abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138246757
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:10:25 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138247638
Hier een Audi in de begrenzer gedrukt, 250km/h dus

Overigens, er heeft weer iemand een dikke bak (kuch kuch) gereden hoor, zie EW FB :X :X :X
#26 || Luciano da Silva
pi_138247748
De enige keer dat ik bewust te hard heb gereden was in de Mini, om een oplegger te ontwijken die opeens uitweek naar mijn weghelft. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_138248220
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Sarasi het volgende:
De enige keer dat ik bewust te hard heb gereden was in de Mini, om een oplegger te ontwijken die opeens uitweek naar mijn weghelft. :')
:')

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 07:32:35 ]
pi_138248459
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef joppie_saus het volgende:

Overigens, er heeft weer iemand een dikke bak (kuch kuch) gereden hoor, zie EW FB :X :X :X
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

pi_138248522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ afbeelding ]
Ik snap hem even niet. Gaat over die SUV?
pi_138248526
quote:

Die heeft duidelijk niet dit topic bijgehouden over 'goed door de knietjes en wielen vol naar rechts' voor spectaculairdere en mooiere foto's :').

Ik rij voor het werk trouwens nooit te hard. Zie het nut daar niet van in als je per uur betaald krijgt. Plus dat je nog kans op een bon hebt, en die wil ik gewoon niet :). Privé eigenlijk hetzelfde verhaal, op 50 rijden in ons dorp(30 zone) na.
pi_138248661
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap hem even niet. Gaat over die SUV?
Ja. Met dit soort foto's krijg ik altijd de neiging om de eerste beste auto die ik voor EW krijg op te sturen. Dat zou een Zafira zijn, eigenlijk wel een goede test of ze dat er op zetten :')
pi_138248708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja. Met dit soort foto's krijg ik altijd de neiging om de eerste beste auto die ik voor EW krijg op te sturen. Dat zou een Zafira zijn, eigenlijk wel een goede test of ze dat er op zetten :')
Als ik weer een leuke wagen krijg zal ik ook eens strakke foto's gaan maken. :P

Ik hoop binnenkort weer een A5 te mogen rijden.

Of een A7 :D

A7 _O_
pi_138249213
quote:

Zit ik door die foto's van EW transporten te kijken, spot ik ineens jouw inzending. _O-
pi_138250442
Morgen toch maar is een algemene motivatie schrijven om als Hiker bij welk bedrijf dan ook aan de slag te gaan. Het lijkt mij na het lurken van zoveel topics nogsteeds dé ideale bijbaan voor studenten. Regio Groningen blijft echter lastig om als Hiker aan de bak te komen gok ik...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 00:13:38 #12
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138250453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef marsmello het volgende:
Morgen toch maar is een algemene motivatie schrijven om als Hiker bij welk bedrijf dan ook aan de slag te gaan. Het lijkt mij na het lurken van zoveel topics nogsteeds dé ideale bijbaan voor studenten. Regio Groningen blijft echter lastig om als Hiker aan de bak te komen gok ik...
Hou jij ook zo van gehaktballen?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 00:14:23 #13
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138250478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hou jij ook zo van gehaktballen?
Ik prefereer ze wel boven hamburgers
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 28 maart 2014 @ 00:16:22 #14
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138250536
Boeren zijn toffe gozers, ik wil een tractor rijden
pi_138250550
Het is friet.
pi_138250941
Raspatat*
pi_138251027
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef marsmello het volgende:
Raspatat*
:W
pi_138251055
Groningse patat. O+
pi_138251074
Dat Groningen is echt oververtegenwoordigd hier.
pi_138251511
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Misschien moet je het kenteken ff blurren :P
Kan nu niet meer, helaas. Waarom is dat eigenlijk nodig? Is bij die foto's op FB ook altijd, maar met een kenteken kun je toch vrij weinig?

quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:19 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ja, want zo'n schrale 2.0 TDI is totaal niet hip ;)

Niet mis met een 2.0 TDI, maar niet in een A6...
Ik vond het wel prima. Niet super snel, maar het was wel genoeg. Het is ook niet de snelste auto die ik gereden heb voor EW, maar wel een van de mooiste/luxste vind ik.
pi_138251579
Ik heb 1 keer fotos ingestuurd en die staan nog steeds te shinen :P

Overigens iemand in de straat heeft een BMW i3 sinds kort. Spuuglelijk (wel minder dan op de foto's, maar dan nog), maar gaat echt als de brandweer. Tussensprintje van 20 naar 70 zag er even snel uit als minstens een forse zescilinder.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 01:18:13 #22
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138251626
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:13 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb 1 keer fotos ingestuurd en die staan nog steeds te shinen :P

Overigens iemand in de straat heeft een BMW i3 sinds kort. Spuuglelijk (wel minder dan op de foto's, maar dan nog), maar gaat echt als de brandweer. Tussensprintje van 20 naar 70 zag er even snel uit als minstens een forse zescilinder.
Ik hoop nog steeds dat de i8 in Dordrecht bij de dealer komt. Dan is de kans heel groot dat ik een keer achter het stuur mag zitten :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:23:55 #23
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138252579
Ik vind die BMW i8 echt een bijzonder aangename wagen op de foto's. Ik hoop dat we die vaak gaan zien op de weg!

Het is trouwens gewoon al licht buiten! Dat maakt wakker worden een stuk makkelijker :)
pi_138258313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:23 schreef Sjouveur het volgende:
Ik vind die BMW i8 echt een bijzonder aangename wagen op de foto's. Ik hoop dat we die vaak gaan zien op de weg!

Het is trouwens gewoon al licht buiten! Dat maakt wakker worden een stuk makkelijker :)
Ja heel fijn dat het vroeg licht is, toen ik om 6u15 wakker werd schrok ik me dood omdat het zo licht was, dacht dat ik me had verslapen :')
pi_138258660
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja heel fijn dat het vroeg licht is, toen ik om 6u15 wakker werd schrok ik me dood omdat het zo licht was, dacht dat ik me had verslapen :')
Vanaf zondag is het eerst weer wat langer donker 's ochtends ;)
pi_138259296
Word ik vandaag gebeld! Je hebt je formulier niet gestuurd! Jawel, blabla. Werkdruk is hoog bij ew en dit en dat. Verwijzingen naar mij. Ineens oh zie je email toch. Voortaan anders doen blabla! Uhm mkay :"). Maandag naar Zwijndrecht in belgie. Wat een kak locatie zeg.
pi_138259911
Drie ritten voor maandag, dat is al een tijd geleden. Wordt een vroegertje, eerste auto om 7 uur ophalen :o moet voor 9 in Rotterdam zijn.

Daarna nog een BMW 525d en Volvo V70 :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:54:22 #28
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138260010
Sms'je voor Rotterdam - Eindhoven en retour gekregen. Gelijk gebeld, maar is al weg. Zitten sommigen heel de tijd naar hun telefoon te staren in afwachting op een ritje ofzo? :')
pi_138260091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef Kiprollade het volgende:
Sms'je voor Rotterdam - Eindhoven en retour gekregen. Gelijk gebeld, maar is al weg. Zitten sommigen heel de tijd naar hun telefoon te staren in afwachting op een ritje ofzo? :')
Ja, zelfde hier. Net weg...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:59:25 #30
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138260160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Ja, zelfde hier. Net weg...
Echt he, ik kreeg het SMS'je, gelijk bellen en al weg...
pi_138260239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Echt he, ik kreeg het SMS'je, gelijk bellen en al weg...
Ja inderdaad. Gelukkig voor maandag wel 3 ritjes, waarvan de eerste ophalen hier 3 deuren verderop :P
pi_138260374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:31 schreef CitroenFrance het volgende:
Word ik vandaag gebeld! Je hebt je formulier niet gestuurd! Jawel, blabla. Werkdruk is hoog bij ew en dit en dat. Verwijzingen naar mij. Ineens oh zie je email toch. Voortaan anders doen blabla! Uhm mkay :"). Maandag naar Zwijndrecht in belgie. Wat een kak locatie zeg.
Onvoorstelbaar hè :')
pi_138261216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Gelukkig voor maandag wel 3 ritjes, waarvan de eerste ophalen hier 3 deuren verderop :P
Chill :D

Ik hoop ook dat ik maandag eindelijk weer eens mag rijden :) Zit nu met m'n stage tot aan de zomervakantie, maar aangezien ik ook wel eens een avond- of weekenddienst draai, heb ik een paar dagen te compenseren, natuurlijk compenseert deze boy die dagen dan zo rond de maandwissels van EW :7
pi_138261344
Hoe laat worden de ritten voor maandag ongeveer gebeld? En is aankomende maandag de "beruchte" maandwissel?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:47:43 #35
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138261399
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:31 schreef CitroenFrance het volgende:
Als ze nadat ze dat formulier geen excuses gemaakt zou hebben zou ik de hoorn er gewoon opflikkeren . Een foutje kan gebeuren maar dat kunnen ze best toegeven :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138261410
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe laat worden de ritten voor maandag ongeveer gebeld? En is aankomende maandag de "beruchte" maandwissel?
Ik ben vanochtend al gebeld, maar meestal is het aan het einde van de middag
pi_138261477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Ik ben vanochtend al gebeld, maar meestal is het aan het einde van de middag
Ah oké. Leuke auto's?
pi_138261531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ah oké. Leuke auto's?
Maandag heb ik een Corsa, 508 Hybrid4 en A3 Cabrio
pi_138261664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef Krotenkoker het volgende:
A3 Cabrio
Als het weer zo mooi wordt als dat ze beloven, lekker met open dak over de snelwegen scheuren :D
pi_138261698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Als het weer zo mooi wordt als dat ze beloven, lekker met open dak over de snelwegen scheuren :D
Inderdaad een A3 cabrio is geen straf met +-20 graden!
pi_138261742
Ik moet binnenkort maar weer eens mijn uitschrijving gaan aanvragen. Enorm druk met afstuderen en heb er ook nog wat freelance video-opdrachten naast, dus het werkt allemaal niet meer. Heb al drie maanden niet meer kunnen rijden, en met dit weer mis ik het echt wel :(
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:19:37 #42
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138262223
quote:

[..]

Let wel op je formuliertjes bij die A3 :) Een collega is ze bijna een keer kwijtgeraakt
pi_138262394
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:19 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Let wel op je formuliertjes bij die A3 :) Een collega is ze bijna een keer kwijtgeraakt
Gewoon los op je bijrijderstoel neerleggen ^O^
Nee, toch niet
pi_138263295
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Gewoon los op je bijrijderstoel neerleggen ^O^
ja, dan raak ze je juist kwijt. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138263758
quote:

[..]

Don't forget your sunglasses! Cabrio 8-)
pi_138264019
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ja, dan raak ze je juist kwijt. ;)
Al een keer geprobeerd?
Nee, toch niet
pi_138265333
quote:
Onvoorstelbaar hè :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als ze nadat ze dat formulier geen excuses gemaakt zou hebben zou ik de hoorn er gewoon opflikkeren . Een foutje kan gebeuren maar dat kunnen ze best toegeven :')
Haha, ik kon het zelf ook niet geloven. Maar ze had wel een excuses, omdat ze een irritatie in mijn stem te horen kreeg. Want ze hadden blijkbaar ook dreig mailtjes gestuurd.. Ik vond ze later in mijn spambox (teken?). Volgens mij zijn de dames op de administratie niet altijd vrolijk ofzo :'). Terwijl de planners altijd wel normaal doen :)!

In België hebben ze echt belabberde reisplanners. Heb het zelf maar uit moeten zoeken met google maps etc :')! Scheelt me iig meer dan een uur lopen... (20 minuten ipv 1 uur en 47 minuten)
pi_138265588
Het OV in Belgie is echt om te janken overigens :')

Kwam een keer bij een klant. "Ben je alleen? Dan zet ik je wel even af, anders kun je 15km wandelen"
pi_138265607
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef MuurStraat het volgende:
Het OV in België is echt om te janken overigens :')
:Y :D
pi_138265668
Mwa, het bier is goed binnen te houden ;)
pi_138265738
Ik was laatst in België EW. Volgens Google maps was het vier uur terug met het OV, terwijl het 15 min rijden was naar Weert en dan nog 15 min met de trein :')
pi_138265922
Maandag met een Jetta 1.4 TSI hybrid en Lexus CT200h ^O^
Die Jetta heeft ook DSG, wil wel eens zien waarom dat zoveel lof krijgt
Nee, toch niet
pi_138265950
Blegh, dat is het enige wat ik niet mis aan dit werk nu ik stage loop, dat vurige verlangen naar het verlossende telefoontje :'(
pi_138265965
Vandaag nog twee ritjes gehad:
Den Haag - Amsterdam in een Ford Galaxy (chille auto was dat trouwens, full option, nieuwwaarde bijna 50,000 euro en pas een jaartje oud)

Amsterdam Zuidoost - Delfgauw in een wat saaie Opel Astra station.

Iemand anders wel eens bij het verhuurbedrijf in Amsterdam West (echt industrieterrein buiten de stad West) geweest? Wat ligt die op een arelaxte locatie zeg, mocht 2 km lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_138266075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Solidberg het volgende:
DSG :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef trolley het volgende:
Blegh, dat is het enige wat ik niet mis aan dit werk nu ik stage loop, dat vurige verlangen naar het verlossende telefoontje :'(
Haha dat heb ik nu. Om hoe laat mag ik de hoop opgeven? :')
pi_138266154
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef Exorbitantes het volgende:
Haha dat heb ik nu. Om hoe laat mag ik de hoop opgeven?
Ik ook. Heb maandag een dag vrij van stage, dus dacht mooi te kunnen werken voor EW zo met de maandwissel, maar tot nog toe geen telefoontje gehad :'(

Ik gaf altijd de hoop op om half 6. Al ben ik tijdens maandwissels wel een paar keer na half 6 gebeld, des te groter was de blijdschap dan altijd :P
pi_138266233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Solidberg het volgende:
Geen idee waarom dat is. De DSG is een fijne bak, maar vindt de Jetta niet bijzonder en de 144 pk van de Hybrid is nou ook niet spectaculair..

Maargoed, Skoda wordt hier ook als een goede vervanger voor een Ferrari gezien ;P
pi_138266368
quote:
[..]

Haha dat heb ik nu. Om hoe laat mag ik de hoop opgeven? :')
Ja, meestal word ik inderdaad pas laat in de middag gebeld, zo tussen 15:30-17:30 uur.
pi_138267419
Alleen met de treinen in België kom je nog ergens :')! Moet eerst naar Antwerpen, dan overstappen in een premetro en dan lopen naar de haven.Ook een keer in Brussel verdwaald geweest, want net als in alle bussen in België roepen ze geen haltes om! Echt een drama.be.

Zo'n Lexus is niet echt heel mooi. Een verkapte Toyota Prius technologie enz. Een Jetta Hybride is niks bijzonders, snap ook niet waarom VW deze maakt.
pi_138267782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:01 schreef CitroenFrance het volgende: Een Jetta Hybride is niks bijzonders, snap ook niet waarom VW deze maakt.
Geld verdienen en gemiddelde uitstoot omlaag drukken, simpel genoeg.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:12:22 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138267819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Maargoed, Skoda wordt hier ook als een goede vervanger voor een Ferrari gezien ;P
Niet haten :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138267884
Omdat hij vorig jaar 14% bijtelling had en ze dus dachten dat hij de Megane achteraan zou gaan denk ik :P

Mijn pa heeft er eentje, vanwege die 14% dus. 170pk gecombineerd en 0-100 in 8.5 seconde, best goed te doen hoor. Ook al een keer 220 op de teller gehad, maar hij is begrenst op 210 volgens VW dus veel harder zal niet lukken ;(
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:15:16 #63
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138267945
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat hij vorig jaar 14% bijtelling had en ze dus dachten dat hij de Megane achteraan zou gaan denk ik :P

Mijn pa heeft er eentje, vanwege die 14% dus. 170pk gecombineerd en 0-100 in 8.5 seconde, best goed te doen hoor. Ook al een keer 220 op de teller gehad, maar hij is begrenst op 210 volgens VW dus veel harder zal niet lukken ;(
Die 210 zal wel GPS snelheid zijn, want bij mij ging die ook 220
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:19:13 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138268098
Even aan de VAGCOM :+ Is die begrenzer zo weg :9
#26 || Luciano da Silva
pi_138268273
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die 210 zal wel GPS snelheid zijn, want bij mij ging die ook 220
Heb op Autoweek mensen voorbij zien komen die 240 op de teller gehad hebben :P
pi_138268274
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:

De Megane vind ik een fijne auto, je krijgt veel auto voor 14% bijtelling. Alleen je bent niet de enige met een Megane :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:25:40 #67
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138268337
Dat half leaserijdend Nederland in een Mégane rijdt, is voor mij een reden om juist die te laten staan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_138268570
Zou mij het boeien :P Lekker veel koppel bij de 2.0 diesel ^O^
Nee, toch niet
pi_138268863
Maandag 2 ritjes, Eindhoven - Tilburg in een Passat 2.0 TDI automaat en Udenhout - Eindhoven in een Fabia.

Wat een monsterritten weer. Heb gevraagd als ze nog wat hadden voor de middag of ze dan in de telefoon wilden klimmen, mjah, des middags studeren is ook okay.
pi_138269023
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef Amoeba het volgende:
Maandag 2 ritjes, Eindhoven - Tilburg in een Passat 2.0 TDI automaat en Udenhout - Eindhoven in een Fabia.

Wat een monsterritten weer. Heb gevraagd als ze nog wat hadden voor de middag of ze dan in de telefoon wilden klimmen, mjah, des middags studeren is ook okay.
Pasat, fijne wagens!
pi_138269116
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:49 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Pasat, fijne wagens!
Wacht maar tot BlackLining zich meldt met zijn ritten maandag. -O-
pi_138270457
Denk niet meer dat ik ga worden gebeld voor maandag -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door TommieAH op 28-03-2014 18:42:19 ]
pi_138270651
Pff, de Megane, wat een hok zeg. Heerlijk ook, die naadloze samenwerking tussen het TomTom en audio systeem..
pi_138271844
Ze rijden niet onaardig. Alleen het schakelen bij alle Renaults (eigenlijk alle Franse auto's :')) vind ik echt bagger. Mijn moeder had vroeger een Twingo uit 2000 ofzo, ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat die exact hetzelfde schakelt als een gloednieuwe Megane :')

Hoewel de 6-bakken wel een stuk beter schakelen dan de 5-bakken trouwens, maar nog steeds niet hoe ik wil.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:25:05 #75
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138272152
Niks tegen Franse auto's, hè!
pi_138272162
Alles
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:29:10 #77
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138272351
Ok, het record Parijs wat ik voor mezelf had staan als langste afstand gaat morgen grof aan gruzelementen. :D

Ik heb zojuist een nieuwe Transporter opgehaald om morgen mee naar Nürnberg te rijden. Daar gaan een stel Duitsers wat voor me inladen en mag ik weer terug naar huis. Zondag lever ik dat dan weer af bij de klant. 2x620km = 1240 kilometers voor de boeg! :7

Helaas heeft het busje geen cc en geen 6de versnelling, maar gelukkig wel airco en een goede radio met aux & usb ingang.
pi_138272403
Alsof je cc nodig hebt op de Autobahn, gewoon gas op die lolly toch :7
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:32:56 #79
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138272548
Ja, zoveel pit zit er toch niet in dat dieseltje :')

Edit: 84pk _O-
pi_138272739
Dan moet je al helemáál die hele Autobahn vol gas geven omdat je anders niet boven de 110 uit komt :P

Alleen beetje lullig voor het verbruik met al die downsizetroep vermoed ik :')
pi_138273433
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:32 schreef Sjouveur het volgende:
Ja, zoveel pit zit er toch niet in dat dieseltje :')

Edit: 84pk _O-
Dan heb ik het beter maandag. 351pk _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:55:50 #82
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138273539
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan heb ik het beter maandag. 351pk _O_
Ook 1240km? :+

Wat voor auto trouwens?
pi_138273581
1240km pfff... langste dag die ik ooit heb gehad was volgens mij 180 km :')
En dat was nog in een 70pk Ford Connect ook :P
pi_138274022
Denk dat ik niet verder kom dan 1100 op 1 dag (Vlaardingen - Frederikshavn), maar daar heb ik maar de helft zelf van gereden en was ook niet voor EW :P
Overigens ook zonder cc en op de Autobahn de rechtervoet op standje laag. Met een auto van voor al het downsizen, dus bij 200 op de klok was het verbruik hoogstens 0.5l/100km hoger dan met 120.
pi_138274026
Dacht dat ik voor maandag niets zou hebben, wordt ik in de AH gebeld :')

Groningen - Harderwijk in een Fiësta (1.2) en Deventer - Groningen in een A5 :9~

Edit: langste rit zal wel naar Italië geweest zijn met vakantie. 1400 kilometers op een dag, met cc in de Kia van pa.
pi_138274536
Vandaag een tientje in mijn handen gedrukt gekregen, voor het eerst in mijn ew-carriere :D. Daarnaast was deze dag goed voor een uur of 12, lucratief dagje voor mij.
pi_138275224
Ik heb voor maandag twee ritjes gekregen!

Alleen zit ik nu even uit te rekenen. De overlap van de 2 ritten bedraagt ongeveer 2 uur. Dan moet ik van eindadres 1e rit naar startadres 2e rit. Alleen is dat een flinke rit met het OV, minimaal 3 uur. Ik kom daar dus nooit op tijd aan.. Hoe moet ik dat doen? :P
pi_138275360
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb voor maandag twee ritjes gekregen!

Alleen zit ik nu even uit te rekenen. De overlap van de 2 ritten bedraagt ongeveer 2 uur. Dan moet ik van eindadres 1e rit naar startadres 2e rit. Alleen is dat een flinke rit met het OV, minimaal 3 uur. Ik kom daar dus nooit op tijd aan.. Hoe moet ik dat doen? :P
Maandag even bellen dat je rit 2 niet gaat halen, en waarschijnlijk vertellen ze je dan dat ze hem annuleren.
pi_138275505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Maandag even bellen dat je rit 2 niet gaat halen, en waarschijnlijk vertellen ze je dan dat ze hem annuleren.
Hmm rekenen ze dat van te voren niet uit dan?
pi_138275877
Komt dat trouwens vaker voor, aansluitritten die onmogelijk te behalen zijn?
pi_138276027
Ze kijken alleen globaal of het haalbaar is, maar soms komt dat even totaal niet uit. Ik heb het zelf ook al een aantal keren meegemaakt dat het echt onhaalbaar was.
pi_138276543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ook 1240km? :+

Wat voor auto trouwens?
Een Audi A8, 4.2TDI Quattro L. Pro. 351pk en 0-100 in 5.6 seconden _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138277500
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

420PK en 0-100 in 4.4s afgelopen maandag.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:16:04 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138277612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:18 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag een tientje in mijn handen gedrukt gekregen, voor het eerst in mijn ew-carriere :D. Daarnaast was deze dag goed voor een uur of 12, lucratief dagje voor mij.
Ik kreeg een keer twintig euro 'fooi' van een gestrande vakantieganger omdat ik op een vrijdagavond midden in de zomer nog bereid was om na acht uur 's avonds nog eens zijn vervangend vervoer te brengen op een camping in de middle of nowhere in de buurt van Emmen :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138277710
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je rijdt zelf ook wel eens ritjes?

Wel nice 8-) wat voor bak was dat?
pi_138278144
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Exorbitantes het volgende:
Komt dat trouwens vaker voor, aansluitritten die onmogelijk te behalen zijn?
Niet vaak, het is wel eens krap of veel te ruim gepland. Gewoon maandagochtend om 8.30 bellen, dan kunnen ze direct voor je kijken. Misschien zijn de tijden niet zo strikt en mag je hem alsnog doen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:31:43 #97
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138278421
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fijne auto! ^O^
pi_138278690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik kreeg een keer twintig euro 'fooi' van een gestrande vakantieganger omdat ik op een vrijdagavond midden in de zomer nog bereid was om na acht uur 's avonds nog eens zijn vervangend vervoer te brengen op een camping in de middle of nowhere in de buurt van Emmen :+
Dit was in Den Haag, ambtenaar denk ik. Midden in de stad, kon nergens een parkeerplek vinden. Dus uiteindelijk hem gebeld, hij ingestapt en me naar 'zijn' parkeerplek gewezen. Zei 'ie dat hij me netjes vond rijden, even later: 'Hier heb je een fooi en ik weet niet of je parkeerkosten kan declareren, maar hier heb je een kaartje'. Erg relaxte vent ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:56:12 #99
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138279651
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Doet me denken aan M3, maar zal wel niet :P
pi_138281537
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Niet vaak, het is wel eens krap of veel te ruim gepland. Gewoon maandagochtend om 8.30 bellen, dan kunnen ze direct voor je kijken. Misschien zijn de tijden niet zo strikt en mag je hem alsnog doen.
Dacht ik al. Als ik namelijk de plaatsnamen in 9292 intik dan is de reistijd 2 uur, i.p.v. >3 uur. Maar om van plaatsnaam b (een of ander klein dorpje) naar het adres te komen duurt een uur en een kwartier. Terwijl het met de auto 11 minuutjes is :{
pi_138281932
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je rijdt zelf ook wel eens ritjes?

Wel nice 8-) wat voor bak was dat?
Ben ik ook wel benieuwd naar. :P
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:28:24 #102
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138284211
Ik antwoord wel voor CaptainCookie:
Tesla S Performance
pi_138291643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dacht ik al. Als ik namelijk de plaatsnamen in 9292 intik dan is de reistijd 2 uur, i.p.v. >3 uur. Maar om van plaatsnaam b (een of ander klein dorpje) naar het adres te komen duurt een uur en een kwartier. Terwijl het met de auto 11 minuutjes is :{
Je moet dit werk niet gaan doen om auto te rijden, want je zit >50% in het OV :+
pi_138292084
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je moet dit werk niet gaan doen om auto te rijden, want je zit >50% in het OV :+
Ik doe dit werk om auto te rijden. Het liefst de mooiste BMW's en audi's! :P

Maar ik weet dat ik veel met het OV moet reizen alleen red ik die aansluiting niet. Ik bel maandagmorgen wel even en kijk dan wel verder. Is dinsdag 1 april ook een drukke "maandwissel" dag?
pi_138292728
Toen ik begon bij EW deed ik het ook voor de auto's, maar vandaag de dag ben ik al blij met cc en een fatsoenlijke radio :+

Geen idee of het druk is, dat is altijd maar weer de vraag.
pi_138293290
Haha snap ik! Heb jij elke week werk dan in die tijd dat je daar werkt?
pi_138293381
Nee. Ik heb in Groningen gewoond en daar was het echt een drama. Hier in Eindhoven ben ik een stuk minder beschikbaar, maar wel bijna altijd werk. Wel zijn de werkdagen vanuit hier een stuk korter.
pi_138294467
Gisteravond nog om half 10 gebeld terwijl ik al met vrienden aan het bier zat.

Voor maandag Barendrecht - Denekamp in een Mitsubishi Outlander. Lekker ritje: 1 uur OV heen, ruim 2 uur rijden en dan nog 4 uur OV terug.

Afgelopen tijd is het best druk heb ik het idee, deze week maar 2 dagen open gehad en toch beide keren gebeld. Vorige week ook al 2x.
pi_138295103
Half 10, pffff :P
pi_138295457
Ben ook al wel eens in de kroeg gebeld ja _O-
Gelukkig ook rond half 10, dus nog niet erg druk en nog geen harde muziek :P
pi_138295614
Je zou maar zwaar aangeschoten de telefoon aannemen en een rit bevestigen voor de volgende dag.
Die je uiteraard met de hangover bent vergeten _O-
pi_138295838
Mij hebben ze ook wel eens in beschonken toestand gebeld. _O-
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:02:31 #113
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138296276
Mij gaat het werk gewoon om het rijden op zich, lekker een beetje toeren met allerlei verschillende auto's. Natuurlijk is het leuk als je een dikke BMW meekrijgt, maar een ik lig er ook niet wakker van als ik een 107 of gare bestelbus meekrijg. Die rugpijn die ik eraan overhoud is ook niet zó erg :P
pi_138296817
Die diesels van de VAG zijn best wel inferieur vergeleken met die van Renault, die van Renault trekken toch stuk beter op
Nee, toch niet
pi_138300580
Vandaag een beetje illegaal op een crossmotor gereden. _O_
pi_138301951
Dinsdag begint m'n pa bij een nieuwe werkgever, dus maandag gaat de Jetta Hybrid eruit. Is een auto van de grote in Breda en wordt maandag ingeleverd bij een inleverpunt van hun, een schadehersteller hier in Vlaardingen. Dus wellicht binnenkort een ritje Vlaardingen - Breda in dat ding :D

Vanavond/vannacht ga ik eerst nog maar eens een laatste ritje ermee maken :9
Overigens is het nog niet bekend wat er vanaf dinsdag hier voor de deur gaat staan :') m'n pa gaat een poolauto krijgen het eerste jaar, dus dinsdag wordt ter plekke bekeken wat ze hebben staan. Hopelijk geen Prius ofzo :')
pi_138308361
Maandag weer 'RITTEN RIJDEN' voor de grote in Breda. Dus met iemand samenwerken om dan telkens een auto op te halen. 1tje is pendelauto, de ander doet alle innames. Tenminste zo was het de vorige keer geregeld.

Gaat om 7 auto's in totaal. 3 vanaf Tilburg(3x zelfde adres trouwens), 2 vanaf Roosendaal, 1 vanaf Breda zelf en 1 vanaf Rijen. Allemaal naar Breda toe. Dan een lijstje van de auto's:
SPOILER
Nu heeft EW de eerste 2 auto's al wel echt bepaald. Mijn collega krijgt de partner, ik de BWM 520i. Ik weet dus al wie er geen 6 schadeformulieren hoeft in te dienen maandagavond *O* . Vorige maand mocht ik er 8 invoeren, op een carnavalsavond ;(

Dan nog even gallen, m'n collega heeft geen whatsapp :{w
  zondag 30 maart 2014 @ 00:30:20 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138317403

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_138317486
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:30 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Hartelijk bedankt _O_
pi_138317710
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hartelijk bedankt _O_
Inderdaad _O_
  zondag 30 maart 2014 @ 03:07:35 #121
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138318912
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Dinsdag begint m'n pa bij een nieuwe werkgever, dus maandag gaat de Jetta Hybrid eruit. Is een auto van de grote in Breda en wordt maandag ingeleverd bij een inleverpunt van hun, een schadehersteller hier in Vlaardingen. Dus wellicht binnenkort een ritje Vlaardingen - Breda in dat ding :D
Grappig, als ik een auto moest ophalen bij een schadehersteller ging ik er altijd van uit dat 'ie schade heeft gehad, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn...

Ik sta dinsdag wel beschikbaar trouwens, dus heel heel héél misschien dat ik die Jetta mag rijden. Zou wel leuk zijn :P
  zondag 30 maart 2014 @ 05:28:07 #122
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138319492
Zo, dat was Nürnberg, ik moest 5 uur wachten voordat mijn *vracht* geladen was in de Transporter, dus het liep allemaal wat uit. Uiteindelijk mooi 1280km gereden en 20 uur gewerkt. Oh, en de vogels fluiten al :P
  zondag 30 maart 2014 @ 10:40:38 #123
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_138321031
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 05:28 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, dat was Nürnberg, ik moest 5 uur wachten voordat mijn *vracht* geladen was in de Transporter, dus het liep allemaal wat uit. Uiteindelijk mooi 1280km gereden en 20 uur gewerkt. Oh, en de vogels fluiten al :P
Ik ben toch wel benieuwd naar die 'vracht', jij weet toch hopelijk wel wat erin zit? ^^
  zondag 30 maart 2014 @ 10:52:53 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138321238
Pakjes bloem van een kilo per stuk :Y
#26 || Luciano da Silva
pi_138322185
Illegali op motoren rondrijden. *)
  zondag 30 maart 2014 @ 11:41:37 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138322272
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een beetje illegaal op een crossmotor gereden. _O_
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:36 schreef Amoeba het volgende:
Illegali op motoren rondrijden. *)
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?

#26 || Luciano da Silva
pi_138322343
quote:
13s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[..]

Hoe vaak ga je dat nog herhalen?

Dit was geen crossmotor. *)
  zondag 30 maart 2014 @ 11:51:28 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138322488
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit was geen crossmotor. *)
Even zo goed kansloos
#26 || Luciano da Silva
pi_138322702
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Even zo goed kansloos
Haal dat zand uit je doos, gooi je scooter weg en ga motorrijden. Wat kansloos :')

Ohja, ik moet maandag een Fabia rijden. Is dat iets aldus de Skoda expert?
  zondag 30 maart 2014 @ 12:02:23 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138322794
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haal dat zand uit je doos, gooi je scooter weg en ga motorrijden. Wat kansloos :')

Nog steeds kansloos als je schade rijdt en vervolgens tot je pensioen aan het afbetalen bent? ;)

quote:
Ohja, ik moet maandag een Fabia rijden. Is dat iets aldus de Skoda expert?
Ach, BlueMotion, GreenLine, EcoMotion et cetera is allemaal poep. Mja, Skoda O+

Of staat er toevallig 'RS' achter? :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138323063
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nog steeds kansloos als je schade rijdt en vervolgens tot je pensioen aan het afbetalen bent? ;)

[..]

Ach, BlueMotion, GreenLine, EcoMotion et cetera is allemaal poep. Mja, Skoda O+

Of staat er toevallig 'RS' achter? :+
Ach, was op een zondagmiddag op een industrieterrein. Ik heb minder dan 5 auto's gezien. :P
Maar inderdaad, het risico is aanwezig. Ik heb dat met de auto niet gedaan trouwens. Ik mocht nooit in de Jaguar rijden tot ik een rijbewijs had.

Maar goed, volgens mij heeft vaders zo'n droom dat hij met z'n zonen motor wil rijden o.i.d., hij stelde het zelf voor in ieder geval. Moest ook gelijk mee op de foto. _O-

Kijk hem gelukkig zijn dan. _O-

Over die Fabia, het is een poolauto van een groot accountancy/belastingadvies bedrijf in Eindhoven (met vestigingen door het hele land). Altijd wel toffe lui daar.

Zit even te kijken, het is een station, 105 pk, benzine. 4-cilindertje uit 2011. Zal wel aardig rijden toch? Ik hoef maar naar Tilburg.. :P
  zondag 30 maart 2014 @ 12:19:37 #132
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138323188
Officiële taxipas ook binnen trouwens. Nu maar eens even de oude TomTom updaten. Schijnt een zeer matige navi in de auto's van de Taxiboer te zitten en om nou de hele dag m'n telefoon aan te hebben staan lijkt me ook niet helemaal gezond voor dat kreng...
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 30 maart 2014 @ 12:26:19 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138323370
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ach, was op een zondagmiddag op een industrieterrein. Ik heb minder dan 5 auto's gezien. :P
Maar inderdaad, het risico is aanwezig. Ik heb dat met de auto niet gedaan trouwens. Ik mocht nooit in de Jaguar rijden tot ik een rijbewijs had.

Maar goed, volgens mij heeft vaders zo'n droom dat hij met z'n zonen motor wil rijden o.i.d., hij stelde het zelf voor in ieder geval. Moest ook gelijk mee op de foto. _O-

Kijk hem gelukkig zijn dan. _O-

[ afbeelding ]

Over die Fabia, het is een poolauto van een groot accountancy/belastingadvies bedrijf in Eindhoven (met vestigingen door het hele land). Altijd wel toffe lui daar.

Zit even te kijken, het is een station, 105 pk, benzine. 4-cilindertje uit 2011. Zal wel aardig rijden toch? Ik hoef maar naar Tilburg.. :P
Tja, eigen keuzes. Ik had het nooit gedaan :+

Anyways, 105pk wil nog wel. Bij gebrek aan beter.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 30 maart 2014 @ 13:23:20 #134
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138324760
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik ben toch wel benieuwd naar die 'vracht', jij weet toch hopelijk wel wat erin zit? ^^
Niks bijzonders gelukkig, maar ik moest op een enorm terrein zijn, samen met letterlijk honderden andere vrachtwagens en busjes. Daar moesten we eerst uren wachten voordat de poort überhaupt open ging. Dus op de terugweg maar even het gas ingetrapt van dat ding, ik was binnen 6 uur thuis inclusief een powernap van een kwartier en een keer tanken :7
pi_138329571
Hoe gaan jullie gekleed in dit lenteweer? Heb natuurlijk alleen nog maar de bittere winter van dit jaar meegemaakt.
pi_138330132
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef nuckythompson het volgende:
Hoe gaan jullie gekleed in dit lenteweer? Heb natuurlijk alleen nog maar de bittere winter van dit jaar meegemaakt.
Korte broek, sandalen met sokken, coltrui en bivakmuts. En vingerhandschoentjes.
pi_138330713
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Korte broek, sandalen met sokken, coltrui en bivakmuts. En vingerhandschoentjes.
^^ Dit _O_

Om je vraag te beantwoorden, ik vrees dat het anti zweet deo wordt.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:11:51 #138
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138331333
Vandaag in de BlueMotion yolopolo van een familielid op pad. Leek nog minder power te hebben dan normaal. Begon vervolgens rond de 110-120 te stotteren. En ja hoor, controlelichtje voor de katalysator aan. Gelukkig bijna thuis, dus dat redde ie nog. Morgen maar bellen met de leasemij.
pi_138353034
Maandagochtend :r
pi_138353116
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 07:32 schreef Amoeba het volgende:
Maandagochtend :r
Echt wel.

Ongelofelijk wat ligt mijn bed lekker... ;(
pi_138353209
Ah, ik ben er laat bij vandaag :D
pi_138353554
Zwetend het bed uit gerolt, vanmiddag nog een klant weg brengen, zal ook wel lekker zweten worden in mn pak. :'(
pi_138353706
Onderweg naar de post in Oss, Renault Trafic met 90pk, ik hoor van jullie dat de trafic de beste is onder de busjes?
pi_138353961
Is het gebruikelijk om voor taxivervoer te vragen als je ergens in the middle of nowhere moet zijn? De reistijd naar het dorp valt nog mee maar om eenmaal in het dorp naar dat adres te komen met het OV duurt meer dan een uur, terwijl het 9 km ver is..
pi_138353972
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Onderweg naar de post in Oss, Renault Trafic met 90pk, ik hoor van jullie dat de trafic de beste is onder de busjes?
Achnee, dat vindt alleen joppie. De Transporter is het voor mij.
pi_138354059
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Is het gebruikelijk om voor taxivervoer te vragen als je ergens in the middle of nowhere moet zijn? De reistijd naar het dorp valt nog mee maar om eenmaal in het dorp naar dat adres te komen met het OV duurt meer dan een uur, terwijl het 9 km ver is..
Moet je ver lopen? Dan kan je evt in overleg met EW contactpersoon bellen om op te pikken. Als het puur OV tijd is, geniet ervan :)
pi_138354197
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Raak er maar vast aan gewend
pi_138354202
"8,2 km, 1 uur 40 min"
pi_138354230
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:21 schreef Exorbitantes het volgende:
"8,2 km, 1 uur 40 min"
Ga lopen dan.
pi_138354351
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ga lopen dan.
Neem gewoon een taxi op eigen kosten. Pech gehad dan met deze planning!
  maandag 31 maart 2014 @ 09:31:09 #151
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138354373
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Je wordt toch per uur betaald 8)7
pi_138354496
quote:

[..]

Dat is dubbel dom :') Kost je geld en uren, neem gewoon het OV of neem ontslag als je niet tegen dit soort dingen kan
pi_138354510
Dit ga je echt nog heel veel vaker meemaken. :')
pi_138354598
Whut? :') Dan verdien je netto bijna niks meer, drol!
pi_138354714
Het gaat hier om 10 á 13 euro max. Zo erg vind ik dat niet. Het is mijn eerste dag en wil graag op tijd zijn.
pi_138354748
We hebben het net even berekend en het zal ongeveer 25 euro zijn. :P Verder is het gewoon faal, te laat is iedereen weleens, omdat een bus niet rijdt oid. Je krijgt per uur betaald, wederom. :')
pi_138354765
*O* Ophaaladres gewijzigd!
pi_138355435
Oi oi oi...

Mijn ozó lieve gezichtsvachtje eraf gehaald :'(

Maarja je moet er wat voor over hebben hé.
Ik lijk nu echt weer een broekkie hahaha
pi_138355655
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:48 schreef Exorbitantes het volgende:
Het gaat hier om 10 á 13 euro max. Zo erg vind ik dat niet. Het is mijn eerste dag en wil graag op tijd zijn.
Ik was zeker gaan lopen, eventueel muziekje erbij en genieten van je wandeltocht met dit weer. ;)
pi_138355818
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik was zeker gaan lopen, eventueel muziekje erbij en genieten van je wandeltocht met dit weer. ;)
Ik zou het OV pakken, met dit weer zweet je al snel hoor.
pi_138355822
quote:

[..]

Prachtig weer inderdaad. O+
pi_138356353
quote:

[..]

In dat specifieke geval was je NAAST 2 uur OV nog 1 uur en 40 minuten kwijt aan lopen. Als je snel loopt dan kom je ongeveer om 18:00 aan, precies op tijd, alleen moest de auto 150 kilometer verder zijn ;)
pi_138356738
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Prachtig weer inderdaad. O+
lekker mistig inderdaad. :(
  maandag 31 maart 2014 @ 11:31:42 #164
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138357020
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef Marco001 het volgende:

[..]

lekker mistig inderdaad. :(
Inderdaad, ik reed vanochtend nog voordat het licht was en moet zeggen dat auto rijden een stuk minder plezierig is wanneer je minder verder kunt kijken dan de remafstand van je auto lang is... :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaafkaas op 31-03-2014 11:39:29 ]
pi_138357354
quote:

[..]

Wat? Zijn de lonen bij EW zo exorbitant gestegen sinds ik in 2012 ben gestopt?
pi_138357538
Was het maar zo ;(
pi_138358012
Net de Audi A8 afgeleverd _O_ Man man man wat een bazenmobiel _O_
pi_138358277
Net de 5 serie afgeleverd, ook een bazenmobiel. Heb een toeristische route genomen (even snel, minder afstand), lekker cruisen langs de rivier :)
  maandag 31 maart 2014 @ 12:26:43 #169
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138358399
Net in de bus gezeten, al genietend van het uitzicht in Rotterdam.
Ik had gewoon beenruimte in die bus, dat is me nog nooit overkomen :o
pi_138358497
Zo ook in een 5-serie van Zwolle naar Utrecht :)
pi_138359296
Die Passat was ook best prima. Alleen geen navi. :')

DSG _O_
  maandag 31 maart 2014 @ 13:04:16 #172
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138359469
Weer een lekker dagje om uurtjes te maken morgen.
Dordrecht - Dordrecht, Renault Master gaan wisselen voor een Mercedes Sprinter. Dan met die Sprinter door naar Wieuwerd. En vervolgens naar Heerenveen voor een Megane om die naar ABCDEF te brengen in Breda.

Hoe zit dat trouwens met: Opstapper 728 (richting 0800 280 2803 Beltijd 1 uur)
Moet ik die dan een uur van tevoren bellen en dan komt 'ie me ophalen en dat werkt dan gewoon met OV chip?
pi_138359505
Wieuwerd, succes, als je daar heen moet is er altijd iets met de auto :D
Verder word je weggebracht naar station Mantgum daar, dus geen bus.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:06:42 #174
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138359546
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Wieuwerd, succes, als je daar heen moet is er altijd iets met de auto :D
Verder word je weggebracht naar station Mantgum daar, dus geen bus.
Leuk, het is voor onderhoud idd, maar vanuit Dordrecht naar Wieuwerd snap ik niet?
Sprinter met 129pk en automaat, hmmmwah, gaat.
pi_138359760
Schijnbaar loont het om schadeauto's naar de andere kant van het land te rijden, want ik doe de laatste tijd weinig anders meer.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:17:45 #176
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138359942
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef Viezze het volgende:
Schijnbaar loont het om schadeauto's naar de andere kant van het land te rijden, want ik doe de laatste tijd weinig anders meer.
Zoiets zal het wel zijn.

Heb even een beetje een planning gemaakt en als alles goed gaat red ik 16:00 in Breda net. Mjah, anders bel ik wel gewoon, ik zal hem vast nog wel voor 17:00 kunnen brengen. En anders lever ik hem de dag erop wel in, neem ik 'm lekker mee naar huis. idk
  maandag 31 maart 2014 @ 13:17:55 #177
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138359950
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef Viezze het volgende:
Sommige ritjes zijn wel maf idd. Een bedrijf in Breda dat z'n auto's leaset bij een LM die alleen in Groningen is gevestigd, of een auto uit Rotterdam die in een dorpje ten noorden van Leeuwarden gerepareerd wordt... :P
pi_138360116
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:17 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Sommige ritjes zijn wel maf idd. Een bedrijf in Breda dat z'n auto's leaset bij een LM die alleen in Groningen is gevestigd, of een auto uit Rotterdam die in een dorpje ten noorden van Leeuwarden gerepareerd wordt... :P
Ik heb voor de LM uit Groningen wel eens een auto naar Maastricht moeten brengen :')
  maandag 31 maart 2014 @ 13:24:05 #179
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138360194
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb voor de LM uit Groningen wel eens een auto naar Maastricht moeten brengen :')
Logisch toch :P

Wel goed voor onze werkgelegenheid in ieder geval :)
pi_138360260
Dat zijn wel de betere ritten, hoewel zo een lange rit op een gegeven moment wel saai wordt :P
pi_138361788
Die garage in Wieuwerd is gespecialiseerd in koppelingen geloof ik en dat zullen ze dan wel goed doen blijkbaar :D

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:17 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn.

Heb even een beetje een planning gemaakt en als alles goed gaat red ik 16:00 in Breda net. Mjah, anders bel ik wel gewoon, ik zal hem vast nog wel voor 17:00 kunnen brengen. En anders lever ik hem de dag erop wel in, neem ik 'm lekker mee naar huis. idk
Ik heb wel eens een auto om 18.30 nog afgeleverd in Breda :P
wel de sleutel - uiteraard in overleg met EW - aan de bewaker gegeven want de rest was al naar huis :D
  maandag 31 maart 2014 @ 14:12:26 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138361869
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Die garage in Wieuwerd is gespecialiseerd in koppelingen geloof ik en dat zullen ze dan wel goed doen blijkbaar :D

[..]

wel de sleutel - uiteraard in overleg met EW - aan de bewaker gegeven want de rest was al naar huis :D
Ik weet niet of het een voordeel is dat ik dan een automaat heb, als de koppeling gaar is :P

Njah, Breda redt ik net wel of net niet. Hangt er een beetje om.

Edit: Zit de ophaallocatie in Heerenveen via streetview te bekijken, zie je dit:
SPOILER
Best jammer dat ik dan een 90pk Mégane Estate mee krijg :P
pi_138362046
Ik was trouwens diegene van het spoed smsje van afgelopen vrijdag R'dam - Eindhoven.
volkswagen touran die omgewisseld moest worden aangezien er een vijfzitter was geleverd ipv 7 zits.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:18:04 #184
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138362073
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:17 schreef bitowner het volgende:
Ik was trouwens diegene van het spoed smsje van afgelopen vrijdag R'dam - Eindhoven.
volkswagen touran die omgewisseld moest worden aangezien er een vijfzitter was geleverd ipv 7 zits.
Rotjong

SPOILER
pi_138362169
Net eerste rit achter de rug, machtig vette job :D.
pi_138362209
Woensdag bezichtiging appartement! Als ik 'm krijg/neem, zijn jullie bij deze uitgenodigd voor een housewarming. *O*
pi_138362453
Leuke wijk ook?
pi_138362546
Ja. Dus blij. En huurtoeslag. Dus blijer. :D

Fijn dat je eerste dag goed ging. :)
pi_138363212
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:31 schreef Sarasi het volgende:
Ja. Dus blij. En huurtoeslag. Dus blijer. :D

Fijn dat je eerste dag goed ging. :)
Succes morgen!
pi_138363530
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:53 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Succes morgen!
Woensdag. :P Maar dankje. ;)
pi_138364809
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wieuwerd is zo'n beetje de enige die dat doet ja in Nederland.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:57:56 #192
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138365593
Zo m'n vriendin en ik heb de vakantie rond, 2 hotelletje en 2 camping's ( :@ ) geboekt. Basel --> Cinque Terre (Italië) --> Maranello ( _O_ ) --> Gardameer. Iniedergeval zo'n 3.000 kilometer trappen met m'n ouwe hok.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:59:26 #193
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138365654
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef Fiorano het volgende:
Zo m'n vriendin en ik heb de vakantie rond, 2 hotelletje en 2 camping's ( :@ ) geboekt. Basel --> Cinque Terre (Italië) --> Maranello ( _O_ ) --> Gardameer. Iniedergeval zo'n 3.000 kilometer trappen met m'n ouwe hok.
Maranello, ik vraag me af wat je daar gaat doen :P
  maandag 31 maart 2014 @ 16:02:40 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138365751
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maranello, ik vraag me af wat je daar gaat doen :P
één of ander circuit en museum bezoeken, wilde m'n vriendin graag.

SPOILER
pi_138366341
Ik ga het eerste weekend van mei naar Ameland (stacaravan) en in de zomer een weekje naar mijn ouders die dan in Frankrijk zitten (kamperen). Gratuit! *O*
pi_138366748
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef Fiorano het volgende:
In Maranello moet je ook even links van het museum naar dat winkeltje, staan een aantal ferrari's omheen die je kan huren voor een aantal minuten. Tijd is erg kort maar de ervaring is geweldig, ook aangezien ze buiten de stad een aantal privileges hebben. ;)
pi_138366834
Oh en vanavond een kort ritje en morgen een middag en avond rijden. Ik heb als tussenstop Den Haag, in de buurt van het Louwman museum. Hopelijk heb ik genoeg tijd om tussendoor even daar naartoe te gaan. :D
pi_138367353
Wie heeft er dan 200+ gereden tijdens de ew rijtest?
Mijn record: 220km/h in een BMW 320 Ci
In NL vaak zat de beschikking gehad over dikke wagens (A6,A7,A8, Q7 (V6+V8) ) maar dan ga ik echt niet voluit.

Overigens vorige week voor het eerst door EW gebeld dat ze een ritje voor mij hadden. Voor morgen ook open staan maar nog niet gebeld, is de drukte van de maandwissel al over of houd dat de eerste dagen van de nieuwe maand ook aan?
  maandag 31 maart 2014 @ 16:47:50 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138367468
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

In Maranello moet je ook even links van het museum naar dat winkeltje, staan een aantal ferrari's omheen die je kan huren voor een aantal minuten. Tijd is erg kort maar de ervaring is geweldig, ook aangezien ze buiten de stad een aantal privileges hebben. ;)
Oeh, koste dat ongeveer?
pi_138367482
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Oh en vanavond een kort ritje en morgen een middag en avond rijden. Ik heb als tussenstop Den Haag, in de buurt van het Louwman museum. Hopelijk heb ik genoeg tijd om tussendoor even daar naartoe te gaan. :D
Trekt weer aan dus die werkzaamheden?
Vergeet niet om op school te komen af en toe :p
pi_138367558
Leuke tip inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik hoor ook leuke ervaringen over BMW On Demand.
BMW auto's huren bij de BMW Welt op het hoofdkantoor in München.
Vanaf 21 jaar mag je tot max. de 35i/d modellen. 3 tientjes per uur voor een dikke wagen!
Voor de 50i/d en M modellen moet je minmaal 25 jaar oud zijn.
pi_138367687
Betaald in de zon liggen slapen omdat Guus niet kan plannen. _O_

Voor bijna 2 uur _O_
pi_138367771
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga het eerste weekend van mei naar Ameland (stacaravan) en in de zomer een weekje naar mijn ouders die dan in Frankrijk zitten (kamperen). Gratuit! *O*
Haha, ik ga dat weekend ook naar ameland, maar dan in zo'n maffe boerderij :)
pi_138367825
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Haha, ik ga dat weekend ook naar ameland, maar dan in zo'n maffe boerderij :)
Met veel mensen dan? Ik ga met mijn ouders en broertje naar Klein Vaarwater. :P
pi_138368076
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef RenaultSport het volgende:
Wie heeft er dan 200+ gereden tijdens de ew rijtest?
Niemand. Maar het ging in het laatste deel van de vorige reeks over de rijtest van EW en de max. snelheden die men ooit (prive dan wel zakelijk :P) gereden heeft. Vandaar een combinatie van de TT gemaakt :P
pi_138368105
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Oeh, koste dat ongeveer?
60 euro voor iets van een kwartiertje. Vrij prijzig maar in Nederland kan het niet veel goedkoper. :)
  maandag 31 maart 2014 @ 17:05:51 #207
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138368144
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef RenaultSport het volgende:
Leuke tip inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik hoor ook leuke ervaringen over BMW On Demand.
BMW auto's huren bij de BMW Welt op het hoofdkantoor in München.
Vanaf 21 jaar mag je tot max. de 35i/d modellen. 3 tientjes per uur voor een dikke wagen!
Voor de 50i/d en M modellen moet je minmaal 25 jaar oud zijn.
30 euro per uur lappen om een BMW te rijden? Tijdje geleden werd ik nog betaald om ruim twee uur in een 535i te rijden :P
pi_138368177
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Trekt weer aan dus die werkzaamheden?
Vergeet niet om op school te komen af en toe :p
Het gaat nu weer lekker, ik heb mn beschikbaarheid vol aan staan, en hoef ik niet te werken dan ga ik misschien wel een keertje naar school. ;P
pi_138368239
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

30 euro per uur lappen om een BMW te rijden? Tijdje geleden werd ik nog betaald om ruim twee uur in een 535i te rijden :P
Ik werd van de zomer inderdaad betaald om een 640d Gran Coupe te rijden. Met de leeftijdseisen bij dat On Demand zou ik die daar niet eens mee krijgen _O-
pi_138369275
Dat zijn wel de betere ritjes zeg!
Prachtig

Nog niet gebeld trouwens
pi_138369402
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Met veel mensen dan? Ik ga met mijn ouders en broertje naar Klein Vaarwater. :P
Met z'n zessen. Collega van m'n moeder heeft daar een huisje en wij mogen daar heen :) Heet iets van Boomhiemke ofzo
pi_138369562
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Met z'n zessen. Collega van m'n moeder heeft daar een huisje en wij mogen daar heen :) Heet iets van Boomhiemke ofzo
Top! :D Lekker zon, zee en strand. 8-)
pi_138369771
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Top! :D Lekker zon, zee en strand. 8-)
Zee en strand sowieso, nu nog hopen op de zon :) :P
pi_138369974
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
eerste 2 weken van juli naar Oostenrijk(zillertal, gratis)
Eind augustus een weekje mee naar Denemarken, als "begeleider" dus krijg betaald. *O*
pi_138370107
Vandaag ritten gereden -lees 'een collega verschillende auto's op laten halen terwijl ik in de BWM 520i van de zon genoot'.
Morgen 2 ritten, Vlissingen-Nijmegen in een Peugeot 208 en
Den Bosch-Terneuzen in zo'n befaamde VW caddy(voor een postmaatschappij). Iemand zo'n ritje al vaker gehad(het is voor 'abchuur kantoor Den Bosch' reden transport: huur)? Het is me door de inconsistente klantinfo compleet onduidelijk wat ik nou met welk papier moet doen...
pi_138370240
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Haha ik heb daar zo'n twee jaar geleden ook gezeten met mijn familie, ook in zo'n huisje. Voor mij jeugdsentiment omdat ik daar vroeger als kleine drsnuggletje ook regelmatig op vakantie ging.
Ik vond het heerlijk daar, lekker rustig en heerlijk kunnen uitwaaien op het strand. :)
pi_138370269
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha ik heb daar zo'n twee jaar geleden ook gezeten met mijn familie, ook in zo'n huisje. Voor mij jeugdsentiment omdat ik daar vroeger als kleine drsnuggletje ook regelmatig op vakantie ging.
Ik vond het heerlijk daar, lekker rustig en heerlijk kunnen uitwaaien op het strand. :)
Hier ook. Vroeger gingen we elk jaar, dus ik kijk er nu ook echt naar uit. :D Fiets huren en lekker 't hele weekend genieten. :)
pi_138370298
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik ga er ook alleen maar van genieten. Zit midden in mijn afstudeerproces met een productie en een onderzoek, dus kan de rust wel gebruiken. Lijkt me heerlijk!

En godzijdank gaat m'n vriendin mee :) 8-)
pi_138370567
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:13 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Ik ga er ook alleen maar van genieten. Zit midden in mijn afstudeerproces met een productie en een onderzoek, dus kan de rust wel gebruiken. Lijkt me heerlijk!

En godzijdank gaat m'n vriendin mee :) 8-)
Haha dan ga je echt even genieten van de rust daar. ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 18:24:17 #220
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138370568
Over twee weekjes met de ouders naar New York O+ O+ In de zomer drie weekjes door Turkije toeren en de badplaatsen vermijden. Wel heel erg aan toe, tentamen- en deadlinestress op het moment }:|
pi_138370603
Zomervakantie wordt voor mij waarschijnlijk 'gewoon' Frankrijk. Al kan ik daar ook heerlijk tot rust komen, mits er wifi op de camping is. Tour de France aan, lekker onderuit op een stoel genieten van de zon. Heerlijk. Met m'n vriendin uiteraard :7 8-)
pi_138370639
Ik ga lekker als single. Dat ben ik nog nooit echt geweest op vakantie, dus daar heb ik best wel zin in eigenlijk. :D

Positief benaderen enzo. :')
pi_138370685
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga lekker als single. Dat ben ik nog nooit echt geweest op vakantie, dus daar heb ik best wel zin in eigenlijk. :D

Positief benaderen enzo. :')
Ik hoorde dat er genoeg interesse was.

Maatje van me had zich niet aangemeld voor een vak uit het laatste kwartiel. Studieadviseur zei keihard deadline = deadline, die overigens gisteren was.

Dag propedeuse wiskunde in één jaar :W

Flikkers :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 18:29:30 ]
pi_138370697
Aantal evenementen op de planning staan die we gaan draaien. Er staat onder voorbehoud 2,5 week China op het programma om mijn pa tijdelijk te vervangen, tussendoor nog een poging om de studie af te ronden :P Veel werken deze zomervakantie dus, dus we gaan maar eens op jacht naar een mooie plek om het geld weer op te maken :P
pi_138370795
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik hoorde dat er genoeg interesse was.

Maatje van me had zich niet aangemeld voor een vak uit het laatste kwartiel. Studieadviseur zei keihard deadline = deadline, die overigens gisteren was.

Dag propedeuse wiskunde in één jaar :W

Flikkers :r
Niet van mijn kant, voorlopig echt geen behoefte aan. :{w

En ja, deadline is ook deadline. :P

Misschien dat ik van de zomer zelf nog een weekje ergens heen ga, naar vooralsnog kan dat financieel niet uit, zeker niet als ik ga verhuizen. Even aankijken.
pi_138370839
Ik weet nog niet of ik op vakantie ga :D

Als mijn contract verlengd wordt dan ga ik in de zomer mijn vrije dagen gebruiken om het huis uit te gaan denk ik.
Als het niet verlengd wordt heb ik tijd zat en zie ik dan wel weer wat ik ga doen :D vorig jaar ook pas een maand van te voren besloten om op vakantie te gaan :P
pi_138371186
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet of ik op vakantie ga :D

Als mijn contract verlengd wordt dan ga ik in de zomer mijn vrije dagen gebruiken om het huis uit te gaan denk ik.
Als het niet verlengd wordt heb ik tijd zat en zie ik dan wel weer wat ik ga doen :D vorig jaar ook pas een maand van te voren besloten om op vakantie te gaan :P
Lijkt me wel kloten om in zo'n situatie te zitten, dat je niet weet of je contract verlengd wordt of niet. Alhoewel, ik zit in hetzelfde schuitje. Weet nog steeds niet of mijn contract met Windesheim nog met een jaar verlengd wordt, of dat ik wel m'n diploma haal dit jaar
pi_138371294
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet van mijn kant, voorlopig echt geen behoefte aan. :{w

En ja, deadline is ook deadline. :P

Misschien dat ik van de zomer zelf nog een weekje ergens heen ga, naar vooralsnog kan dat financieel niet uit, zeker niet als ik ga verhuizen. Even aankijken.
Ik zou een roadtrip gaan doen, maar inmiddels wil ik na het rijbewijs een motor kopen, dus no vakantie dit jaar want geen geld.
pi_138371336
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zou een roadtrip gaan doen, maar inmiddels wil ik na het rijbewijs een motor kopen, dus no vakantie dit jaar want geen geld.
Tja. Extra werken en dan allebei? ^O^
  maandag 31 maart 2014 @ 18:54:26 #230
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138371461
Heeft iemand hier ooit iets gedaan als www.raceplanet.nl? Zo'n dagje racen op Zandvoort. Mag je een paar rondjes voor een kleine 300,-. Veel geld voor waarschijnlijk maar een paar rondjes
pi_138371607
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tja. Extra werken en dan allebei? ^O^
Mjah, gaat niet lukken.

Ik wil eigenlijk m'n propedeuse in één jaar halen. :P
  maandag 31 maart 2014 @ 19:05:11 #232
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138371867
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef Wave103 het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets gedaan als www.raceplanet.nl? Zo'n dagje racen op Zandvoort. Mag je een paar rondjes voor een kleine 300,-. Veel geld voor waarschijnlijk maar een paar rondjes
Ik heb dat een keer gewonnen met de Top Gear Magazine. Heb toen de Gallardo, 911, AM V8 Vantage, 135i cup car en een raceversie van de Mini Cooper op het circuit gereden, offroad gereden met een Suzuki Jimny, dragrace gehouden met een Dodge Charger Hemi V8, slalom race gedaan met een Suzuki Swift en handrembochtjes getrokken met een Clio. En oh ja ook nog meegereden met een driftende Mustang.

Al met al: een enorm leuke dag die normaal gesproken 400 euro kost.

Echter, hou wel rekening met het volgende: je rijdt met de meeste auto's maar een paar ronde's over het circuit. Je zit dan in je eentje in de auto als onderdeel van een treintje die achter een instructeur aan rijdt. De instructeur past zijn tempo aan aan de traagste van de groep. Ik had de mazzel om in een aardig snelle groep te zitten, waarbij we echt al op de grens van de grip reden. Ik zag echter ook genoeg groepjes in slakkengang voorbij komen, dat lijkt me dus geen 400 euro waard.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:15:43 #233
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138372338
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

eerste 2 weken van juli naar Oostenrijk(zillertal, gratis)
Eind augustus een weekje mee naar Denemarken, als "begeleider" dus krijg betaald. *O*
Woher ins ZIllertal? Ben daar denk ik al zo'n 25x geweest, heerlijk plekje in Oostenrijk
  maandag 31 maart 2014 @ 19:16:17 #234
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138372371
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gewonnen met de Top Gear Magazine. Heb toen de Gallardo, 911, AM V8 Vantage, 135i cup car en een raceversie van de Mini Cooper op het circuit gereden, offroad gereden met een Suzuki Jimny, dragrace gehouden met een Dodge Charger Hemi V8, slalom race gedaan met een Suzuki Swift en handrembochtjes getrokken met een Clio. En oh ja ook nog meegereden met een driftende Mustang.

Echter, hou wel rekening met het volgende: je rijdt met de meeste auto's maar een paar ronde's over het circuit. Je zit dan in je eentje in de auto als onderdeel van een treintje die achter een instructeur aan rijdt. De instructeur past zijn tempo aan aan de traagste van de groep. Ik had de mazzel om in een aardig snelle groep te zitten, waarbij we echt al op de grens van de grip reden. Ik zag echter ook genoeg groepjes in slakkengang voorbij komen, dat lijkt me dus geen 400 euro waard.
Tof om te lezen! Al met al dus nog een gokje voor dat geld :Y
pi_138372390
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:46 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Lijkt me wel kloten om in zo'n situatie te zitten, dat je niet weet of je contract verlengd wordt of niet. Alhoewel, ik zit in hetzelfde schuitje. Weet nog steeds niet of mijn contract met Windesheim nog met een jaar verlengd wordt, of dat ik wel m'n diploma haal dit jaar
Mwoah, denk het op zich wel hoor. Heb een halfjaarcontract wat dus eind juli afloopt. Eerste baan, dus buiten een stage nog geen ervaring. Ben nu wel wat meer zelfstandig bezig al (werk er 2 maanden nu), maar heb nog niet alle bevoegdheden die je normaal in mijn baan wél hebt en moet bij sommige dingen me nog laten controleren (al vind ik zelf dat dat niet meer nodig is, maar ja :P). Is vanuit het oogpunt van het bedrijf dan ook niet echt handig om me na een half jaar weer weg te sturen, precies op het moment dat ik volledig zelfstandig kan werken en alle bevoegdheden heb. Daarnaast zijn er werkverdelingen gemaakt tot begin 2015 waar ik gewoon op sta, dus ik verwacht wel te mogen blijven.

Al weet je het natuurlijk nooit.
pi_138372626
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mwoah, denk het op zich wel hoor. Heb een halfjaarcontract wat dus eind juli afloopt. Eerste baan, dus buiten een stage nog geen ervaring. Ben nu wel wat meer zelfstandig bezig al (werk er 2 maanden nu), maar heb nog niet alle bevoegdheden die je normaal in mijn baan wél hebt en moet bij sommige dingen me nog laten controleren (al vind ik zelf dat dat niet meer nodig is, maar ja :P). Is vanuit het oogpunt van het bedrijf dan ook niet echt handig om me na een half jaar weer weg te sturen, precies op het moment dat ik volledig zelfstandig kan werken en alle bevoegdheden heb. Daarnaast zijn er werkverdelingen gemaakt tot begin 2015 waar ik gewoon op sta, dus ik verwacht wel te mogen blijven.

Al weet je het natuurlijk nooit.
Oh, das wel chill ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Heb jij dan ooit toevallig ook nog meegedaan aan een kartwedstrijd in Amsterdam, ook met TG Magazine?
pi_138372875
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef Wave103 het volgende:
Wat ik heb gehoord is het voornamelijk veel achter de instructeur met maar een slakkengangetje aanrijden(vergeleken met wat ze zouden kunnen...)
pi_138372905
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Woher ins ZIllertal? Ben daar denk ik al zo'n 25x geweest, heerlijk plekje in Oostenrijk
Fugen, wil er vooral veel gaan mountainbiken
pi_138373065
Lekker dagje zo. Zit nog steeds in de trein (nog bijna een uurtje) na mijn ritje. Barendrecht - Denekamp (ten oosten van Enschede) in een gloedjenieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, alles erop en eraan en toen ik ermee weg reed stonden er pas 9 kilometers op de teller :D.

Ik kom wel aan de 8 uur zo vandaag.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:37:45 #240
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138373118
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:23 schreef Kevindinhinho het volgende:

Heb jij dan ooit toevallig ook nog meegedaan aan een kartwedstrijd in Amsterdam, ook met TG Magazine?
Nee, dat helaas niet :P
pi_138373256
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, dat helaas niet :P
ok, daar deed ook een gast mee die dat ook gewonnen had!
pi_138373533
Om 1845u nog gebeld voor een ritje. In de ritomschrijving staat VW Golf, echter het kenteken hoort bij een Toyota Auris. Kenteken is juist neem ik aan?
  maandag 31 maart 2014 @ 19:49:51 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138373597
Dat weet je bij EW maar nooit :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138374146
Meestal klopt juist de auto, een tikfoutje in een kenteken is zo gemaakt. Een tikfoutje maken waardoor er VW Golf in plaats van Toyota Auris staat is iets minder logisch.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:19:45 #245
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138374740
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef RenaultSport het volgende:
Om 1845u nog gebeld voor een ritje. In de ritomschrijving staat VW Golf, echter het kenteken hoort bij een Toyota Auris. Kenteken is juist neem ik aan?
Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop :P
  maandag 31 maart 2014 @ 20:21:40 #246
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138374814
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop :P
GESTOOOLEEEN }) }) }) })
  maandag 31 maart 2014 @ 20:23:36 #247
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138374892
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

De Focus staat toevallig ook op hetzelfde onderstel als de V50, dus ja, ze hebben wel het een en ander met elkaar gemeen :P
  maandag 31 maart 2014 @ 20:26:15 #248
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138375002
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal klopt juist de auto, een tikfoutje in een kenteken is zo gemaakt. Een tikfoutje maken waardoor er VW Golf in plaats van Toyota Auris staat is iets minder logisch.
Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer ja :Y
pi_138375004
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:07 schreef kweenie1 het volgende:
Vandaag ritten gereden -lees 'een collega verschillende auto's op laten halen terwijl ik in de BWM 520i van de zon genoot'.
Morgen 2 ritten, Vlissingen-Nijmegen in een Peugeot 208 en
Den Bosch-Terneuzen in zo'n befaamde VW caddy(voor een postmaatschappij). Iemand zo'n ritje al vaker gehad(het is voor 'abchuur kantoor Den Bosch' reden transport: huur)? Het is me door de inconsistente klantinfo compleet onduidelijk wat ik nou met welk papier moet doen...
Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.

Ik zei hier laatst ook al dat ze de klantinformatie van dat bedrijf wel eens mogen verversen want er staan zoveel tegenstrijdigheden in.
pi_138375080
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer ja :Y
Ah, ik heb alleen een paar keer gehad dat het kenteken niet klopte, maar toen ik daar kwam was het overduidelijk dat er een tikfout gemaakt was :P
De auto klopte steeds wel en er waren 2 letters omgedraaid of iets in die richting.
pi_138376114
5 serie van vandaag bleek ingeruild te zijn tegen een V60 D6 hybrid, heerlijk auto!
  maandag 31 maart 2014 @ 20:56:17 #252
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138376495
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Fugen, wil er vooral veel gaan mountainbiken
Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.
pi_138377014
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.
Wij gaan naar een nog in bouw zijnde appartementencomplex. :) Enige nadeel is geen garage, dus moet even bedenken hoe en waar ik mijn bike ga stallen daar.
pi_138377468
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef RTS91 het volgende:
5 serie van vandaag bleek ingeruild te zijn tegen een V60 D6 hybrid, heerlijk auto!
Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.

Zojuist een klant gereden die een zwaar ongeluk heeft gehad met de racefiets. We reden nog langs de plek waar het gebeurde, een strakke en rechte weg, maar door net een moment van onoplettendheid is hij gevallen. Ik fiets ook veel en ook op de plekken waar hij fietst, en ik besef mij dan ook weer dat een helm zeer belangrijk is.
In totaal ben ik met deze rit twee uur bezig geweest, beetje jammer wel. :'(
pi_138382105
Zo, vier ritten gehad vandaag, weer aardig wat kilometers er op zitten. En dan vooral per schoenzool...
  maandag 31 maart 2014 @ 22:38:40 #256
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138383110
Iemand die toevallig weet of je ergens kan zien of een Sprinter verlengd is a.d.h.v. van een kentekenrapport?

906 KA 35 SPRINTER 313CDI
2.1 CDI 313 906 KA 3
Dit dus

Edit: Leeggewicht van 1950 kg intypen in Google geeft me de korte versie. Zal dus wel zo zijn, jammer :P
pi_138383160
Aan de wielbasis misschien? En die vergelijken met de gegevens op de mercedessite.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:40:38 #258
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138383187
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef driekeerdrie het volgende:
Aan de wielbasis misschien? En die vergelijken met de gegevens op de mercedessite.
Wielbasis gegevens zijn er niet, alleen gewicht

Edit: Toch wel, maar verlengde versie is met dezelfde wielbasis geloof ik
pi_138383303
Dan wordt het lastig denk ik ja...
pi_138383354
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:36 schreef driekeerdrie het volgende:
Lekker dagje zo. Zit nog steeds in de trein (nog bijna een uurtje) na mijn ritje. Barendrecht - Denekamp (ten oosten van Enschede) in een gloedjenieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, alles erop en eraan en toen ik ermee weg reed stonden er pas 9 kilometers op de teller :D.

Ik kom wel aan de 8 uur zo vandaag.
Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?
pi_138383490
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?
Stuur je wel even een DM :)
pi_138384484
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.
Ja, zal wel dezelfde klant zijn (een witte V60), vanuit regio Zwolle vaak.
pi_138384525
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand die toevallig weet of je ergens kan zien of een Sprinter verlengd is a.d.h.v. van een kentekenrapport?

906 KA 35 SPRINTER 313CDI
2.1 CDI 313 906 KA 3
Dit dus

Edit: Leeggewicht van 1950 kg intypen in Google geeft me de korte versie. Zal dus wel zo zijn, jammer :P
Voor zover ik weet betekent de eerste 3 niet verlengd.
pi_138384866
Ik heb de meest ranzige busje ever gehad :')!!! Van het stuur kreeg ik zwarte handen, op de bekleding lagen klodders substantie (geen idee wat het was). Het was een Jumper met zo pickupbak achterop. In Oss gingen ze eerst vrolijk alles controleren -____-"! Bijna buurtbus gemist naar het station. Tweede auto was een 5008 waar nog 100 km gereden kon worden, stand op vestiging abcd breda was 7km -__-". Is het zo moeilijk om minimaal halve tank in te leveren.
pi_138385789
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik heb de meest ranzige busje ever gehad :')!!! Van het stuur kreeg ik zwarte handen, op de bekleding lagen klodders substantie (geen idee wat het was). Het was een Jumper met zo pickupbak achterop. In Oss gingen ze eerst vrolijk alles controleren -____-"! Bijna buurtbus gemist naar het station. Tweede auto was een 5008 waar nog 100 km gereden kon worden, stand op vestiging abcd breda was 7km -__-". Is het zo moeilijk om minimaal halve tank in te leveren.
Eigenlijk zou je die toestanden gewoon moeten weigeren :') Heb ook wel eens in een busje gezeten waarvan ik de laadruimte niet open durfde te maken omdat ik bang was dat er dood vee in zou liggen. Heb maar de hele weg met de ramen open gereden (het vroor toen) en toen nog was het nauwelijks te harden :r

En dat soort lui vind ik ronduit onbeschoft inderdaad. Sommige maken er echt een sport van. Ooit eens een auto opgehaald waarvan de boordcomputer het over 4km bereik had. Dan heb je serieus in de buurt rondjes gereden om je tank leeg te maken anders kom je daar niet op. Ergens hoopte ik vurig dat ik op weg naar het tankstation stil zou komen te vallen zodat AR de kosten zou kunnen verhalen op die kneus :W
pi_138386189
100km valt toch wel mee? Zat tijd om een geschikt tankstation op te zoeken. Bedenk wel, als ze de benzine zelf moeten betalen is een halve tank gewoon 40 euro weggooien voor niks.
pi_138386215
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Panthera. het volgende:
100km valt toch wel mee? Zat tijd om een geschikt tankstation op te zoeken.
Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overal :') en vaak hebben die lui een tankpas van de zaak?
pi_138386277
100km? Ik geef toe, soms is het even zoeken naar een Esso maar dat moet toch wel lukken? Je weet dat je een app kan installeren van Esso die alle stations weergeeft he? :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:00:29 #269
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138386306
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overal :')
Eckte bazen hebben daarom ook een Shell pasje 8-)
pi_138386324
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.

Ik zei hier laatst ook al dat ze de klantinformatie van dat bedrijf wel eens mogen verversen want er staan zoveel tegenstrijdigheden in.
Kan me inderdaad nog herinneren dat je dat zei, maar dit is de eerste rit voor de grote in Breda waarbij de extra klantinfo er daadwerkelijk bijstaat voor mij. 2x ritten rijden, en een paar keer auto ophalen/afleveren(voor die in Raamsdonksveer), en dan kom ik er nu achter dat je alle papieren op de bijrijdersstoel moet leggen O-)

Verder vandaag nog wel even gebabbeld met de instructrice van EW die bij abc zat om te controleren of iedereen zich wel aan de regeltjes houdt. Zeer vriendelijk als altijd. Die kerel waar ik mee samen moest werken had er wel bonje mee. Meneer had sneakers aan en een baard staan :{w
pi_138386456
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je die toestanden gewoon moeten weigeren :') Heb ook wel eens in een busje gezeten waarvan ik de laadruimte niet open durfde te maken omdat ik bang was dat er dood vee in zou liggen. Heb maar de hele weg met de ramen open gereden (het vroor toen) en toen nog was het nauwelijks te harden :r

En dat soort lui vind ik ronduit onbeschoft inderdaad. Sommige maken er echt een sport van. Ooit eens een auto opgehaald waarvan de boordcomputer het over 4km bereik had. Dan heb je serieus in de buurt rondjes gereden om je tank leeg te maken anders kom je daar niet op. Ergens hoopte ik vurig dat ik op weg naar het tankstation stil zou komen te vallen zodat AR de kosten zou kunnen verhalen op die kneus :W
Ik had voordat ik op het adres in Zwijndrecht (BE) een wandeling van 35 minuten achter de rug. Ik was eigen blij dat ik het überhaupt had gevonden. Bestuurdersstoel kon ik niet verzetten, want bij elke keer optrekken rolde ik automatisch naar achter. Miste ook een gedeelte van de bumper en alles stond in het Spaans. Volgens mij een importje. Heb ook eens een Caddy gehad en dat leek meer op een asbak van binnen en er lagen matten achterin de bak. Deze Caddy moest van een privé adres naar een ander privé adres. Was eigenlijk beschamend maar ja.

Ik heb het gelukkig niet vaak meer dat ik al start met de reservetank.
pi_138386532
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik had voordat ik op het adres in Zwijndrecht (BE) een wandeling van 35 minuten achter de rug. Ik was eigen blij dat ik het überhaupt had gevonden. Bestuurdersstoel kon ik niet verzetten, want bij elke keer optrekken rolde ik automatisch naar achter. Miste ook een gedeelte van de bumper en alles stond in het Spaans. Volgens mij een importje. Heb ook eens een Caddy gehad en dat leek meer op een asbak van binnen en er lagen matten achterin de bak. Deze Caddy moest van een privé adres naar een ander privé adres. Was eigenlijk beschamend maar ja.

Ik heb het gelukkig niet vaak meer dat ik al start met de reservetank.
Da's ook zo'n feest ja :') Ook ooit met een Transit gehad. Die hebben van die steldingen op de stoelen waarmee je de zitting en rugleuning kunt kantelen he. Die waren dus dol of zoiets :') Stoel ging alle kanten op. Stevig remmen en je hing met stoel en al tegen het stuur :')

Eigenlijk had ik die écht moeten laten staan. Levensgevaarlijk. Denk dat als ik een noodstop had moeten maken ik compleet met stoel en gordel door de voorruit heen gegaan was.
pi_138386550
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:59 schreef Panthera. het volgende:
100km? Ik geef toe, soms is het even zoeken naar een Esso maar dat moet toch wel lukken? Je weet dat je een app kan installeren van Esso die alle stations weergeeft he? :)
Ik heb een app van Directlease. Heb je gelijk van alle tankstations! Mijn Esso pas verloopt over nu en 2 maanden. Moet ik zelf actie ondernemen of ... Ach, misschien ben ik verwend door vaak genoeg brandstof te hebben.
pi_138386674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Kan me inderdaad nog herinneren dat je dat zei, maar dit is de eerste rit voor de grote in Breda waarbij de extra klantinfo er daadwerkelijk bijstaat voor mij. 2x ritten rijden, en een paar keer auto ophalen/afleveren(voor die in Raamsdonksveer), en dan kom ik er nu achter dat je alle papieren op de bijrijdersstoel moet leggen O-)

Verder vandaag nog wel even gebabbeld met de instructrice van EW die bij abc zat om te controleren of iedereen zich wel aan de regeltjes houdt. Zeer vriendelijk als altijd. Die kerel waar ik mee samen moest werken had er wel bonje mee. Meneer had sneakers aan en een baard staan :{w
Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.
pi_138386817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's ook zo'n feest ja :') Ook ooit met een Transit gehad. Die hebben van die steldingen op de stoelen waarmee je de zitting en rugleuning kunt kantelen he. Die waren dus dol of zoiets :') Stoel ging alle kanten op. Stevig remmen en je hing met stoel en al tegen het stuur :')

Eigenlijk had ik die écht moeten laten staan. Levensgevaarlijk. Denk dat als ik een noodstop had moeten maken ik compleet met stoel en gordel door de voorruit heen gegaan was.
Soms gaat het inderdaad te ver! Vaak rij je daar toch mee weg.. Maar snap ook niet dat mensen deze aanbieden voor transport voor hikers (weten ze misschien ook niet altijd). Echt levensgevaarlijk inderdaad, :{
pi_138387010
Ik zou echt weigeren. Ik snap dat niet elke auto een BMW kan zijn, maar veiligheid voorop en als het te goor is mogen ze ook een ander bellen. :{w
pi_138387231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.
Hoe laat ik er was :')? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.

Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid :W :W
pi_138387292
Hebben jullie dat vaak dan?

Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo :)
pi_138387319
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hoe laat ik er was :')? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.

Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid :W :W
Ohh, jij moest pendelen ;)! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan ;)! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
pi_138387369
Mwah, 1x in Meerkerk, bedrijf zit ook in Houten en een aantal keer in Breda. Bij het laatste lijkt het steeds vaker te gebeuren. Misschien omdat mensen niet aan de kledingvoorschriften houden? Bij laatste controle kwam er een gozer met een spijkerbroek aan met gaten :') :') :') . Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
pi_138387643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:
Hebben jullie dat vaak dan?

Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo :)
Ik heb die lui nooit gezien. Dat was bij Meerkerk / Energieweg toch?
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:53:10 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138387673
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden... :')
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
pi_138387695
Ik heb nog nooit controle gezien. ;(
pi_138387698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:53 schreef Kiprollade het volgende:
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden... :')
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroek _O_
pi_138387715
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit controle gezien. ;(
Ik ook niet, maar ik denk dat ze flink gaan zeiken op mijn donkere spijkerbroek en Vans.
pi_138387832
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroek _O_
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.

Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwens _O_ Karretje van een kwart miljoen _O_
pi_138387868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.

Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwens _O_ Karretje van een kwart miljoen _O_
Mjah, moest vandaag wat poolauto's bezorgen. Daar trek ik geen pak voor aan. :P
pi_138387899
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente. :') Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
pi_138387917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente. :') Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
Met je piercing.
pi_138388230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ohh, jij moest pendelen ;)! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan ;)! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
Officieel 7 totaal, 2 uit Roosendaal(de 1e 2), 3 in Tilburg, 1 uit Breda en 1 uit Rijen. Dat laatste bedrijf(die we als 6e rit deden) was echter dicht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef CitroenFrance het volgende:
Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
Nja dat nog niet eens. Die collega was dus gepakt op z'n sneakers en ongeschorenheid, en toen werd hem dus gevraagd of hij met mij ritten aan het rijden was(beetje een retorische vraag? Weet zij toch beter dan ons neem ik aan). Dus hij vertelde dat toen hij instapte, en ben toen na de volgende auto ook maar even naar binnen gelopen terwijl die collega aan het kopieren was. Heb me toen voorgesteld en even gebabbeld tot die collega weer terug was. Ze heeft niks gezegd over m'n 'representativiteit', dus dan zal het wel goed zijn. Blikje cola en zakje m&ms voor onderweg meegekregen en dat is hoe ik m'n eerste controle heb overleefd. Moet dan wel zeggen dat ik sowieso tot dusver altijd wel in pak(ex stropdas) ga. Dan voel ik me meteen heel superieur in het OV over al die paupers *)
pi_138389198
En we zitten alweer op het station op de trein naar Vlissingen te wachten :O . Duurt gelukkig vanaf Roosendaal maar een uur, dus dat wordt wekkertje zetten en slapen maar :Z
pi_138390452
Ik doe altijd maar een chino aan. Meestal zijn het 'gewone' wagens en om mijn pak voor dat aan te trekken :') :'). Meestal wel een overhemd er boven (tenzij het vriest, dan trek ik een trui onderaan). Tijdens controle vragen ze toch niet om je jas open te doen haha. Laatste controle kreeg ik ook snoep en drinken. In de week van 5 december kreeg ik pepernoten/blikje drinken en een nieuw mapje. Beter dan die plastic rommel wat na een maand kapot was.

Meestal moet ik naar Goes als ik naar Zeeland moet en dan vooral naar het schadebedrijf op de Poel.
pi_138390734
Ik heb ruim 2,5 jaar voor EW gewerkt, maar nog nooit een controle gehad!
pi_138391416
Ik ruim 4 jaar en 1 controle gehad, een maandje voordat ik stopte :P
pi_138391444
Tenminste, ik denk dat het een controle was. Ik heb alleen een praatje met de beste man gemaakt en een klembord gekregen vanuit de achterbak van de befaamde 5-serie.
pi_138391660
Ik heb volgens mij alleen op m'n eerste werkdag een 'controle' gehad. Toen ik bij m'n allereerste ophaaladres kwam (bij een niet nader te noemen schadeherstelbedrijf) zat er aan de koffietafel een meneer in pak, met een kladblok op tafel en af en toe schreef hij iets op. Nadat ik de sleutels kreeg van de CP en naar buiten liep om de auto te controleren op schade zag ik hem vanuit mijn ooghoeken af en toe grondig naar mij kijken. Nadat ik klaar was met de check, liep ik naar binnen voor een handtekening. Toen ik in de auto stapte, kwam die meneer ook naar buiten en reed weg in zijn auto .. :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:33:30 #297
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_138391876
Als PC krijgen we nooit controles. :'( ik wil ook zo'n mapje van EW!
pi_138392076
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Met je piercing.
Is niks over gezegd bij de sollicitatie en staat ook niet in de voorschriften. :P

Nog een weekje en dan eindelijk weer beschikbaar! :D
pi_138393542
Voor A. altijd in pak, anders konden we weer naar huis ;)
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:16:30 #300
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138394644
Net een beruchte groen/oranje Sprinter met imperiaal, zwaailichten en zoeklichten erop naar Fryslân gebracht.
Nu naar Heerenveen voor de Megane, hopelijk zit dat wat beter :P
pi_138395087
Next! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')