Mooien plaatje Ado Lexquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Henk gefeliciteerd met het behalen van je examen
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
Hhihihi je bent 3 dagen ouder dan mij.![]()
![]()
jij ook gefeliciteerd pua-henk (met wat eigk??)
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik schat No1uknow jonger dan jou maar neem aan dat dat geen probleem is.quote:
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Lol een klant zei net tegen me dat ie me een grote lul vindt![]()
Heb ik al verteld dat ik bij een grote bank werk?
Ik hoor inderdaad wel eens ergere dingen, maar grote lul vond ik wel leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?
Waarom Etha, guns laten zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
De enige manier waarop je je nog een beetje groot voelt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
schuldvanderabobank.jpgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik van 8 tot 12, daarna naar Rotterdamquote:
#echtvoorschutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik van 8 tot 12, daarna naar Rotterdam
Gast, jouw speelveld is 4x groter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
wat nou hax en photoshop
[ afbeelding ]
noobs
Goed gedaan mien jung! Congratzionale!quote:
Mabrouk!quote:
#genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
staat in de koelkast voor vanavond.
[ afbeelding ]
Shoukran!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik schat No1uknow jonger dan jou maar neem aan dat dat geen probleem is.
weg met de politie, gewoon Guardia Civil invoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag melatonine achterin m'n mik gegooid om even middagdutje te kunnen doen ivm nachtwerken straks, mooi klaarwakker in bed liggen 2 uur lang
Wie gaat er vanavond stappen in Hilversum? Ik loop met de politie mee, lange lat in je nek
Ik vertrouw op VMSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov, jij bent de enige hier die kans lijkt te maken om mijn highscore te verbreken. Kom op, doe je best.
http://ov3y.github.io/2048-AI/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met gewoon tikken kwam ik net tot 7000. Maak soms alleen een domme fout en dan is alles verpest.
Gewoon beetje button bashen de eerste paar duizendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met gewoon tikken kwam ik net tot 7000. Maak soms alleen een domme fout en dan is alles verpest.
Meh, dat is niet leuk man.quote:
Yeah.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon beetje button bashen de eerste paar duizend
kiek gekke henkie gaan.quote:
Thanks bro one luvquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
kiek gekke henkie gaan.
Feli henk, geniet ervan hè
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
En piemel body en fit, krijg ik 2x poverty vanille als sample.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |