abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138370839
Ik weet nog niet of ik op vakantie ga :D

Als mijn contract verlengd wordt dan ga ik in de zomer mijn vrije dagen gebruiken om het huis uit te gaan denk ik.
Als het niet verlengd wordt heb ik tijd zat en zie ik dan wel weer wat ik ga doen :D vorig jaar ook pas een maand van te voren besloten om op vakantie te gaan :P
pi_138371186
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet of ik op vakantie ga :D

Als mijn contract verlengd wordt dan ga ik in de zomer mijn vrije dagen gebruiken om het huis uit te gaan denk ik.
Als het niet verlengd wordt heb ik tijd zat en zie ik dan wel weer wat ik ga doen :D vorig jaar ook pas een maand van te voren besloten om op vakantie te gaan :P
Lijkt me wel kloten om in zo'n situatie te zitten, dat je niet weet of je contract verlengd wordt of niet. Alhoewel, ik zit in hetzelfde schuitje. Weet nog steeds niet of mijn contract met Windesheim nog met een jaar verlengd wordt, of dat ik wel m'n diploma haal dit jaar
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_138371294
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet van mijn kant, voorlopig echt geen behoefte aan. :{w

En ja, deadline is ook deadline. :P

Misschien dat ik van de zomer zelf nog een weekje ergens heen ga, naar vooralsnog kan dat financieel niet uit, zeker niet als ik ga verhuizen. Even aankijken.
Ik zou een roadtrip gaan doen, maar inmiddels wil ik na het rijbewijs een motor kopen, dus no vakantie dit jaar want geen geld.
pi_138371336
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zou een roadtrip gaan doen, maar inmiddels wil ik na het rijbewijs een motor kopen, dus no vakantie dit jaar want geen geld.
Tja. Extra werken en dan allebei? ^O^
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:54:26 #230
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138371461
Heeft iemand hier ooit iets gedaan als www.raceplanet.nl? Zo'n dagje racen op Zandvoort. Mag je een paar rondjes voor een kleine 300,-. Veel geld voor waarschijnlijk maar een paar rondjes
pi_138371607
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tja. Extra werken en dan allebei? ^O^
Mjah, gaat niet lukken.

Ik wil eigenlijk m'n propedeuse in één jaar halen. :P
  maandag 31 maart 2014 @ 19:05:11 #232
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138371867
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef Wave103 het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets gedaan als www.raceplanet.nl? Zo'n dagje racen op Zandvoort. Mag je een paar rondjes voor een kleine 300,-. Veel geld voor waarschijnlijk maar een paar rondjes
Ik heb dat een keer gewonnen met de Top Gear Magazine. Heb toen de Gallardo, 911, AM V8 Vantage, 135i cup car en een raceversie van de Mini Cooper op het circuit gereden, offroad gereden met een Suzuki Jimny, dragrace gehouden met een Dodge Charger Hemi V8, slalom race gedaan met een Suzuki Swift en handrembochtjes getrokken met een Clio. En oh ja ook nog meegereden met een driftende Mustang.

Al met al: een enorm leuke dag die normaal gesproken 400 euro kost.

Echter, hou wel rekening met het volgende: je rijdt met de meeste auto's maar een paar ronde's over het circuit. Je zit dan in je eentje in de auto als onderdeel van een treintje die achter een instructeur aan rijdt. De instructeur past zijn tempo aan aan de traagste van de groep. Ik had de mazzel om in een aardig snelle groep te zitten, waarbij we echt al op de grens van de grip reden. Ik zag echter ook genoeg groepjes in slakkengang voorbij komen, dat lijkt me dus geen 400 euro waard.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:15:43 #233
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138372338
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

eerste 2 weken van juli naar Oostenrijk(zillertal, gratis)
Eind augustus een weekje mee naar Denemarken, als "begeleider" dus krijg betaald. *O*
Woher ins ZIllertal? Ben daar denk ik al zo'n 25x geweest, heerlijk plekje in Oostenrijk
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 31 maart 2014 @ 19:16:17 #234
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138372371
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gewonnen met de Top Gear Magazine. Heb toen de Gallardo, 911, AM V8 Vantage, 135i cup car en een raceversie van de Mini Cooper op het circuit gereden, offroad gereden met een Suzuki Jimny, dragrace gehouden met een Dodge Charger Hemi V8, slalom race gedaan met een Suzuki Swift en handrembochtjes getrokken met een Clio. En oh ja ook nog meegereden met een driftende Mustang.

Echter, hou wel rekening met het volgende: je rijdt met de meeste auto's maar een paar ronde's over het circuit. Je zit dan in je eentje in de auto als onderdeel van een treintje die achter een instructeur aan rijdt. De instructeur past zijn tempo aan aan de traagste van de groep. Ik had de mazzel om in een aardig snelle groep te zitten, waarbij we echt al op de grens van de grip reden. Ik zag echter ook genoeg groepjes in slakkengang voorbij komen, dat lijkt me dus geen 400 euro waard.
Tof om te lezen! Al met al dus nog een gokje voor dat geld :Y
pi_138372390
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:46 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Lijkt me wel kloten om in zo'n situatie te zitten, dat je niet weet of je contract verlengd wordt of niet. Alhoewel, ik zit in hetzelfde schuitje. Weet nog steeds niet of mijn contract met Windesheim nog met een jaar verlengd wordt, of dat ik wel m'n diploma haal dit jaar
Mwoah, denk het op zich wel hoor. Heb een halfjaarcontract wat dus eind juli afloopt. Eerste baan, dus buiten een stage nog geen ervaring. Ben nu wel wat meer zelfstandig bezig al (werk er 2 maanden nu), maar heb nog niet alle bevoegdheden die je normaal in mijn baan wél hebt en moet bij sommige dingen me nog laten controleren (al vind ik zelf dat dat niet meer nodig is, maar ja :P). Is vanuit het oogpunt van het bedrijf dan ook niet echt handig om me na een half jaar weer weg te sturen, precies op het moment dat ik volledig zelfstandig kan werken en alle bevoegdheden heb. Daarnaast zijn er werkverdelingen gemaakt tot begin 2015 waar ik gewoon op sta, dus ik verwacht wel te mogen blijven.

Al weet je het natuurlijk nooit.
pi_138372626
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mwoah, denk het op zich wel hoor. Heb een halfjaarcontract wat dus eind juli afloopt. Eerste baan, dus buiten een stage nog geen ervaring. Ben nu wel wat meer zelfstandig bezig al (werk er 2 maanden nu), maar heb nog niet alle bevoegdheden die je normaal in mijn baan wél hebt en moet bij sommige dingen me nog laten controleren (al vind ik zelf dat dat niet meer nodig is, maar ja :P). Is vanuit het oogpunt van het bedrijf dan ook niet echt handig om me na een half jaar weer weg te sturen, precies op het moment dat ik volledig zelfstandig kan werken en alle bevoegdheden heb. Daarnaast zijn er werkverdelingen gemaakt tot begin 2015 waar ik gewoon op sta, dus ik verwacht wel te mogen blijven.

Al weet je het natuurlijk nooit.
Oh, das wel chill ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Heb jij dan ooit toevallig ook nog meegedaan aan een kartwedstrijd in Amsterdam, ook met TG Magazine?
pi_138372875
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef Wave103 het volgende:
Wat ik heb gehoord is het voornamelijk veel achter de instructeur met maar een slakkengangetje aanrijden(vergeleken met wat ze zouden kunnen...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138372905
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Woher ins ZIllertal? Ben daar denk ik al zo'n 25x geweest, heerlijk plekje in Oostenrijk
Fugen, wil er vooral veel gaan mountainbiken
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138373065
Lekker dagje zo. Zit nog steeds in de trein (nog bijna een uurtje) na mijn ritje. Barendrecht - Denekamp (ten oosten van Enschede) in een gloedjenieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, alles erop en eraan en toen ik ermee weg reed stonden er pas 9 kilometers op de teller :D.

Ik kom wel aan de 8 uur zo vandaag.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  maandag 31 maart 2014 @ 19:37:45 #240
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138373118
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:23 schreef Kevindinhinho het volgende:

Heb jij dan ooit toevallig ook nog meegedaan aan een kartwedstrijd in Amsterdam, ook met TG Magazine?
Nee, dat helaas niet :P
pi_138373256
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, dat helaas niet :P
ok, daar deed ook een gast mee die dat ook gewonnen had!
pi_138373533
Om 1845u nog gebeld voor een ritje. In de ritomschrijving staat VW Golf, echter het kenteken hoort bij een Toyota Auris. Kenteken is juist neem ik aan?
  maandag 31 maart 2014 @ 19:49:51 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138373597
Dat weet je bij EW maar nooit :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138374146
Meestal klopt juist de auto, een tikfoutje in een kenteken is zo gemaakt. Een tikfoutje maken waardoor er VW Golf in plaats van Toyota Auris staat is iets minder logisch.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:19:45 #245
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138374740
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef RenaultSport het volgende:
Om 1845u nog gebeld voor een ritje. In de ritomschrijving staat VW Golf, echter het kenteken hoort bij een Toyota Auris. Kenteken is juist neem ik aan?
Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop :P
  maandag 31 maart 2014 @ 20:21:40 #246
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138374814
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop :P
GESTOOOLEEEN }) }) }) })
  maandag 31 maart 2014 @ 20:23:36 #247
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138374892
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

De Focus staat toevallig ook op hetzelfde onderstel als de V50, dus ja, ze hebben wel het een en ander met elkaar gemeen :P
  maandag 31 maart 2014 @ 20:26:15 #248
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138375002
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal klopt juist de auto, een tikfoutje in een kenteken is zo gemaakt. Een tikfoutje maken waardoor er VW Golf in plaats van Toyota Auris staat is iets minder logisch.
Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer ja :Y
pi_138375004
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:07 schreef kweenie1 het volgende:
Vandaag ritten gereden -lees 'een collega verschillende auto's op laten halen terwijl ik in de BWM 520i van de zon genoot'.
Morgen 2 ritten, Vlissingen-Nijmegen in een Peugeot 208 en
Den Bosch-Terneuzen in zo'n befaamde VW caddy(voor een postmaatschappij). Iemand zo'n ritje al vaker gehad(het is voor 'abchuur kantoor Den Bosch' reden transport: huur)? Het is me door de inconsistente klantinfo compleet onduidelijk wat ik nou met welk papier moet doen...
Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.

Ik zei hier laatst ook al dat ze de klantinformatie van dat bedrijf wel eens mogen verversen want er staan zoveel tegenstrijdigheden in.
pi_138375080
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer ja :Y
Ah, ik heb alleen een paar keer gehad dat het kenteken niet klopte, maar toen ik daar kwam was het overduidelijk dat er een tikfout gemaakt was :P
De auto klopte steeds wel en er waren 2 letters omgedraaid of iets in die richting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')