Haha, ik ga dat weekend ook naar ameland, maar dan in zo'n maffe boerderijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga het eerste weekend van mei naar Ameland (stacaravan) en in de zomer een weekje naar mijn ouders die dan in Frankrijk zitten (kamperen). Gratuit!
Met veel mensen dan? Ik ga met mijn ouders en broertje naar Klein Vaarwater.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Haha, ik ga dat weekend ook naar ameland, maar dan in zo'n maffe boerderij
Niemand. Maar het ging in het laatste deel van de vorige reeks over de rijtest van EW en de max. snelheden die men ooit (prive dan wel zakelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef RenaultSport het volgende:
Wie heeft er dan 200+ gereden tijdens de ew rijtest?
60 euro voor iets van een kwartiertje. Vrij prijzig maar in Nederland kan het niet veel goedkoper.quote:
30 euro per uur lappen om een BMW te rijden? Tijdje geleden werd ik nog betaald om ruim twee uur in een 535i te rijdenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef RenaultSport het volgende:
Leuke tip inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik hoor ook leuke ervaringen over BMW On Demand.
BMW auto's huren bij de BMW Welt op het hoofdkantoor in München.
Vanaf 21 jaar mag je tot max. de 35i/d modellen. 3 tientjes per uur voor een dikke wagen!
Voor de 50i/d en M modellen moet je minmaal 25 jaar oud zijn.
Het gaat nu weer lekker, ik heb mn beschikbaarheid vol aan staan, en hoef ik niet te werken dan ga ik misschien wel een keertje naar school. ;Pquote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Trekt weer aan dus die werkzaamheden?
Vergeet niet om op school te komen af en toe :p
Ik werd van de zomer inderdaad betaald om een 640d Gran Coupe te rijden. Met de leeftijdseisen bij dat On Demand zou ik die daar niet eens mee krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
30 euro per uur lappen om een BMW te rijden? Tijdje geleden werd ik nog betaald om ruim twee uur in een 535i te rijden
Met z'n zessen. Collega van m'n moeder heeft daar een huisje en wij mogen daar heenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met veel mensen dan? Ik ga met mijn ouders en broertje naar Klein Vaarwater.
Top!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Met z'n zessen. Collega van m'n moeder heeft daar een huisje en wij mogen daar heenHeet iets van Boomhiemke ofzo
Zee en strand sowieso, nu nog hopen op de zonquote:
eerste 2 weken van juli naar Oostenrijk(zillertal, gratis)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga het eerste weekend van mei naar Ameland (stacaravan) en in de zomer een weekje naar mijn ouders die dan in Frankrijk zitten (kamperen). Gratuit!
Haha ik heb daar zo'n twee jaar geleden ook gezeten met mijn familie, ook in zo'n huisje. Voor mij jeugdsentiment omdat ik daar vroeger als kleine drsnuggletje ook regelmatig op vakantie ging.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Met z'n zessen. Collega van m'n moeder heeft daar een huisje en wij mogen daar heenHeet iets van Boomhiemke ofzo
Hier ook. Vroeger gingen we elk jaar, dus ik kijk er nu ook echt naar uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha ik heb daar zo'n twee jaar geleden ook gezeten met mijn familie, ook in zo'n huisje. Voor mij jeugdsentiment omdat ik daar vroeger als kleine drsnuggletje ook regelmatig op vakantie ging.
Ik vond het heerlijk daar, lekker rustig en heerlijk kunnen uitwaaien op het strand.
Ik ga er ook alleen maar van genieten. Zit midden in mijn afstudeerproces met een productie en een onderzoek, dus kan de rust wel gebruiken. Lijkt me heerlijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha ik heb daar zo'n twee jaar geleden ook gezeten met mijn familie, ook in zo'n huisje. Voor mij jeugdsentiment omdat ik daar vroeger als kleine drsnuggletje ook regelmatig op vakantie ging.
Ik vond het heerlijk daar, lekker rustig en heerlijk kunnen uitwaaien op het strand.
Haha dan ga je echt even genieten van de rust daar.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:13 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar van genieten. Zit midden in mijn afstudeerproces met een productie en een onderzoek, dus kan de rust wel gebruiken. Lijkt me heerlijk!
En godzijdank gaat m'n vriendin mee![]()
![]()
Ik hoorde dat er genoeg interesse was.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga lekker als single. Dat ben ik nog nooit echt geweest op vakantie, dus daar heb ik best wel zin in eigenlijk.
Positief benaderen enzo.![]()
Niet van mijn kant, voorlopig echt geen behoefte aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er genoeg interesse was.
Maatje van me had zich niet aangemeld voor een vak uit het laatste kwartiel. Studieadviseur zei keihard deadline = deadline, die overigens gisteren was.
Dag propedeuse wiskunde in één jaar
Flikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |