quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een beetje illegaal op een crossmotor gereden.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:
Dit was geen crossmotor.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?
Haal dat zand uit je doos, gooi je scooter weg en ga motorrijden. Wat kansloosquote:
Nog steeds kansloos als je schade rijdt en vervolgens tot je pensioen aan het afbetalen bent?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal dat zand uit je doos, gooi je scooter weg en ga motorrijden. Wat kansloos
Ach, BlueMotion, GreenLine, EcoMotion et cetera is allemaal poep. Mja, Skodaquote:Ohja, ik moet maandag een Fabia rijden. Is dat iets aldus de Skoda expert?
Ach, was op een zondagmiddag op een industrieterrein. Ik heb minder dan 5 auto's gezien.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nog steeds kansloos als je schade rijdt en vervolgens tot je pensioen aan het afbetalen bent?
[..]
Ach, BlueMotion, GreenLine, EcoMotion et cetera is allemaal poep. Mja, Skoda
Of staat er toevallig 'RS' achter?
Tja, eigen keuzes. Ik had het nooit gedaanquote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach, was op een zondagmiddag op een industrieterrein. Ik heb minder dan 5 auto's gezien.
Maar inderdaad, het risico is aanwezig. Ik heb dat met de auto niet gedaan trouwens. Ik mocht nooit in de Jaguar rijden tot ik een rijbewijs had.
Maar goed, volgens mij heeft vaders zo'n droom dat hij met z'n zonen motor wil rijden o.i.d., hij stelde het zelf voor in ieder geval. Moest ook gelijk mee op de foto.
Kijk hem gelukkig zijn dan.
[ afbeelding ]
Over die Fabia, het is een poolauto van een groot accountancy/belastingadvies bedrijf in Eindhoven (met vestigingen door het hele land). Altijd wel toffe lui daar.
Zit even te kijken, het is een station, 105 pk, benzine. 4-cilindertje uit 2011. Zal wel aardig rijden toch? Ik hoef maar naar Tilburg..
Niks bijzonders gelukkig, maar ik moest op een enorm terrein zijn, samen met letterlijk honderden andere vrachtwagens en busjes. Daar moesten we eerst uren wachten voordat de poort überhaupt open ging. Dus op de terugweg maar even het gas ingetrapt van dat ding, ik was binnen 6 uur thuis inclusief een powernap van een kwartier en een keer tankenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar die 'vracht', jij weet toch hopelijk wel wat erin zit? ^^
Korte broek, sandalen met sokken, coltrui en bivakmuts. En vingerhandschoentjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef nuckythompson het volgende:
Hoe gaan jullie gekleed in dit lenteweer? Heb natuurlijk alleen nog maar de bittere winter van dit jaar meegemaakt.
^^ Ditquote:Op zondag 30 maart 2014 16:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Korte broek, sandalen met sokken, coltrui en bivakmuts. En vingerhandschoentjes.
Echt wel.quote:
Achnee, dat vindt alleen joppie. De Transporter is het voor mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Onderweg naar de post in Oss, Renault Trafic met 90pk, ik hoor van jullie dat de trafic de beste is onder de busjes?
Moet je ver lopen? Dan kan je evt in overleg met EW contactpersoon bellen om op te pikken. Als het puur OV tijd is, geniet ervanquote:Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Is het gebruikelijk om voor taxivervoer te vragen als je ergens in the middle of nowhere moet zijn? De reistijd naar het dorp valt nog mee maar om eenmaal in het dorp naar dat adres te komen met het OV duurt meer dan een uur, terwijl het 9 km ver is..
Raak er maar vast aan gewendquote:Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Is het gebruikelijk om voor taxivervoer te vragen als je ergens in the middle of nowhere moet zijn? De reistijd naar het dorp valt nog mee maar om eenmaal in het dorp naar dat adres te komen met het OV duurt meer dan een uur, terwijl het 9 km ver is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |