Vriend, ik ben ten minste consequentquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik direct weggestuurd, ik heb je de halve nacht verwend en de tweede helft van de nacht, we made love
Dit vind ik ook zo'n nummer die er goed bij pastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef no1uknow het volgende:
met
op de achtergrond, rozenblaadjes, kaarslicht, aardbeien, chocoladesaus
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS doet 't wss op Hans Zimmer met het hoogtepunt afgestemd op het liedje.
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, ik ben ten minste consequent
Ik ook, maar dan vooral omdat het een vrouw is. Niet om d'r muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb liever Rihanna dan Drake met z'n gare stem.
Dit is al zowat een orgasme an sich.quote:
Share the knowledge even danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.
Weet ik eigenlijk niet man. Ik speel intuïtief en strategisch. Op zo'n moment zou ik ze bij elkaar kunnen brengen, maar de kans is groot dat ik de opstelling verneuk en mezelf klem speel. Dus het is makkelijker om een 3e 128 te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Klokov het volgende:
Yuri, maak jij in een dergelijke situatie een 3e 128 of probeer je beiden bij elkaar te brengen?
[ afbeelding ]
Doet-ie netjes. Melted Sky.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Dat you?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben fucking stoer Dima. Toen ik thuiskwam na die intens snelle rit lagen er 4 bloedmooie naakte dames op m'n bed. Probeer het eens.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat you?
Rechtermeisje zo geilmooie kledij ook
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
Oké dan toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wilde je een vraag stellen maar ik heb zojuist mijn eigen vraag al beantwoord.
hot finnish chicks naked intoetsenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... locatie van desbetreffende video uit vietnam.
Die eerste twee kan ik niet zoveel mee maar die derde is echt tof.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, God Is An Astronaut was dat denk ik.
Live echt fucking vet.
quote:
Trio eerder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze hebben sowieso sicke orgy gezet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hot finnish chicks naked intoetsen
lijkt me geen rare zoekactie![]()
voor dima dan
Op een gegeven moment besef je dat er meer is in het leven dan meisjes pullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is opgenomen in vietnam
wss gewoon bij bar ontmoet ofzo
maar dan nog
2 meisjes pullen not bad
Nee neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hot finnish chicks naked intoetsen
lijkt me geen rare zoekactie![]()
voor dima dan
3/10, 5.5/10 en 3.50/10quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]gewoon met 3 meisjes op de kamer.
Zoals een Grand Big Mac eten wat ik zo dadelijk ga doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment besef je dat er meer is in het leven dan meisjes pullen.
Jij bent echt kkpathetisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nee
Ik zocht op iets van finish girl amsterdam hostel
Was op zoek naar deze:
Maar nu ook deze gevonden:gewoon met 3 meisjes op de kamer.
Nog niet gehad, ben uiteindelijk naar de BK gerede voor een double cheese XXLquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals een Grand Big Mac eten wat ik zo dadelijk ga doen.Was die lekker?
lolzquote:
Ja, vind ik één van de mooiste nummers. Die bas i.c.m. drumwerk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die eerste twee kan ik niet zoveel mee maar die derde is echt tof.
Oh, ik dacht dat die foto die jij postte van jou was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog niet gehad, ben uiteindelijk naar de BK gerede voor een double cheese XXL
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
sommigen ontmoeten hun vriendin op een forum
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolz
tja, sommigen zijn contact gestoord met chicks, sommigen worden helemaal gek als ze een keer 150 hebben gereden, sommigen ontmoeten hun vriendin op een forum
dat heb je nou eenmaal
Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die foto die jij postte van jou was.
box ouwequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen, tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Gewoon met "op het internet". In dit tijdperk is dat niets vreemds meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
SICK CUNTquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yo
[..]
box ouwe
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Ik weet het man, je mag judgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..
fair enoughquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Lol @ chicks ontmoeten op een feest. Iedereen weet dat in clubs etc alleen maar sletjes en one night stands lopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |