 220 over de A2 en die 260 was s'morgens om 6 uur met erg weinig verkeer.
Ook leuke auto ja! Ik zou zelf nog wel een Golf GTI willen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.quote:O: pannekoek
T: appel
L: 2 boterhammen m iig een ei, rauwkost m tonijn
T: kwark oid
D: hamburger v d bbq/grillplaat, sla
T: niks
En dan hebben we om 0:00 een optreden. Lange avond wordt het dus.
En die pannekoek voor het ontbijt... Ik had besloten pas te ontbijten na zwemles maar had wel een vitamine-capsule geslikt. Toen liet ik een binnensmonds boertje en bleek dat die capsule in mijn slokdarm opgelost was en kwam er dus een wolk van het meest ranzige poeder in mijn mond.![]()
Mijn glas was leeg en ik was net een pannekoek aan het opwarmen voor mijn kind (ja echt wel, als ze over zijn is dat zoooooo lekker als ontbijt!Oh, en hij moet spekjes kweken v d zwemleraar want hij heeft niet genoeg natuurlijk drijfvermogen, mijn
spillepootje
) en toen was dat dus het enige dat ik heel snel in mijn mik kon stoppen om die ranzige smaak kwijt te raken. Gadverdamme wat was dat smerig!
![]()
En dus had ik ook een pannekoek als ontbijt.
Dieetclub?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En zo dames en heren, vliegen die kilo's er aan voordat je er erg in hebt.
neva meer in NL, gewoon naar duitsland rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nog niet durven denk ik, met 1 jaar en 3 maanden RBW. Wellicht als ik een snelle auto heb dat ik even 1 keer het pedaal flink indrukt
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme jongen - jij windt er geen doekjes om.
Stond gister met mn verse BE-rijbewijs te shinen voor t verkeerslicht komt er een Focus RS Wolf 360 naast me staan. Opa achter het stuur en oma ernaastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ideaal toch. Ik ben een pauper. Geen RBW, geen geld voor en dus ook geen geld voor een auto. Maar wel ooit een Ford Focus RS willen hebben.
#blijvendromen
Het ging me meer om de haters van gespierde lichamenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 25 km/u te hard en m'n teller gaf op een gegeven moment iets meer dan 180 aan waar je 120 mag. Nog voordat ik 'm terug liet zakken zag ik ineens een bord met 100
Gewoon overal beetje doortuffen, heb gemiddeld wel iets van 140/150 gereden. Heerlijk, het voelt altijd lekker om anderen in te halen.
Ik zie het kwaad niet echt van te hard rijden op een lege snelweg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.
Kan niet, moet Yuri's highscore verbeterenquote:
wat een klein pikkiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat mannelijk model verschilt toch niet zo veel van het klassieke mannelijke schoonheids ideaal?
Alsof de media daarmee begonnen is.
[ afbeelding ]
Beetje onbeleefd Dima, we zeggen toch ook niet dat jouw pik nutteloos is in de ogen van god?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Stond gister met mn verse BE-rijbewijs te shinen voor t verkeerslicht komt er een Focus RS Wolf 360 naast me staan. Opa achter het stuur en oma ernaast
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zie het kwaad niet echt van te hard rijden op een lege snelweg.
[..]
Kan niet, moet Yuri's highscore verbeteren
Kom op man, doe eens je best. Er is geen competitie zo; maakt het saai voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
Het leven zit niet mee, elke keer dat ik een 4 wil krijg ik een 2 en vice versa 12.2k gehaald
Hij is al perfect joh. Alleen al als ik aan zijn kuiten denk, voel ik vlindertjes in m'n buik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Hey G.R.S., heet geworden van No1uknow's speedometer?
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar rechtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.
[..]
Kom op man, doe eens je best. Er is geen competitie zo; maakt het saai voor mij.
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar recht
Ik heb geen zin in deze discussie. Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo nu en dan een auto inhalen, wat is het probleem? Het liefste zou ik hem met 200 over de snelwegen heen cruisen, het is toch alleen maar recht
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ethan jij werkt bij grote bank toch ??
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdt
Ik zal oppassen Yuriquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig bro. Er gebeuren veel ernstige ongelukken op zulke manieren, en je wilt je rijbewijs natuurlijk ook niet verliezen.
Zie hierboven, met 160 inhalen op een driebaansweg met 1 of 2 auto's op de rechterbaan. Ik zoef niet als een idioot door het verkeer heen. Wel paar keer rechts ingehaald, van die irritante linksplakkers, vanmiddag nog zo één.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij haalt toch mensen in zegt 'ie.
GRS tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij is al perfect joh. Alleen al als ik aan zijn kuiten denk, voel ik vlindertjes in m'n buik.
Dat ja. Bij 180 had ik wel een beetje van oei, even gas terugnemen want je voelt die auto zowat onder je vandaan gaan. Dat is aan de andere kant wel weer een heerlijk gevoelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar moet je als automobilist automatisch en altijd rekening mee houden imo. Dus ook bedenken wanneer je wel en niet het gas even in kan trappen. Maar nogmaals, 06:00 zaterdagochtendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt van die idioten die opeens de linker rijbaan pakken zonder waarschuwing. Ook zijn er mensen die niet goed kunnen inschatten hoe snel iemand rijdt
Flitsmeisterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
En je hebt flitsers of politie in burger of mobiele controles. Ik ga in Nederland niet te hard rijden, is me veel te duur als je eens word gepakt en minimale tijdswinst omdat het toch tyfusdruk is overal.
In Duitsland is het een ander verhaal, daar ga ik wel gewoon met 190 over de middelste baan.
Zo zwart/wit als jij het stelt is het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in deze discussie. Je weet dat ik gelijk heb.
Ook dat ja. Ik heb gister ook wel even op de rem moeten trappen toen ik met 150 aan kwam karren en in de verte een Volvo rechts zag rijden die een vrachtwagen naderde. Maar wat ik al zei, dat moet je als automobilist kunnen zien en daarop anticiperen. Ging dus prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je naar het intro luistert is het trouwens net Pink Floyd.
Heb maar 1 keer problemen gehad op de snelweg maar dat is omdat er een vrouw ineens uitvoegde met 50km per uur over een wit vlak om vervolgens 30 te gaan rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ik heb gister ook wel even op de rem moeten trappen toen ik met 150 aan kwam karren en in de verte een Volvo rechts zag rijden die een vrachtwagen naderde. Maar wat ik al zei, dat moet je als automobilist kunnen zien en daarop anticiperen. Ging dus prima.
ik heb keer 170 gereden op de motor d8 dat ik dood gingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
je voelt je wel het mannetje hè
poehee jeheb een keer 150 (___!) gereden sjongejongejonge
![]()
fantastisch man
`dat stelt helemaal niks voor lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb keer [b][b][b][b]170 [/b][/b][/b][/b]gereden op de [b][b][b][b]motor [/b][/b][/b][/b]d8 dat ik dood ging
Ik ben fucking stoer Dima. Toen ik thuiskwam na die intens snelle rit lagen er 4 bloedmooie naakte dames op m'n bed. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
je voelt je wel het mannetje hè
poehee jeheb een keer 150 (___!) gereden sjongejongejonge
![]()
fantastisch man
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je naar het intro luistert is het trouwens net Pink Floyd.
Mwah, niet echt. Maar jij postte ooit twee youtube linkjes, de eerste daarvan klonk wel lekker. Weet je nog welke dat waren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?
Uiteraard, maar je hebt altijd van die mensen die net wat anders denkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er niemand voor de andere auto rijdt heeft die geen reden om de linkerbaan te pakken. Als er wel iemand voor rijdt uiteraard netjes met 140 erlangs.
Grquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Luisterde jij nu ook post-rock eigenlijk? Of vond je dat helemaal niks?
Ja, God Is An Astronaut was dat denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Maar jij postte ooit twee youtube linkjes, de eerste daarvan klonk wel lekker. Weet je nog welke dat waren?
Ja, maar die heb ik direct weggestuurd, ik heb je de halve nacht verwend en de tweede helft van de nacht, we made lovequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
Fanta, JB en IrCute zijn de rest, hoop ik?
noobquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
3x achter elkaar op 12000 kapot, ik moet hier echt mee kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |